Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dieët die werkt.

4-9-2012 18:32:33
Hey bruidjes,

Ik vroeg me af of er velen onder jullie goede dieëten kennen die werken?
Ik ben normaal gebouwd maar ben niet slank (maatje 40/42 en L) ik ben ook maar 1m63 dus wat aan de kleine kant.
Graag wil ik er op mijn trouwdag (20juli2013) er op mijn best uitzien maar heb al vernomen hier op het forum dat in sommige bruidswinkels ze niet alle maten hebben om te kunnen passen dus graag had ik nog wat afgevallen voor ik bruisjurken ga passen, mijn plan was om rond november te gaan passen. het is wat kortbij maar het hoeft ook niet dat ik al 10kg afval in 2maanden tijd want ik wil het wel volhouden tot de trouw zelf.
Ik eet al heel gezond (dagelijks fruit en groenten, bruin brood,veel water,...) een leuke sport zou ook wel fijn zijn.
Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!!!
Evy

Evy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1176

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik4-9-2012 18:45:41

hey

bodystyling is zeer leuk en werk heel goed.

ik ben zelf al 18 cm kwijt op 6 beurten!!!

mijn schoonzus die al even bezig was is ondertussen 36 cm kwijt en al haar kilo's die ze tijdens haar zwangerschap was bij gekomen!!!

ik zou bodystyling aan ierdereen aanraden want ik heb ookal vanalles gedaan en vind dat deze vlug werkt en het is nog leuk om te doen ook :-)

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik4-9-2012 19:08:47

Same here, ook maatje 40/42 en wil graag paar kilootjes kwijt.
En ik trouw ook op 20/07/2013
Ik doe 3 keer per week aan voetbal en let op mijn eten. Geen alcohol, vettig eten en snoeperijen zoals chips tijdens de week. Enkel tijdens het weekend kijk ik er minder naar. Maar toch ook veel water drinken, mager of light beleg, magere melk, magere yoghurt, 2 keer fruit per dag, ...
Daarnaast heb ik een gymhoop waar ik elke dag 10 minuutjes met hoelahoop.
Het gaat traag, maar hoe trager het gaat, hoe minder snel het er terug bijkomt. En, het kost niet zo veel geld als in zo een salon...

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik4-9-2012 19:15:19

En ook hier een maatje 40/42. :)

Ik ben van plan vanaf binnen twee weken (eerst nog op reis, hihi) met mijn vriend mee te gaan naar de fitness. Hij gaat dagelijks, maar ik denk zelf 2-3x per week mee te gaan. Afvallen moet niet echt, maar het mag allemaal wat steviger tegen volgend jaar. Ik trouw 13 juli ;).
Ik heb mijn jurk al besteld en de verkoopster heeft me gewaarschuwd dat er maximum 5kg af mag, zodat de jurk nog mooi zou vallen.
Succes ermee dames!

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik4-9-2012 19:46:41

Ik heb ook maatje 40/42, maar eerder naar de kanten van 42 :p Afvallen dat heb ik ondertussen al laten vallen, maar steviger mag zeker! Dus ik ga ook wat sporten en wat opletten dat er zeker niets bijkomt.

Maak je echter geen zorgen voor het passen! Bij Morderna in Schepdaal hadden ze van elke jurk ook maar 1 pasmodel. Zo was er bvb een jurk dat ze in 36 hadden, en toch kreeg ik ze aan (zonder al te veel moeite).

Ok, je moet dan zeker niet te erg naar de achterkant kijken, en de zijnaad komt niet 100% waar die moet, maar je kan ze wel passen.

Je moet dus écht niet hierop wachten voor jouw pasbeurten!

By the way: momenteel soldes bij Koonings (in Deurne, NL) - tot 50% op collectie 2012 (behalve wat mee naar 2013 gaat). In november ben je echter zeker dat alle winkels overgeschakeld zijn naar 2013.

Groetjes!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-9-2012 20:52:45

Ik ken het gevoel. Ik zou ook graag enkele kilo's kwijt willen tegen onze trouw. Wij hebben ons een loopband aangeschaft, is ook wel iets handig! Want buiten lopen komt er niet zo vaak van. En soms stap ik dan op een hoog tempo in bergop enzo omdat ik niet zo graag loop maar helpt toch wel als je dat dagelijks 30 min. doet. + ik let ook meer op mijn voeding natuurlijk, minder snoepen en vettig eten, meer water drinken, meer fruit enzo eten. Beetje bij beetje zal het wel lukken om af te vallen. geduld is een schone eugd. ;)

Veel succes!!

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik4-9-2012 20:59:30

Ik wil ook 5kg afvallen en trouwen ook op 20 juli... leuk enkele mensen te horen die op dezelfde dag trouwen. x

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik4-9-2012 20:59:41

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik4-9-2012 21:59:52

op je voeding letten, koolhydraten en proteïnen gescheiden houden in een maaltijd, sporten, frisdrank: enkel zéro, chips enz vervangen door fruit, 2l water drinken met een citroentje erin, mager beleg, mager vlees, geen varkensvlees enz.. ben zelf al bezig van november, en ben 12kg in totaal al vermagerd door te sporten en op te letten, ben van maatje 40-42 nu naar 36-38 gegaan, ben heel blij en wil er na de trouw nog af! ik voel me veel fitter, mooier, krijg complimentjes, je gaat je echt beter voelen, maar neem je tijd ervoor, elke maand een kilo'tje is al mooi en zo is het resultaat ook blijvend, 1 tip: a maar 1x om de 2 weken op de weegschaal staan en wees ook blij als je niet bent bijgekomen (als er niets af is) op een bepaald moment vermagerde ik niet meer, en ben 2 maand gelijk gebleven terwijl ik toch bleef opletten, en daarna vermagerde ik opnieuw, je lichaam stabiliseert...

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-9-2012 22:07:05

Bedankt voor de tips, Petra! :) Echt chapeau wat jij al bereikt hebt. Jouw verhaal geeft me wel moed om door te bijten. Het is niet altijd even gemakkelijk.

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik5-9-2012 8:11:01

Ik volg momenteel pro points van Weightwatchers online en ben sinds 1 augustus 2,5kg afgevallen. (0,5kg/week dus) Ik ben zelf ook maat 40-42. Ik ga ook in oktober op jurken jacht en wou toch al een deel afgevallen zijn tegen dan. Hopelijk geraak ik aan 5kg tegen dan.
Ik doe er elke dag 10min gymoefeningen bij die gericht zijn op de plaatsen waar ik wil afvallen en dit werkt voor mijn echt wel.
In het verleden heb ik ook eens bodystylling geprobeerd maar voor mij werkte dit absoluut niet en ik vond het dan ook veel te duur maar ik ken er ook die er wel tevreden over zijn.

penny
7-9-2012
 Meld misbruik5-9-2012 8:45:05

Zonder twijfel weight Watchers gecombineerd met beweging. Zo ben ik 12 kg kwijt gespeeld.. Je mag nog steeds alles eten alleen moet je keuzes maken.. En mij hielp naar de cursus gaan echt, het was een echte motivatie.. Veel succes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-9-2012 8:55:34

Ook een tevreden weight watchers hier: -4.6kg op anderhalve maand - een aanrader.
Ik heb destijds infraligne gedaan maar dat was duur en had geen effect meer van zodra mijn abonnement om was.

Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik5-9-2012 9:07:06

Ik heb ook maatje 40/42..; Toen ik ging passen was er geen enkele jurk waar ik niet in kon...
De jurk die ik gekozen heb was maatje 36 waar ik me heb ingewrongen :)

Met nog 30 dagen op de teller ben ik ondertussen al wel 4 kilo kwijt met enkel water te drinken en de snoepjes te laten... :)

Geen zorgen, de meeste winkels kunnen je alle jurken laten passen!

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik5-9-2012 9:25:34

Iedereen super bedankt voor de tips, en leuke reactie's Het heeft me weer wat rust en doorzettingsvermogen! ook leuk om te horen dat er nog bruidjes 20juli trouwen :)
Succes nog aan iedereen! ;)

iris
20-7-2013
 Meld misbruik5-9-2012 13:52:15

hier ook eentje dat gaat trouwen op 20/07/2013
En nog veel werk voor de boeg :-)

en ook kilootjes die ik kwijt zou willen tegen dan ,(van drie zwangerschappen wel is waar)

groetjes Iris.

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik5-9-2012 15:31:21

Hey, ik heb ook Infraligen gedaan, zelfde als bodystyling en ik ben 15 kg afgevallen op 4 maanden tijd en 105 cm.
Wel even op de tanden bijten, maar is leuk en makkelijk vol te houden omdat je van uw dieet nog veel mag eten, maar met maten!!

Groetjes,

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik7-9-2012 14:58:12

pffft... ik ben jaloers op jullie! Ik heb hier dus absoluut geen karakter voor! Ik ben 2 weken geleden nog eens met weightwatchers begonnen (ik had men spullen hier nog van de vorige keer liggen) en ja hoor, na 4 dagen had ik het toch wel al opgegeven!
Ik werk in de luchtvaart, dus heel erg onregelmatig, heb vaak jetlags en de meest onmogelijke uren die je je maar kan voorstellen.. als ik dan uitgeput ben heb ik altijd zoiets van "ok nu mag het, want ik ben moe" of "als ik chips eet val ik niet in slaap in de auto", ik kan het dan vaak niet meer opbrengen van een stuk fruit te schillen, als ik een zakje snoep maar gewoon moet openscheuren of te koken, als het bij de frituur voor mij klaargemaakt wordt...

Ik ben helemaal niet dik ofzo, ik heb een maatje 38-40, maar heb wel een buikje.. zou er zo graag iets aan willen doen, maar waar halen jullie dat karakter?

Ik probeer dan aan die trouw te denken en dan denk ik och dat is nog een half jaar...
Echt chapeau! dat jullie het wel kunnen :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-9-2012 15:10:58

confronterende foto's en minder passende kledij zijn mijn drive

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...