TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
6-9-2012 14:17:47
Corrigerende shapewear (we zullen het een beetje een sexy naam geven é Peggy) kan zeker onder een bruidsjurk maar hoeft niet per sé... In mijn jurk zit vooraan toch wat versteviging, dus niet echt nodig vond ik om dan nog een corrigerende slip te dragen...ik heb dus een mooi kanten shortje, bijpassend bij mijn BH van Marie Jo.
Maar je moet vooral iets kiezen waar je jezelf ook makkelijk in voelt ;-)!
groetjes!
|
|
Manuela
4-8-2012
|
6-9-2012 14:22:16
Wooooow, moest iemand zoiets tegen mij zeggen, die zou echt niet weten waar hij/zij staat!!!
Jij moet die dag dragen waar jij je goed en sexy in voelt! En welke bruid wilt nu geen mooie lingerie aan onder haar kleedje? Mijn buikje is ook niet meer zo strak als 3 jaar geleden, maar daar was niets van te merken op onze trouwdag! En als het kleedje 's nachts/' s morgens uitgaat, wilt het ventje denk ik wel iets mooier zien dan bomma-achtig ondergoed ;)
|
|
Jolien
22-9-2012
|
6-9-2012 14:34:15
Ik heb een shapewear lange short, dit omdat ik last heb van uitslag tussen mijn benen met een rok en veel rondlopen en warmer weer. Maar ik heb een groter maat als normaal zodat het niet echt spant daar dit nie nodig is onder mijn kleed.
Een leuk lingeriesetje is inderdaad mooier en fijner, ik had jammer genoeg geen ander keus daar ik niet vol wil staan met pijnlijke uitslag.
|
|
Sara
6-10-2012
|
6-9-2012 14:35:05
bomma onderbroek!!! maar tegenwoordig hebben ze ook wel 'trendy bomma onderbroeken ;-)
ik kleed mij savonds wel om. belangrijkste is iets comfortabel aan te doen, je moet er uiteindelijk wel een hele avond mee rondlopen he.
|
|
Carrie
13-9-2013
|
6-9-2012 14:37:35
Ik denk inderdaad dat de meeste bruidjes iets heel makkelijk en beetje corrigerend dragen onder hun bruidsjurk. En valk voor de bruidsnacht wordt dit dan gewisseld in iets meer hubbie-vriendelijk :-) Veel jurken hebben ook al wel baleinen in het bovendeel, dus daardoor zal een buikje zowiezo al wat bijeen gehouden worden :-)
|
|
eveline
12-10-2012
|
6-9-2012 14:41:21
Ik heb de twee, bomma voor overdag (met ook een shortje voor als de benen gaan zweten)... en een mooi onderbroekske voor als we gaan slapen :-) Het is dan toch voor jezelf ook het meest frisse om even een propere onderbroek aan te doen na zo'n helse dag .... ookal vliegt die mss ook wel snel uit hahahahaha :-)))
Maar het belangrijkste is dat iedereen zich goed voelt!
|
|
Vicky
15-9-2012
|
6-9-2012 14:46:26
ik heb idd ook baleinen vooraan in mijn jurk. dus shapewear was niet nodig... en mocht het nodig zou mij dat niet storen, ik zou dan gewoon zeggen na thuiskomst: "honey, I'm going to slip into something more comfortable". en hup, de toon is gezet en geef toe, elk lingeriemerk pakt nu uit met shapewear na de pipa-achterwerk hetze, het is zelfs in de dag van vandaag. ik vind het wel cru gesteld van die verkoopsters. ik had in mijn winkel zelf voorgesteld om shapewear te dragen en ze hadden mij dat afgeraden: uw jurk sluit al genoeg aan, je hebt baleinen en hoeft daar echt geen extra laag nog te gaan tussenproppen, je gaat je alleen maar ongemakkelijker voelen. ik las hier laatst het verhaal van een bruidje die uit noodzaak haar bruidsjurk heeft moeten afdoen, zo'n danige maag- en buikpijn van een hele dag met te nauwsluitende kledij ronde te lopen...
|
|
Marijke
15-12-2012
|
6-9-2012 15:05:18
ik ga ook resoluut voor het bomma-ondergoed! heb een vrij nauwaansluitend kleed en met shapewear heb je toch net een iets beter figuur.
|
|
Kirsten
22-9-2012
|
6-9-2012 15:28:08
hey dames, blij om te horen dat er nog meisjes/vrouwen zijn die last hebben van pijnlijke bultjes/uitslag op de binnendijen als je een rok draagt! Ik vroeg me al af of alleen ik dat had :-) Daarmee dat ik toch ook een shortje overweeg, maar eigenlijk heb ik ook al 2 nieuwe mooie slipjes klaarliggen voor die dag. Dus misschien: shortje voor de wettelijke trouw - slipje voor 's namiddagprogramma - meest sexy slipje voor 's nachts? :-D Dan loop ik er de hele dag 'fris' bij...
|
|
Vicky
15-9-2012
|
6-9-2012 16:22:59
kirsten: brengt mij dan meteen tot de volgende praktische vraag... eum, gezien je je spullen laat bijhouden door je getuige of zo (ik zie je nog niet met een handtas rondlopen om pleisters, zakdoek, muntjes en dergelijke in te stoppen) wel eu, als je dan gaat omwisselen, zeg je dan: hier, houd dit ook even bij, wil je? grapje, hoor, vind t wel leuk gevonden, maar voor het gemak houd ik het toch bij 1 setje, ik moet al aan genoeg denken die dag dat ik een slipwissel niet in mijn dagplanning wil bijvoegen...
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
6-9-2012 18:14:58
Haha Vicky je antwoord is wel goed geformuleerd.. ik zat me dat ook net af te vragen. Ik ga het ook bij 1 setje houden denk ik, want inderdaad het is aangenamer als je je tussendoor kan verfrissen, maar waar blijf je met het reeds gedragen goed he
|
|
Silke
4-5-2013
|
6-9-2012 19:28:00
Mijn verloofde staat er wel op dat ik mooie lingerie draag die dag. Ik draag liever een gewoon onderbroek omdat dat gemakkelijker zit maar ja ik wil wel zeker een uitzondering maken voor die speciale dag. ;) ofwel 's avonds nog vlug omwisselen ofzo.. :)
|
|
Peggy
28-9-2013
|
6-9-2012 20:21:58
Die van mij verheugt zich nu al op hetgeen hij denkt dat er onder gaat zitten. Als hij dan eens lief over mijn poep wrijft en voelt dat daar één of andere shapewear onder zit dan is zijn zin al over
|
|
Joke
27-7-2013
|
6-9-2012 20:29:48
Ik zal ook voor het gemak kiezen hoor. Een gewoon comfortabel (mag wat corrigerend zijn) onderbroek. Ik draag dit meestal dus die dag ook. En 's avonds een douchke nemen en dan mag het iets meer zijn (en minder van stof )
|
|
Jolien
22-9-2012
|
6-9-2012 20:39:10
Ik doe 's avonds ook iets mooiers aan, maar door de dag kijk ik liever naar mijn comfort ook al is het niet zo mooi :)
|
|
Kirsten
22-9-2012
|
6-9-2012 20:57:43
ha vicky, dat is voor ons wel gemakkelijk eigenlijk: bij onze feestzaal zijn namelijk een aantal kamers waar wij, de ouders en de getuigen kunnen blijven slapen! Praktisch om eens op te frissen tussendoor en om 's avonds niet te ver te moeten kruipen... ;-)
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
7-9-2012 16:27:43
oooh ik mag er niet aan denken dat ik op onze trouwdag een hele dag in speciaal lingerie rondloop, meestal zit zo'n lingerie echt niet goed! Voor mij gewoon een normaal slipje en bra-less :) Ik hoop dan ook een kleed te vinden waar ik geen beha in moet dragen :)
|
|
caroline
1-6-2013
|
7-9-2012 17:14:06
Veel van de lingeriesetjes bestaan toch ook uit een slip met erboven een corset. Kan je zoiets niet dragen? Ziet er allesinds wel heel mooi uit maar of het comfortabel is weet ik wel niet...
|
|
sophie
14-7-2012
|
8-9-2012 13:31:00
Hey Peggy, Ik heb ook een buikje maar ik heb me daar niks van aangetrokken. Je bent nu eenmaal wie je bent en je ventje ziet je ook graag om wie je bent en dat buikje is er van die prachtige kinderen die jullie samen hebben dus wat kan daar nu mis in zijn? Ik heb geen bomma broek gedragen maar heb een mooi setje gekocht waar ik me erg makkelijk in voelde. Ik heb die dag echt geen enkele keer grecaht van: "oei mijn buikje' nee je hebt echt wel andere dingen waar je mee bezig bent hoor. Mijn persoonlijke mening draag waar je je goed in voelt buikje of niet. En eerlijk gezegd moesten ze dat in de winkel tegen mij gezegd hebben die hadden wat meegemaakt dan hihi Groetjes Sophie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|