Terug naar overzicht
Ik heb er geen ervaring maar dit lijkt me wel super om te doen. :)
Hallo, We hebben onlangs een paar huwelijken meegemaakt waar dat van toepassing was, het waren verschillende roofvogels en zelfs de bruid en bruidegom alsook andere mensen mochten de vogels op hun arm laten komen, heel toffe ervaring. Je kan een kort stukje zien op twee van de filmpjes bij www.jdes.be .Voorlaatste filmpje en het laatste.Bij verdere interesse wil ik wel eens navraag doen bij hen voor het adres.Succes
Klinkt inderdaad leuk! Zou je me de contactgegevens kunnen bezorgen?
Hoi Sanne,als je contactgegevens van krijgt, zou je die dan kunnen doormailen?Want dat staat ook op mijn planning. :-)wetrouwen@hotmail.be GroetjesKatrien
www.jarka.be
Bedankt Sanne.'k Heb eens gekeken, en er staat bij het aanvliegen van de trouwringen "+/- 75km van Ieper". Dat is bij ons helaas veel verder.Ik ga de website zeker bewaren, en hen contacteren eens we de detailplanning gaan maken. Maar ik vrees er dus voor. :-(
Voor mij geldt dit jammergenoeg ook niet :s
Heb je het al nagevraagd, of het toch mogelijk is?Ik ga dit nu nog niet doen, want voor 't zelfde geld veranderen we nog van gedachte. Maar als jij het al nagevraagd hebt, mag je me uiteraard altijd laten weten wat hun reactie was. :-)Als ik nog een andere organisatie vind, hou ik je uiteraard op de hoogte!
Neen heb nog niet gemaild aangezien dit als voorwaarde wordt gesteld en onze locatie nog meer dan 100 km van Ieper verwijderd is. Misschien dat ze dit wel doen tegen een extra tarief, maar dat heb ik er niet voor over.
Hier hetzelfde. 134km van Ieper.Ik ga tussendoor nog wat verder zoeken. Als ik iets vind, zal ik het hier in het topic zetten.Succes met je verdere voorbereidingen!
Wij hadden dit ook gepland, waren bij de persoon thuis geweest om te oefenen. De persoon heeft de nacht voor mijn huwelijk laten weten dat hij niet kon komen. Serieus wat stress om nog een ringkussen te vinden. Ik vond het ook een geweldig idee. Maar ik beveel hem dus niet graag aan vermits wij met een grote teleurstelling zaten.