Terug naar overzicht
Ik heb aan jullie gedacht, fijn dat jullie zo genoten hebben! Geniet van jullie honeymoon en ik kijk uit naar de fotootjes! Dikke proficiat en 3 dikke kussen.
Ik ben blij dat jullie zo'n mooi weer en een prachtige dag gehad hebben. Geniet nog maar lang na! Dikke proficiat!! Ik kijk ook al uit naar de foto's! :)
Dag Evelien,Ik heb aan jou gedacht zene!!! Echt prachtig weer gisteren :-) super!Ben al benieuwd naar de foto's!Geniet in elk geval nog goed na van jullie dag, geniet van de honeymoon en vooral: super dikke proficiat!!!vele groetjesSandra
Heyhey,Mercikes allemaal!! :-dWe gaan zeker genieten van onze huwelijksreis!En Sandra: voor jou is het er ook bijna hé ;-).Groetjes!Evelien
Hey Evelien,Proficiat!! Geniet ervan en we zijn benieuwd naar de foto's!Groetjes
Mercikes!! ;-)En hierbij de allereerste foto's ;-). http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151036243582135.422745.582007134&type=1&l=7ff6f4b418De foto's van de fotograaf zullen waarschijnlijk pas voor na de reis zijn, dus nog even geduld ;-).Groetjes!Evelien
Proficiat!! Je straalde! Zo leuk. Ik ben benieuwd naar meer foto's.
Hey,ik ben benieuwd naar de foto's van Bart :-) wij hebben hem ook geboekt voor ons huwelijk :-)proficiat alvast, en geniet van jullie reis! :-)Groetjes
Dankuwel!! ;-)Groetjes!Evelien
Oh Evelien! Zo mooi!!Echt een mooie Marylise é...en uw haar was ook echt prachtig!!Ben al benieuwd naar Bart zijn foto's...ze zullen super zijn!!groetjes!!
Hey Evelien ! Zo'n mooie foto's al !:-)Ik zie dat jullie ook wit en groen (limegreen?) als kleuren hebben, zowel in je prachtig bruidsboeket als in de corsage van je man. Ik ga dit ideetje meteen meepikken voor onze trouw :-)Hebben jullie nog andere decoratie in het groen/wit gebruikt? Zoja, wat precies?Groetjes en geniet van jullie leven als getrouwd stel !!
Mooie foto's!! Jullie zagen er echt goed uit!Proficiat!
Sandra: mercikes!!! ;-) Ik kijk er ook naar uit ze! :-dGuinevere: thx! :-) Ja inderdaad, ons thema was wit en limegroen + vlindertjes :-). Alles was ik het wit met limegroen, ik heb de fototjes op Facebook staan dus je moet maar eens kijken ;-). http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151042031792... Femke: mercikes!! ;-)Groetjes,Evelien
Oh, het zag er allemaal heel mooi uit met het lime groen en de vlindertjes!Heb je goed gedaan!Mooie uitnodiging ook!groetjes!
Thx!! ;-)Groetjes,Evelien
Mooie foto's! Je zag er super mooi en stralend uit. Een perfect plaatje De bedankjes en versiering zien er ook prachtig uit. Mooi gedaan!
Prachtige foto's!!Veel en mooi werk gedaan!
Supermooi kleed en bruidskapsel :)! Proficiat en geniet van het getrouwde leven!
Wow Evelien! Wat een ongelofelijk oog voor detail! Alles mooi in thema(kleur): I like!Je zag er trouwens stralend uit, een op en top schitterende bruid!Een dikke proficiat, geniet nog heel veel na, en als er meer foto's zijn - wij zijn overzadigbaar :-))
Bedankt allemaal!! :-dMeer foto's volgen zeker nog! ;-)Groetjes!Evelien