Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jammer dat je zelf niet mag kijken

7-9-2012 13:18:24
Eergisteren naar JPC Collection geweest, uitgelegd wat ik mooi vind en een stuk of 10 jurken gepast maar bij geen enkele jurk had ik een wow gevoel.

Van de winkel en de verkoopster niets dan lof maar ik heb het gevoel dat ik jurken gemist heb. Je mag zelf niet kijken, ze nemen jurken uit de kast waarvan ZIJ denken dat je ze mooi vind.

Weer geen lekker gevoel dus.

Mag je in Le Chapeau zelf kijken ?

Peggy
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1240

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik7-9-2012 13:29:31

zelf kijken??? Je staat toch voor een spiegel als je je jurken past? Hoe kan je anders zien of die jurk je goed staat? (wrs begrijp ik dit berichtje verkeerd) Zo kunnen ze je aansmeren waar zij vanaf willen natuurlijk! Ga maar snel naar andere winkels waar je wel mag kijken en bij Le Chapeau ga je zeker mogen kijken. Nog veel pasplezier

groetjes

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik7-9-2012 13:31:23

Bij Jagre kan je zelf kijken

@stephanie: LOL ze bedoelt de jurken eerst bekijken voor ze kiest welke ze wilt aandoen

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik7-9-2012 13:48:25

En heb je hen gevraagd of je eens zelf mag kijken in de rekken??

Wat je ook kan doen is op het internet kijken en dan het merk opschrijven, eventueel foto'tje afdrukken. En duidelijk zeggen 'Dit wil ik passen'
Zo heb je het al dan nog zelf gekozen

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik7-9-2012 13:54:40

Ja ik heb het gevraagd maar het mocht niet, ze zei ook dat die jurken zo dicht op elkaar hangen dat je het zo toch niet kon zien.

Maar het was haar 1ste dag, heel erg vriendelijk meisje en ze hielp me echt goed maar ik ben toch wat op mijn honger blijven zitten.

Ik kan toch niet weer een afspraak maken in dezelfde winkel.

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik7-9-2012 14:28:25

Van alle winkels die ik gedaan heb mocht je alleen bij Jagré en Koonings zelf in de rekken kijken bij alle andere was het de verkoopster die een keuze maakte aan de hand van wat je vertelde wat je mooi vind, nog een leuke zoektocht

Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik7-9-2012 14:53:32

Bij Le Chapeau mag het ook niet denk ik.. Want zij kiezen jurken naar jou prijs en naar je smaak.. En ze hangen idd dicht opeen.. Als je wat onvoorzichtig bent kunnen ze mss beschadigd worde doordat ze aaneen blijven hangen ofzo..

Emily
6-10-2012
 Meld misbruik7-9-2012 15:02:53

Ik ben zowel bij JPC als Le Chapeau geweest en bij mij was JPC best meegevallen. Bij JPC deed de verkoopster inderdaad voorstellen, en koos ze dingen die ik zelf helemaal niet zou kiezen, en toch had ik bij de eerste jurk mijn 'wow'gevoel: iets helemaal anders dan ik naar op zoek was! Bij Le Chapeau (Antwerpen) was het omgekeerd: ik mocht door de hele winkel gaan en kleedjes aanduiden die ik mooi vond. Maar: 1) Je kan echt niet goed zien hoe een kleed valt als het gewoon op een kapstok hangt, 2) er hangen zoveel kleedjes dat je het op de duur niet meer weet, 3) ik toonde aan wat ik bij welk kleedje zoal mooi vond (er was geen 1 kleedje dat helemaal op het zicht mijn ding was), dan moest ik mijn top 5 van kleedjes geven en gewoon aandoen... Niets eigen inbreng van de verkoopster! Gewoon 5 kleedjes die er wel min of meer ok uitzagen, en een verkoopster die me er op basis van die 5 nog 15 heeft laten bijpassen, het ene al erger dan het andere. Kleedjes die totaal niet pasten op mijn figuur, daar zij ze van dat het wel mooi was, of dat ze dat wel weg konden werken (een taille verschuiven, ik dacht het niet?!). Nu moet ik wel zeggen dat ik precies net een hele slechte verkoopster had bij Le Chapeau. Naast me hoorde ik een andere bezig en die gaf echt wel veel meer goede tips.
Ik zou zeggen, ga sowieso nog eens in enkele winkels kijken, iedereen zoekt iets anders en heeft verschillende ervaringen! Bij mij was het goed dat die van JPC zelf suggesties deed, en viel het tegen dat die van Le Chapeau niets deed behalve het erger maken :) Maar dat zal voor ieder verschillend zijn... Veel succes alvast!

Emily
6-10-2012
 Meld misbruik7-9-2012 15:03:55

ZEI ze natuurlijk ipv zij... steek het op de stress aiai!

Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik7-9-2012 15:08:40

Als je het ziet zitten om ff te rijden kan ik Koonings wel aanraden. Daar wandelen ze met je rond door de winkel en alle jurken en moet je zelf de gene uitpikken die je mooi vindt. Ze hebben er echt superveel!!! Daarom hoef je ze daar niet te kopen, hé (en je niet laten doen want ze zijn er wel pusherig om te kopen)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik7-9-2012 15:39:37

Ik ben bij la tiara geweest en ik heb eerst zelf in de rekken en in boeken aangeduid wat ik mooi vond.
De verkoopster deed een suggestie; zo van' ik denk dat ik een jurk heb waar je mooi mee zal staan ' en die is het geworden!!
Ook ben ik in het bruidshuis gaan passen en daar heb ik ook in de rekken mogen kijken, in het bruidsparadijs dan weer niet....

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik7-9-2012 16:07:26

Voor mij was LeChapeau een topper: Op basis van enkele foto's en beschrijvingen die ik gaf hebben de verkoopsters een kleedje achteraan uitgehaald, en dat kleedje is het dan ook geworden! Ik mocht mee met de verkoopster de hele winkel door en zo hebben we zeker 20 kleedjes aan mijn rekje gehangen (ondertussen werd het befaamde kleedje in mijn pashokje gehangen). JPC: ze snapten echt niet wat ik bedoelde. t is dus te zien welke verkoopster je vast hebt zoals hier al aangehaald werd ;-)

Succes!

lieselotte
22-6-2013
 Meld misbruik7-9-2012 16:55:31

mijn ervaring bij JPC was heel goed. Ik heb eerst even in de boeken ( dus ook niet in de kasten met de kleedjes zelf ) gekeken en dan hebben zij eruit gehaald wat ik had gekozen. Ze hebben op basis van hun ervaring nog meerdere kleedjes boven gehaald.
Het eerste kleedje dat ik aan had was direct het goede. Ik heb er nog andere gepast, maar dat was dus blijkbaar niet meer nodig :-)
De verkoopsters waren ook heel vriendelijk en eerlijk, als er iets echt niet mooi was, zeiden ze het ook direct.

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik7-9-2012 16:56:32

*HAHA* heb het dus helemaal verkeerd begrepen e Bedankt voor de toelichting Bruidje 2013

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik7-9-2012 18:24:09

hoi hoi, Bij couture Elana mag je zelf rondkijken en alles passen wat je wil... ik heb er zeker 15 gepast daar, maar moest ik gewild hebben het waren er nog meer . Ik hebn mijn kleed uiteindelijk ook effectief daar bestelde! Elena is super vriendelijk en erg goede service! Zoen, Eef

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik7-9-2012 20:44:13

Goh ik denk dat het meestal zo gaat.. Dat je uitlegt wat je ongeveer wilt of dat je kijkt in een boek en aanduid wat je mooi vindt.. Bij mij ging dat ook zo en dan haalden ze die kleedjes uit de kast + nog enkele andere zoals ik hier al gelezen heb. Het is gewoon een teken dat je uw droomjurk nog niet gevonden hebt. Volgens mij is het echt geen slechte winkel. Ik begrijp dat je misschien liever alle kleedjes eerst in het echt bekijkt maar ik begrijp dat dat in sommige bruidszaken moeilijker is dan in andere. Gewoon nog enkele afspraken maken bij andere winkels en dat komt zeker en vast in orde. Veel succes!!

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik10-9-2012 10:32:40

Ik keek zaterdag ook zelf in de rekken, maar de verkoopster liet "mijn jurken" helemaal links liggen.... ik kan het langs ne kant begrijpen - het is hun vak, en zei ook van "die zullen je niet staan want "..." ". Maar langs de andere kant heb ik ook het gevoel dat ik dingen gemist heb... ik kreeg toen 3 prachtige jurken die mij alle 3 fantastisch stonden...

... maar alle 3 in dezelfde stijl.... ik kan toch niet maar 1 stijl hebben?? denk ik dan... (verkeerd?)

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik10-9-2012 10:56:06

Dag Katia,

Awel dat gevoel heb ik ook dat ze me in een bepaalde stijl willen duwen. Ik trouw op een strand dus iedereen komt met jurken in chiffon aandraven omdat dat een lichte stof is. Maar het is inderdaad maar één stijl en het moet ook nog mooi zijn als ik 2 maanden later hier in Antwerpen voor het stadhuis sta. Dan wil ik daar niet staan in een echte 'strandjurk'

Woensdag ga ik naar Hemiksem en naar Le Chapeau in Antwerpen, ben benieuwd.

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik10-9-2012 12:09:54

Als jou dat écht staat en het is wat je wil - perfect... anders heb ik zo het gevoel dat ze je in een "cliché plaatje" willen duwen.... Misschien volgende keer niet meer zeggen dat het op een strand plaatsvindt?

Nu langs de andere kant, denk ik dat je wel enorm gaat zweten mocht je een dikke princessejurk nemen met honderd duizend japonnen... maar tussenin zijn er gelukkig nog modellen.

Neem eens een kijkje naar de "Marylise" collectie. De foto's van de 2013 collectie zijn genomen op het strand, en met vakantiesfeer. Het zijn jurken in natuurlijke zijde, en ik vind ze prachtig en elegant... (denk dat ik daar eentje van ga kiezen).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info