Terug naar overzicht
Hey!Ik trouw de dag na jou en dit hebben wij al gedaan:- Gemeentehuis vastgelegd- Zaal vastgelegd- Wij doen geen kerkelijke dienst, maar een andere ceremonie en volgende week woensdag hebben we een afspraak met rent-a-priest- Een DJ- Getuigen zijn gevraagd- Bruidskindjes zijn gevraagdNu zijn we bezig met prijzen te vergelijken van fotografen en binnenkort maak ik ook enkele afspraken bij bruidswinkels om al eens te gaan kijken naar een kleed.Ben eigenlijk ook eens benieuwd hoe ver andere al zitten, want volgens mijn ventje wil ik al veel te veel gedaan hebben. Maar ja, tis zo leuk om te doen xxx
hey wij trouwen 24 8 2013 - de feestzaal -de fotograaf -de DJ +coverband sixtees -de uitnodigingen zijn ontworpen,alleen de oplage moet nog bevestigd worden -ik heb een afspraak 31 oktober met een bruidscouture -de visagiste en kapper zijn besproken -juwelen en tiara -bedankjes -ook wij trouwen alleen burgelijk,nog niet afgesproken op het gemeentehuis...pas na de verkiezingen,omdat ikzelf verkiesbaar ben...en wil een uur,dat de gemeente nu nog niet toestaat....maar ik,ken mijn weg! -ook de notaris,drie maanden van tevoren!veel succes bruidjes!
Hey, wij trouwen 12juli 2013. en ik krijg de indruk dat ik nog niet genoeg gedaan heb.we hebben enkel al bij het stad een aanvraag gedaan.wij willen wel trouwen voor de kerk.we hebben wel al prijs gevraagd bij een aantal zalen maar hebben nog niks vastgelegd.ook heb ik al prijzen voor de uitnodigingen maar zolang ik niet weet wat er precies moet opstaan, kunnen we ook niet bestellen dus heb eigenlijk nog niks behalve een datum
Heej,Wij trouwen 27 juli 2013. :DMomenteel is bij ons het volgende al gebeurd:- feestzaal + menu vastgelegd- gastenlijst dus ook (ongeveer -> moet pas 2 weken op voorhand 'zeker' zijn)- fotograaf- dj- getuigen- trouwjurk- kostuumIk was ook al eens gaan horen voor het gemeentehuis, maar dat kan je hier maar maximum 6 maanden op voorhand vastleggen.. en we zijn er nog niet helemaal uit rond het kerkelijk huwelijk dus dit zal 1 van de volgende beslissingen worden waarschijnlijk.. :)
Wij trouwen op 6 juli 2013 en hier ligt het volgende vast: - gemeentehuis - zaal ( menu wordt pas 2 maanden vooraf besproken) - DJ - fotograaf - bruidskindjes zijn gevraagd - getuigen worden binnenkort gevraagd - gastenlijst is opgesteld Kerk moet nog geregeld worden Kostuum is pas voor volgend jaar en kleed... Heb gelezen en gehoord dat als je 6 maanden op voorhand gaat het nog op tijd is en ik wil er eerst toch enkele kilo's af..
Heyla wij trouwen 20/07/2013Wij hebben het volgende al gedaan .*Zaal + menu*voorlopige gastenlijst*Dj*videograaf*fotograaf*getuigen*bruidskindjes ( 1 van de 2 toch al :-) )*Gemeentehuis gaat bij ons pas 6 maanden op voorhand.* kapper*bedankjes gekozen maar nog niet besteldVoor de trouwjurk gaan we volgende maand eens kijken bij clair de femme . Maar eerst nog een paar kilootjes eraf werken :-) We willen er natuurlijk op en top uitzien he :-)Het kostuum weten we ook al waar te kopen .Ik denk dat we voorlopig goed zitten .Ik wou het liefste veel op voorhand regelen zodat ik niet te veel meer onder het jaar moest doen .Ik heb mij na 5 jaar nog maar eens terug op de schoolbanken begeven :-)Druk en spannend jaar hier !! Maar het is voor een goei doel .Groetjes
dag bruidjes,Ik trouw een maandje vroeger maar dat maakt niet zoveel uit...wat is er bij ons allemaal al geregeld:-zaal-gemeentehuis-kerk-ceremoniemeester-vervoer-kapper-make-up-fotograaf-foto's van de uitnodegingen zijn genomen nu nog wachten op het resultaat-dj-getuigen en bruidskindjes-voorlopige gastenlijst-trouwringen (we hebben ze deze week mogen ophalen en ze zijn prachtig :-) )-misboekje (hebben al eens afgesproken met de diaken en hij vond het al goed)-thema-ringkussentje met bijpassend gastenboek en pennenhouder-trouwgelofte is ook al geschreven :-)volgende maand staat de zoektocht naar een kleedje op het programma alsook de versiering voor de kerk en trouwkaars.groetjesJanatje
ohja was vergeten $ ik heb drie getuigen,twee vriendinnen en een vriend = al gevraagdmijne verloofdz,twee vrienden= ook al gevraagdik heb vijf bruidskindjes,vier meisjes 3 van ZES JAAR EN één van drie en een jongetje van twee jaar=ook al gevraagdnog kleding!liefsilse
Heyla,Wij trouwen 13 - 07 - 2013, het is enkel een wettelijk huwelijk.Ik heb al :* de feestzaal* fotograaf* deejay* datum al eens laten weten in het gemeentehuis* enkel plaatsten voor de fotoshoot* over 2 weken afspraak voor de ringen * getuigen* bruidskindje* thema* gastenlijst in de maakVoor de bruidsjurk zal ik later in het najaar zoeken.Notaris zal ik ook dit jaar nog laten vastleggengrtz Annelies
Haha... Wij trouwen 19/07/2013...Hier ligt nog niet zoveel vast:Trouw - en feestlocatieGemeentehuisGetuige zijn gevraagdConcept krijgt meer vormEn op zoek naar hoe ik onze uitnodigingen kan ontwerpen.Wanneer versturen jullie de uitnodigingen?Amai... jullie hebben allemaal al zoveel vastgelegd... ik loop precies toch nog achter... Dringend werk van maken: Fotograaf zoeken, DJ zoeken, misschien ook een ceremoniemeester zoeken (aangezien we geen kerkelijke dienst gaan doen), Als ik in november achter een trouwjurk ga... hopelijk ben ik dan nog niet te laat....