Terug naar overzicht
Anne Sophie smartshopping is ook een outlet van suite kledij zeer schappelijk van prijs en vriendelijk. Ik heb voor mijn kleed voor mijn broer zijn trouw nog geen 90€ betaald. www.anne-sophie.be
HeyIk heb nog 2 suitekleedjes te koop, niet gedragen, bustiermodel met tulle. Waren eerst voor de suite maar hebben uiteindelijk iets anders gekozen. maat 38 maar A lijn dus kan voor bredere heupen. Het ene is grijs, het andere lila-roze. Ik vraag 90 euro voor een kleedje. Bij het lila heb ik ook nog een bijpassend haaraccessoire. Stuur maar een mailtje als je meer info/foto wil. biancamoortgat@hotmail.comgroetjes
bij la sposa outlet heb je zowat alle prijsklassen. er waren daar suitekleedjes van 100 euro maar ook van 400 euro en ietsje meer. wel echt 'suite' met de blinkende stofjes, de nodige tulle enzo. er waren zeer mooie dingen bij toen ik ging (een drie, vier maanden geleden) ik kocht er mijn trouwkleed voor 600 euro.Veel plezier in het zoeken naar een kleedje!groetjes!
De trouwjurken die ze daar verkopen, is dat van de vorige collectie (dus collectie 2011)?
van de vorige collecties, niet van 1 jaar
die van mij was van collectie 2010 maar echt zeer mooi...
Mijn trouwkleed komt uit de Outlet La sposa, een prachtkleed van Pronovias, met kant en een lange sleep voor maar 450 euro ! Zeer vriendelijke vrouw (heb het paar keer aangehad en zelf nog teruggekeerd naar de winkel omdat ik het kleed na bezoek aan andere winkel niet uit mijn hoofd kreeg..), een aanrader dus. Ik ben ook in "gewone winkels" geweest maar greep steeds naar het zelfde soort kleed (kant en nogal royal wedding stijl) waarom dan 2000 betalen als je dat het liefste zag in de outlet, dat weet toch niemand :)