Terug naar overzicht
Wauw Ann,zoooooo mooi! ik heb een traantje weggepinkt ;) echt leuk! welke dans deden jullie samen met de kindjes? Dat zit ook in onze planning......heel mooi,je zag er ook super uit,gedurfd maar heel knap! veel geluk en liefde samen,jullie zijn een heel mooi gezinnetje! groetjes
proficiat je zag er mooi uitwe hebben geluk gehad met het weergroetjes
Hey Ellen, we deden waka waka van Shakira. Heel tof, iedereen vond het geweldig. En het is niet al te moeilijk. Op YouTube vind je verschillende dansjes. Nog veel succes.
Beelden zeggen meer dan woorden hé.. Jullie zagen er echt stralend uit! Je stond perfect met het kleurtje! Jullie kindjes oooh.. :) Een dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!
Super ! Echt héél mooi, ook heel mooi wat jij, je man en jullie kindjes aanhaden ! Dikke Proficiat !
proficiat!waw, jullie zagen er van de eerste tot de laatste echt allemaal prachtig uit!!
Oh Ann...ik ben FAN van je jurk...zo mooi!!!Turquoise is DE kleur :-) bij ons ook themakleur!Echt prachtig...jullie ganse gezin zag er super uit!!!Dikke proficiat!groetjesSandra
Echt heel tof, zeer mooi, nog heel veel geluk samen!!!
Man Ann, nu heb ik toch ferm moeten slikken hoor - wat een emotioneel filmpje!Ik was al benieuwd naar je jurk want ik herinnerde me je berichtje rond het kleur. Het stond je prachtig!Dikke proficiat!!!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Proficiat en heel veel geluk gewenst! Prachtig kleedje! Jullie zagen er allemaal stralend uit!Het filmpje was ook super.Groetjes
Amai Ann,Hoe mooi waren jullie allevier!! Perfecte plaatje hoor,hele leuke samenvatting van jullie droomdag!!Nog een dikke proficiat!
Een knap plaatje, jullie gezinnetje! Van harte gefeliciteerd en een stralende toekomst toegewenst!
Hey Ann,Heel mooi filmpje! Jullie zagen er alle 2 super mooi uit en ook de kids waren heel schattig. Vooral bij de openingsdans!Nog een dikke proficiat!
heel mooi! Proficiat!
Zou ik de gegevens van de videograaf kunnen krijgen aub?