Silke
4-5-2013
|
5-9-2012 18:58:10
Oh das echt schandalig, ocharme! Ik zou daar ook niet mee kunnen lachen. Ze zijn u echt niet waard dan. Het is dan beter om er andere mensen mee gelukkig te maken die wel graag willen komen. Laat het niet te veel aan je hart komen en probeer nog te genieten van die laatste momenten. Geniet vooral van jullie mooiste dag!!
|
|
Lies
29-6-2013
|
5-9-2012 19:02:59
Jammer dat mensen op de laatste minuten afkomen met "geen zin" Ik zou zeggen, probeer je er niets van aan te trekken. Liever dat ze niet komen wegens "geen zin" dan dat ze wel komen met tegenzin en dat constant laten merken, niet?
Niets van aantrekken en gewoon blijven uitkijken naar de mooiste dag van je leven! Probeer er van te genieten met de mensen die er wél willen bij zijn!
|
|
Marlies
14-12-2012
|
5-9-2012 19:05:17
Hey Alessia, hoe moeilijk het ook is, probeer je echt niet te laten doen door zo'n dingen! De mensen die voor zo'n stomme reden afbellen (want uiteraard zijn sommige redenen wel verstaanbaar) zijn het echt niet waard. Ik hoop voor jou dat je mensen vindt die je er wel bij wil, zodat je niet voor niets hoeft te betalen, en ik hoop vooral dat je, zodra het vrijdag is, alles los zult kunnen laten. Geniet gewoon van je dag, en moest ik jou zijn, ik zou het loslaten de dag zelf, maar ik zou het wel niet vergeten achteraf. Gemeen misschien, maar moesten zij zoiets doen bij mij, ik zou het nooit vergeten, en de eerste belangrijke dag van hen waar ik op ben gevraagd... Zou ik plots geen zin meer hebben.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
5-9-2012 19:14:09
Ik ben gewoon zo kwaad! Bij ons in de feestzaal kun je tot 5 dagen voor datum de aantallen doorgeven wat ik al heel erg laat vind, in de positieve zin. Gisteren hadden er dan twee mensen afgebeld en die heeft de feestzaal gelukkig nog in minder gebracht! vandaag bellen er dan nog 6 mensen af (1 zit in de gevangenis en de ander is zijn vader die zich wellicht schaamt en de andere hebben dus geen zin). Och, jah ik heb mijn moeder maar op pad gestuurd om mensen te zoeken want ik ben nu echt helemaal van mijn kaart, en ik moet nog een aantal dingen doen; stress :s
|
|
Ellen
25-5-2013
|
5-9-2012 20:03:16
Jammer om dit te horen. Mensen kennen geen schaamte meer om zo laat aftezeggen. Er kan altijd iets erg tussenkomen maar geen zin is heel slecht excuus.
Laat ze maar thuis dan :-)
|
|
Marieke
18-8-2012
|
5-9-2012 20:07:04
Hey Alessia
Wij hadden er gelukkig maar 2 die de week voor het huwelijk constant belden om af te bellen... Ik werd er ook enorm emotioneel en van en de tranen rolden ... Bij ons hebben de afbellers de rekening betaald... Als men zo grof is gewoon te zeggen dat ze geen zin hebben zou ik durven even grof stellen hoeveel ze jou nu zullen kosten. Bij ons is het sowieso het geval dat wij dat koppel (momenteel?) liever niet meer zin... Je kunt het op een beleefde manier duidelijk maken en op zich verlies je niets want je vertrouwen en band met die mensen ben je toch kwijt. Voor de rest heb ik de dag zelf de hele kwestie achter mij gelaten en was ik eigenlijk al blij dat ze er niet waren want dat ging er mij alleen maar aan herinnert hebben. Ik weet wel het is ongelofelijk ambetant nie alleen voor de kosten, maar ook de tafelschikking moet aangepast enz. Maar bon dan liever niet op hun hoofd zien? En zoals wij deden plezier maken met die mensen die je wel goed genegen zijn... Succes voor vrijdag en je zult merken de dag zelf laat je het ongetwijfeld varen. Hij is trouwens al druk genoeg zo'n trouwdag :-)
Groetjes Marieke
|
|
Alessia
7-9-2012
|
5-9-2012 20:55:20
@Marieke, vragen om te betalen kan ik niet aangezien ze hebben gezegd dat ze het cadeau toch gaan geven. Ik vond het gewoon heel erg dat ze zo een excuus gebruiken en we nu ineens op zoek moeten naar andere gasten om hun plaatsen in te vullen. Dat is extra stress die niet welkom is. Maar ja, het is nu eenmaal zo. Ik probeer mezelf rustig te houden want veel zin heeft het niet om me hierin op te jagen.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
5-9-2012 21:40:24
Hey Alessia,
Laat je hoofdje niet hangen hoor...genieten van jullie dag!!! En het is idd jammer voor de centjes, maar ik zou er niet te veel over nadenken...mss kunnen jullie de plaatsen nog invullen met iemand anders! Nog 2 keer slapen é :-) spannend! Ik wens je een fantastische dag toe!!
groetjes
Sandra
|
|
cindy
22-9-2012
|
5-9-2012 22:00:30
Ik vind het zo erg voor jou, maar zoals nog al een paar hier meisjes gezegd hebben, liever mensen op je feest die er echt graag bij zijn dan dat ze tegen hun zin komen en je hele dag dan misschien verpesten, alvast een fijne dag gewenst hè
Groetjes
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
5-9-2012 22:37:33
En hebben die gewoon vlak af verteld dat ze 'geen zin' hebben??? Je moet maar durven denk ik dan... Dat doe je toch niet? Mja beter kwijt dan rijk denk ik dan!! Jammer van de centjes wel, maar hopelijk kunnen de plaatsen nog ingevuld worden!
x
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
5-9-2012 22:48:42
Ik vind het echt jammer voor jou Alessia, zeker omwille van de 'reden' die ze opgeven: erg hoor!
Maar laat je hoofdje niet hangen, die traantjes zijn zo verdwenen als je daar overmorgen zal staan stralen voor je liefste en eindelijk die mooie woorden zal kunnen uitspreken... Courage, succes en... Geniet!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
5-9-2012 23:25:31
Ja, aan de telefoon dat de jongens (mijn neven) geen zin hadden en het hele gezin dus niet gaat komen. Maar het is nu eenmaal zo. We gaan nog proberen te genieten, morgen nog een super drukke maar ongelooflijk leuke dag voor de boeg. En dan de grote dag waar we zolang op gewacht hebben, daar ga ik van genieten. Bedankt dames!
|
|
Joyce
11-5-2013
|
6-9-2012 7:45:41
That's the spirit Alassia! Genieten! In de drukte van vandaag en met het geluk van morgen zal je er hopelijk niet meer teveel aan denken. Plezier maken en genieten met de mensen die je graag hebt, dat is het belangrijkste Veel plezier, liefde en succes voor morgen! Groetjes Joyce
|
|
Melissa
11-8-2012
|
6-9-2012 9:54:34
Maak plezier met de mensen die wél heel graag willen komen op de mooiste dag van jullie leven samen! Het zijn de niet-komers die iets missen en niet omgekeerd!!! Komaan meisje, geniet nog van je laatste dagje als ongetrouwde vrouw en maak er een super feestje van morgen!!!!!!!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
6-9-2012 10:09:49
Oooh Alessia, zo jammer voor jou maar morgen is jullie dag en da's al wat telt! Geniet ervan!!
|
|
Stephanie
16-8-2013
|
6-9-2012 10:15:59
Dat vind ik nu is echt héél boertig sé!!!!!!!!!!! En de reden "we hebben geen zin", komaan seg! Zo'n mensen ben je beter kwijt dan rijk! Ik hoop dat je nog plaatsvervangers hebt gevonden? Geniet er morgen van, het is jullie dag, het zal prachtig weer worden, dus dat hebben jullie al zeker mee he ;-) Ik ben héél benieuwd naar de foto's
xxx
|
|
Sanne
9-7-2011
|
6-9-2012 10:18:52
Trek je er niks van aan! En wees blij dat ze tenminste nog afgebeld hebben. Bij ons zijn er een paar mensen gewoon niet komen opdagen...
Natuurlijk is het stom dat je dan betaalt voor niks, maar op het totaalbedrag zal dat toch maar over een klein beetje geld gaan, dus wij hebben ons er niet te veel van aangetrokken. Laat je dag er in ieder geval niet door verpesten.
|
|
Heidi
31-8-2012
|
6-9-2012 11:37:11
Probeer het van je af te zetten! Beter niet aanwezig zijn dan daar met een lag gezicht te zitten!
By the way ze zullen het zich zeker en vast beklagen achteraf!!
Geniet van je dagje want het is oh zo snel voorbij!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
6-9-2012 13:43:47
Dankjewel allemaal voor de aanmoedigende woorden! We hebben geen vervanging gevonden, maar dat is aan de ene kant ook helemaal niet erg want iedereen die we erbij wilden hadden we al uitgenodigd. Dus morgen feesten we met onze gasten die het waard zijn en we hopen er een tof feestje van de maken met veel liefde! Ondertussen geniet ik van de kleine dingen en kan ik het nog steeds niet geloven. Morgen trouw ik :D
|
|
Marlies
14-12-2012
|
6-9-2012 13:54:16
Geniet ervan, alessia!
|
|
Manuela
4-8-2012
|
6-9-2012 14:29:25
Veel succes morgen!
|
|
Femke
8-9-2012
|
6-9-2012 16:04:35
Geniet van je dagje! Het is jammer maar je mag er je niet te druk in maken, het is jouw dagje en je mag dat door niemand laten verprutsen! Veel succes nog!!
|
|
kelly
13-7-2013
|
6-9-2012 17:34:36
Trek het u niet aan ze!!!! morgen ben je dat helemaal vergeten! Doe dat goed en ons hier niet vergeten he!!!!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
6-9-2012 17:45:34
Dankjewel, verslagje en fotootjes volgend zeker na onze huwelijksreis :)
|
|
Katrien
23-6-2012
|
6-9-2012 18:14:09
Hey Alessia,
Speciaal om jou nog veel succes en geluk toe te wensen, heb ik hier op huwelijksreis mn Ipad even op schoot genomen.
Meisje, laat het je zekerr niet aan het hart komen dat die mensen geen zin hebben om erbij te zijn. Op ons feest zijn er uiteindelijk 5 mensen niet komen opdagen op de receptie (waarvan er drie een geldige reden hadden) en zijn er drie mensen niet komen opdagen voor ons avondfeest, waaronder een van mijn toen nog beste vriendinnen die het (heb ik nadien gehoord) niet kon verkroppen dat ik ging trouwen en dat zij net single was.
Uiteindelijk heb ik haar helemaal niet gemist op ons feest, en ik weet zeker dat jij morgen die mensen ook niet gaat missen.
Kop op, meid, nu lijkt het allemaal zo erg, maar ik kan alleen beamen wat de andere bruidjes al hebben gezegd: morgen is echt alle stress vergeten, gegarandeerd! GENIETEN is de boodschap, in hoofdletters :)! Die dag is gaat zo snel voorbij. Misschien daarom nog even een tip: zorg er morgen voor dat jij en je man af en toe ( dat hoeft maar een minuutje te zijn) een rustig moment hebben om van elkaar te genieten. En misschien heel erg om te zeggen, maar zeker niet onbelangrijk: berg alle waardevolle spullen en enveloppen met geld onmiddellijk op. Het is nl niet echt fijn dat je er later achter moet komen dat iemand uit je naaste kring geld of een ander waardevol voorwerp heeft meegepikt (ik spreek uit ervaring en ben zeker nietde enige).
Nog heeeeeeeeel veel succes en geluk gewenst en ik hoop je toch nog af en toe te zien verschijnen op het forum.
Lieve groetjes vanuit Bali,
Katrien
Ps Het is hier echt prachtig en werkelijk schitterend weer, dus, aangezien thailand zo mogelik nog mooier schijnt te zijn en het weer er ongeveer gelijkaardig is aan dat van hier in Bali, ga jij sowieso een prachtige huwelijksreis hebben. Geniet ervan!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
6-9-2012 18:23:34
Dankjewel Katrien, je woorden pakken me echt. Je hebt net als alle andere bruidjes helemaal gelijk. Ik ga ze niet missen op de trouw! Bedankt ook voor de tips, daar ga ik zeker rekening mee houden. Nog een heel fijne huwelijksreis gewenst en geniet er nog maar van, dat ga ik zeker ook doen :)
|
|
sarah
3-8-2013
|
6-9-2012 19:24:44
veel plezier morgen lieve Alessia
|
|
Jessica
7-9-2012
|
6-9-2012 23:44:03
hey alessia
wij hebben er ook al 4 die hebben afgebeld. het is te zeggen afmailen. ben ook zeer kwaad want zijn flauwe excuses. 2 hebben we nog kunnen bijvragen. ik begrijp dus hoe je je voelt.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
7-9-2012 7:24:08
Vandaag is het zover! Spannend, ik kijk er zo naar uit. Nog even wachten tot 8u en we kunnen beginnen :)
|
|
frida
6-2-2010
|
7-9-2012 11:36:52
De zon is er dus laat het niet aan je hart komen en genieten!!!!!!!!!
|
|