Terug naar overzicht
En is het geen optie om eens te kijken bij suitekleedjes?In veel winkels heb je ook een afdeling met suitekleedjes die je in verschillende kleuren kan bestellen (dus ook wit/ivoor). Deze zijn meestal iets eenvoudiger dan een klassieke bruidsjurk en hebben niet de typische lange sleep.
Ik vind het onzin dat je met een korte jurk geen echte bruid kan zijn... Als ik me het goed herinner had je in de collectie 2012 van Linea Raffaeli wel korte jurkjes met achteraan een langer stuk dat een kort sleepje voorstelde. Ik denk dat ze ook van die jurken hadden die vooraan kort waren en achteraan lang zoals een traditionele bruidsjurk, misschien is dat wel iets voor jou.
Inderdaad, ik heb ook al jurkjes gezien die kort zijn vooraan en lang achteraan. En waarvan je de lange rok er kunt afhalen.Misschien is dat iets voor jou...
hey Peggy,Er zitten in bepaalde collecties kortje kleedjes die heel mooi zijn en je er zullen laten uitzien als een echte bruid! De mening van de verkoopster deel ik dus zeker niet.Je hebt nog tijd om te zoeken dus misschien nog wat afwachten tot de volledige collectie van 2013 in de winkels ligt.Mocht je toch voor een lang kleed gaan, kunnen ze in de winkel altijd een stuk van de sleep wegnemen mocht dat nodig zijn.In de nieuwe collectie van Rembo zitten er ook veel losse lichtje jurken die wel geschikt zijn om een strandhuwelijk. Je moet maar eens kijken.Groetjes
Wat vond je zelf van die korte kleedjes? Ik zou op je eigen gevoel afgaan en niet te veel luisteren naar de mening van de verkoopster. En verder: neem je tijd! Je trouwt pas over een jaar, dus 't is niet dat je je kleed volgende maand al moet hebben.
Eén vond ik heel erg mooi met een boothals helemaal in kant van het merk Olvis. Hij zat me gegoten maar toen zei de verkoopster kort kan je altijd dragen en lang draag je meestal bij iets speciaals en je huwelijk is toch iets speciaals en daar moet ik haar gelijk in geven.Ik vond die jurk heel mooi maar ik had zelf ook wel zoiets van tja een beetje meer voor mijn huwelijk zou wel mogen.Vooral omdat ik in mijn dagelijks leven heel veel jurken draag, is het niet echt speciaal bij me.
en heb je al eens voor de lol lange bruidsjurken gepast, een simpeler model misschien ofzo? Soms moet je een beetje out of the box denken. Gewoon erbij zeggen dat je geen lange sleep wilt ( of in het slechtste geval verkorten). Langs de andere kant, soms zijn het ook gewoon de accessoires die je een bruid maken. keertje dat ene kleedje proberen met wat accessoires als een tiara of een sluier of een leuk hoedje/haarding?
Peggy: waar ben jij de kleedjes van Olvi's gaan passen? Ben namelijk op zoek naar een winkel waar ik die kan vinden... Alvast bedankt!
je kan toch ook een kleedje helemaal volgens je smaak laten naaien bij een ontwerpster, ik weet niet van welke streek je bent, maar er zijn er heel wat hoor...
Olvis verkopen ze in het Bruidsparadijs, ben ik nog niet geweest. Collectie komt pas eind september binnen.En gisteren heb ik bij JPC Collection gepast maar ze hadden er maar 3 in hun collectie.
http://www.koonings.com/bruidsmode/linea-raffaelli/#.UE... Nummerke 50 :) zoiets? Maar dan met minder sleep ofzo
Of nummer 108. Ook wel mooi vind ik x
als er nog aanstaande bruiden zijn die geen Jurk hebben kan ik maar 1 adres aanraden !!!! YOUNIEK bruidsmode, PATERSSTRAAT 23, 2300 TURNHOUT telefoon 014/71/48/28 of www.youniekbruidsmode.be !!! hun collectie is echt uniek aangezien zij n...iet met grote bruidsmerken werken maar alles zelf ontwerpen. vind je je keuze niet tussen hun ontwerpen kan je altijd zelf je jurk samenstellen/ ontwerpen in de stoffen en kleuren die je zelf wil voor een zeer mooie prijs (heb de mijne ook zelf ontworpen trouwens) echt een aanrader !!!!