Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zenuwen!

30-8-2012 16:14:54
Met nog minder dan 40 dagen beginnen de zenuwen echt te komen. Dus ik dacht, eens kijken waar ik nog bruidjes kan vinden!
Op 6 oktober 2012 gaan wij trouwen en dat namelijk in de schuur bij mijn ouders. Zij hebben een hoeve en wij mogen hun schuur ombouwen voor ons huwelijk. Hier zijn we al volop aan begonnen, want alleen al de oude schuur leegmaken, kuisen, enz. duurde ons al twee dagen. Buiten laten we een kleine tentplaats zetten waar de receptie zal plaatsvinden. In de schuur komen er tafels en een dansplaats, hiervoor is ze meer dan groot genoeg. Ook wordt er gezorgd voor een bar en de nodige koelkasten om al het drank koel te houden. Receptie, eten en bediening gebeurt via een catering. We hebben al heel wat versiering en ik wil veel kleine lichtjes gebruiken voor de gezelligheid. Mijn kleed is van Linea Raffaelli, mijn schoenen ook. Juwelen en een diadeem heb ik van Swarovski.
Het is zo spannend, er zijn zoveel kleine dingen waaraan je moet denken. En mijn man knikt en gaat met alles akkoord. Leuk, maar veel deelname is er verder niet. Ok, hij hielp mee met de schuur klaarmaken.

Marie
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 620

tine
14-8-2010
 Meld misbruik30-8-2012 16:21:41

oh tof! toch gezellig een schuur!
in welke regio woon je?

Marie
6-10-2012
 Meld misbruik30-8-2012 16:33:35

Mechelen maar mijn ouders wonen bij Heist op den berg. Ja heel leuk, we waren eerst op zoek naar een feestzaal maar toen stelde mijn ma het voor en ergens kon ik het idee niet meer loslaten. Lekker in relaxe sfeer thuis.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-8-2012 18:38:15

Het ziet er dik in orde uit! Geniet nog van die laatste 40 dagen! :)

Nathalie
6-10-2012
 Meld misbruik30-8-2012 20:14:12

Ik snap die zenuwen maar al te goed

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik30-8-2012 21:15:22

Komt allemaal goed! Nog een geote vijf weken tijd! Maar er komt nu inderdaad veel van de kleine minder leuke werkjes bij eh! Al de grote dingen zijn plezant maar we moeten erdoor en proberen te genieten want tzal er snel zijn! Gelukkig! Echt zenuwen heb ik nog niet, wel enorm verlangen en kriebeltjes en een glimlach als ik aan de dag denk! Het mag er zijn van mij! Na 490 wachten! :-) Jullie huweliijk lijkt mij echt leuk en origineel! Tof! Geniet er van!

Marie
6-10-2012
 Meld misbruik30-8-2012 21:54:43

Oh leuk, er zijn er hier verschillende met dezelfde trouwdatum. Dus we tellen samen af! Nu nog hopen op droog weer, dat zou al heel mooi zijn. :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...