Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En hopla weeral wat gedaan!

3-9-2012 18:11:26
Vandaag was een vruchtbare dag! Ik ben suikerbonen gaan halen, allez die confetti's, in het turquoise, hoe kan het ook anders :p Ik heb mijn 'oude houten' koffer gaan halen, dit wordt ons gastenboek. Koen zijn ring is besteld, een zilveren met een lijntje in gegraveerd. Zo simpel, maar zo mooi! Mijn bruidsboeket is gekozen, nu vrijdag gaan bestellen se! Het begint te spannen! Ik kwam op het werk en het eerste dat ze zeiden: 'allez, nog 25 dagen, want het is al de 3de!' 'nog nie zenuwachtig?' Nee, tot ik die vragen hoorde! :p

Ann
28-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 537

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 18:12:19

Sorry voor layout! Ipad gebruikt :-(

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik4-9-2012 11:37:55

Wat is de bedoeling met de oude koffer??? :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...