Terug naar overzicht
Bij ons zit de ijstaart inbegrepen in het menu (79 euro pp, waarvan al 8 eur pp voor het dessertenbuffet).
oei das wel heel veel precies. Wij betalen in de feestzaal 4 euro pp !! hierbij zit ook het binnenbrengen met vuurwerk (want als we een ijstaart ergens anders bestellen moeten we nog een bedrag betalen voor ze binnen te brengen)
als je het bij een bakker of ijsroommaker bestelt, is het ongeveer 2,5 tot 4,5 euro per persoon daarbij komen nog leveringskosten (heb er ook naar geinformeerd)
Wij hebben ook feestzalen bezocht waar de ijstaart nog eens €12 extra was pp en voor mensen die enkel naar het dessertenbuffet kwamen kwam het op €13 pp. Maar wij vonden dat ook heel veel geld. Bij ons is het nu €6 en dat vinden we toch een iets schappelijkere prijs...
hey wij betalen 3 p.p. met alles inbegrepen .
4 euro voor een ijstaart, 4,5 omdat ik een pièce monté wil. :)
Dat is inderdaad wel veel. Bij ons is dat 6euro pp. Voor dessertbuffet is het 13euro pp. Groetjes!
Ik vind het ook duur. Bij ons kost het 4,5 €/pp.
Bij ons geen ijstaart maar 'gewone' bruidstaart en wij betaalden 3,- euro per persoon.12 euro zou ik dus nooit geven eh...voor dat bedrag kan je al wat ijstaart eten zenne!
Als we als alternatief een biscuit kiezen ipv ijs dan komt het op euro 10,- per persoon wat ik ook schandalig duur vind. Maar ja wat moet ik doen ? Ik wil wel een bruidstaart en voor de rest zijn hun prijzen normaal.
pff kan je er niet voor zorgen dat je een eigen bruidstaart voorziet? Of moet het per se enkel van bij hun zijn? Echt stom! Of dat ze een iets kleinere taart maken, dat het wat goedkoper wordt ofzo? Zeg dat je het toch duur vindt voor taart.. Ik vind dat toch een abnormaal hoge prijs voor een dessert per persoon. Ik begrijp dat je dat er graag bij hebt maar toch vind ik het zotte kosten.. ;)