TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
debora
18-7-2014
|
2-9-2012 23:21:25
ooo is supermooi lieke :-)
Wij gaan ook een traditionele slow doen. Ik vind de speciale dansen meestal te gemaakt, en dan is da ook nie meer mooi...
Groetjes,
|
|
Sanne
13-9-2013
|
3-9-2012 6:46:31
Wij gaan ook voor de 'gewone' slow, vind dit altijd echter dan een gestudeerd dansje waarbij je meestal duidelijk ziet dat het koppel zijn pasjes zit te tellen :) Ik heb ook nog nooit omstaanders zien huilen bij een ingestudeerde dans, en wel bij een pure, intense, welgemeende slow.
|
|
Julie
30-3-2013
|
3-9-2012 7:23:40
Wij doen ook een gewone slow, omdat we geen hele avond zenuwen willen hebben of we onze dans wel goed gaan doen en niet gaan missen...
|
|
Marjan
20-4-2013
|
3-9-2012 8:04:48
Doe gewoon waar je je zelf het beste bij voelt :) je kan ook voor iets anders dan een slow kiezen zonder dat je een ingestudeerd dansje doet - gewoon een uptempo nummer waar je zelf je zin op doet. Wij zullen hier waarschijnlijk voor gaan omdat tegelplakkers niet echt ons ding zijn, en of er nu iemand weent bij onze openingsdans of niet... Kan ons niet echt schelen. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt zou ik zeggen :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
3-9-2012 8:58:11
Ah, mooi liedje...stond bij ons ook op de lijst :-). Wij gaan voor christina perri - a thousand years, iets meer schwung. Wij hebben 3 slowlessen gevolgd dus hier en daar een figuur aangeleerd om er wat variatie in te brengen. Zo een flash mob kan heel leuk zijn als het goed uitgevoerd is...maar ik vind het intussen een beetje passé...maar dat is ieder zen ding natuurlijk! Succes ermee ;-)
groetjes!
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
3-9-2012 9:10:20
hier een swing op my first, my last, my ... van Barry white. Slowen doen we nadien nog ;-). Idd die dansjes van tegenwoordig zien er veel te ingestudeerd uit waardoor het helemaal niet natuurlijk en leuk overkomt :-/ Je ziet zelfs aan de gezichten wanneer ze een pasje verkeerd zitten... Doe vooral waar jullie ge goed en gemakkelijk bij voelen! Heel veel succes!
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
3-9-2012 10:59:15
Wij doen iets speciaals, maar geen ingestudeerde dans
|
|
Stéphanie
|
3-9-2012 11:23:24
Wij hebben gekozen voor een gewone slow, dit is iets waar we ons beiden op ons gemak bij voelen. Plus wij zijn nu ook niet meteen de grootste danshelden
|
|
Silke
4-5-2013
|
3-9-2012 15:07:08
Wij doen ook een traditionele slow omdat we geen echte danstalenten zijn. ;) Ik zou sowieso beginnen met een romantische slow en je kan eventueel nog een 2de nummer kiezen en dan iets speciaals doen.. Ik vind het wel leuk als het goed uitgevoerd is. Maar niet echt aan ons besteed haha. :)
|
|
Karolien
22-9-2012
|
3-9-2012 19:21:30
Hoi,
wij hebben ook dit liedje, al hebben we dansles gevolgd, we beginnen met de slow en gaan daarna verder op de snelle versie met een discoswing! We kennen onze dans nu al 3 weken en oefenen nu nog elke dag één keer zodat de dans er goed in zit!
Groetjes Karolien
|
|
Anne-Sophie
12-10-2012
|
3-9-2012 20:02:13
wij ook nen echt plakker hihi ( heeeeeeeerlijk genieten!)
|
|
Sofie
9-8-2014
|
5-9-2012 15:50:37
wij gaan walsen op metallica
|
|
Marie
6-10-2012
|
5-9-2012 17:09:25
Mijn verloofde en ik willen ook het liefst een plakker. Goed om te weten dat er nog veel koppels dit doen. Ik was een beetje bang dat het "out" was. Ik denk dat we de gasten iets gaan geven om mee bezig te houden. Vuurstokjes en rond de dansvloer gaan staan.
|
|
Reeja
14-9-2013
|
17-11-2012 20:00:29
Ik denk dat het eerder terug 'in' is een mooie slow. Tegenwoordig vind je op fb niets anders meer dan die gemaakte dansen, koppels die hun best doen om hun volk te entertainen terwijl ik vind dat een openingsdans juist van het paar moet zijn. Ik snap niet waarom mensen hun zoiets aan doen en ik vind het er trouwens redelijk belachelijk uit zien. Ik heb me echt al ziek gelachen. Vooral wanneer je ziet dat de partner er niet bepaald plezier aan beleeft. Overal staat dan op youtube: originiele dans. Maar echt origineel is het niet meer als heel de wereld dezelfde hits door mekaar schudt. Ik ben dus duidelijk niet voor :)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|