Terug naar overzicht
Het waren maar 5 winkels
Tegenwoordig trouwen er meer en meer bruidjes in het kort of in kleur. Ik vind dat een trouwkleed niet per se traditioneel wit en lang moet zijn. Ik heb daar wel voor gekozen omdat het mij wel staat.. Ik heb een vrij donkere huid en dan staat het wit wel mooi maar als je bv. al wit van uw eigen bent is het soms niet zo mooi hoor.. Als je bv. klein bent vind ik een lang kleed ook niet zo mooi en dan vind ik een kortere jurk beter. Je moet gewoon dragen waar je u het beste in voelt. Denk er goed over na en maak dan een beslissing. Maar er is zeker niets mis met een kort kanten jurkje.. Extra accessoires kunnen uw kleedje nog meer 'af' maken en dan zal je ook stralen, daar ben ik zeker van!! Niet te veel andermans mening volgen, draag gewoon wat jij zelf het mooiste vindt. Succes!
Ik ben blond maar heb zelf een bruine huid en dat kleedje is in parelmoer wit. Het staat ook echt mooi. Mijn figuur komt er mooi in uit.Veel accessoires heeft het kleed niet nodig want doordat het helemaal in kant is, is het wel speciaal. Alleen moeten er een paar killer heels onder Maar met de lange jurken sta ik ook mooi en dat is natuurlijk meer 'bruid' maar ik voel nergens een klik bij :( Als ik trouw ben ik ook 'al' 41 en ik heb het gevoel dat die lange jurken mijn ding niet meer is.Waarom ben ik toch zo een twijfelaar
Hier ook een jurk tot onder de knie, in 2 kleuren. Ik ben vrij groot en slank dus ik sta wel met een korte jurk (zei de verkoopster). En ik vond die lange jurken ook gewoon veel te warm.
'de klik' is natuurlijk wel belangrijk. En ik begrijp dat je wat gefrustreerd bent na 5 winkels te bezoeken. Ik zou het kleedje kiezen waar je u het beste in voelde en is dat een kort jurkje dan is dat zo en daar is helemaal niets mis mee hé. Als ik de beschrijving hoor klinkt het mooi dus. Of het eventjes laten rusten en dan nog een 6de winkel bezoeken? Het is belangrijk dat je echt zeker bent van uw keuze.Troost u.. Ik ben ook wel een twijfelaar als het over mezelf gaat. ;)
Ik ga zelf ook voor een kort trouwkleed, mijn mama maakt het zelf en het wordt een strapless kleedje met A- lijn model. Ik zie dit liever dan een lang kleed plus het staat me beter. En aangezien ik een echte schoenenfreak ben , kan ik dan mijn schoenen eens extra in de verf zetten
Hoi Peggy, koop maar waar je je zelf goed in voelt. Als je een smile tot achter je oren hebt als je de jurk aan hebt, weet je dat het goed zit.Voor die verkoopsters hoef je het niet te doen ;)Zelf heb ik ook voor een jurk gekozen die halverwege de kuit valt, de zogenaamde tea length. Mijn jurk is de Danbury van Blue by Enzoani. Ik wist al van in het begin dat lang niets voor mij was. En dat kleedje ziet er voor mij even bruid-achtig uit als een lang kleedje.
Ik heb ook lang getwijfeld. Maar ik trouw ook in het kort. Het staat me gewoon beter. Ik heb speciale schoenen gekocht. En ik moet zeggen gisteren heb ik alles nog eens aangetrokken en ik voel me er echt mezelf in.Het komt dus allemaal goed. Gewoon je eigen gevoel volgen!!Leuk om te lezen dat er nog bruidjes in het kort trouwen!! Go girls!!
Ik vind kort ook heel mooi! Zeker de beschrijving die je van het kleedje geeft is niet mis. De parelmoer kleur, het kant, de mooie boothals,... Love it! Dat is toch op en top chique, wat moet dat meer zijn als je bruid bent?!Niet teveel aantrekken van die verkoopsters. Jij bent degenen die de "klik" moet voelen en jij moet je er de dag zelf fantastisch in voelen.'t Is idd niet makkelijk als je een twijfelaar bent he... Zoveel belangrijke beslissingen in de trouwvoorbereiding...Maar dat komt wel goed hoor! Gewoon je gevoel volgen!GroetjesJoyce