Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er ook in het kort ?

9-9-2012 20:45:11
Hallo,

Na55 winkels gedaan te hebben en nog steeds mijn wow kleed niet gevonden is er toch 1 kleedje dat blijft hangen en dat is een kanten jurk met boothals van Olvis. Hij komt net onder mijn knie en ik vond hem super mooi.

Alleen zei de ene verkoopster uit de winkel dat het me ouder maakt zo een korte jurk (meer madame) en de andere verkoopster zei dat het niet echt 'bruid bruid' voor haar was .

Mijn beste vriendin die er bij was vind hem heel erg mooi bij me maar had meer een wow bij de andere lange jurken.

Vinden jullie een kortere jurk niet echt 'bruid' ?

Peggy
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1140

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik9-9-2012 20:52:44

Het waren maar 5 winkels

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik9-9-2012 20:54:42

Tegenwoordig trouwen er meer en meer bruidjes in het kort of in kleur. Ik vind dat een trouwkleed niet per se traditioneel wit en lang moet zijn. Ik heb daar wel voor gekozen omdat het mij wel staat.. Ik heb een vrij donkere huid en dan staat het wit wel mooi maar als je bv. al wit van uw eigen bent is het soms niet zo mooi hoor.. Als je bv. klein bent vind ik een lang kleed ook niet zo mooi en dan vind ik een kortere jurk beter. Je moet gewoon dragen waar je u het beste in voelt. Denk er goed over na en maak dan een beslissing. Maar er is zeker niets mis met een kort kanten jurkje.. Extra accessoires kunnen uw kleedje nog meer 'af' maken en dan zal je ook stralen, daar ben ik zeker van!! Niet te veel andermans mening volgen, draag gewoon wat jij zelf het mooiste vindt. Succes!

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik9-9-2012 21:17:51

Ik ben blond maar heb zelf een bruine huid en dat kleedje is in parelmoer wit. Het staat ook echt mooi. Mijn figuur komt er mooi in uit.

Veel accessoires heeft het kleed niet nodig want doordat het helemaal in kant is, is het wel speciaal. Alleen moeten er een paar killer heels onder

Maar met de lange jurken sta ik ook mooi en dat is natuurlijk meer 'bruid' maar ik voel nergens een klik bij :(

Als ik trouw ben ik ook 'al' 41 en ik heb het gevoel dat die lange jurken mijn ding niet meer is.

Waarom ben ik toch zo een twijfelaar

Nele
18-5-2013
 Meld misbruik9-9-2012 21:24:31

Hier ook een jurk tot onder de knie, in 2 kleuren. Ik ben vrij groot en slank dus ik sta wel met een korte jurk (zei de verkoopster). En ik vond die lange jurken ook gewoon veel te warm.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik9-9-2012 22:14:42

'de klik' is natuurlijk wel belangrijk. En ik begrijp dat je wat gefrustreerd bent na 5 winkels te bezoeken. Ik zou het kleedje kiezen waar je u het beste in voelde en is dat een kort jurkje dan is dat zo en daar is helemaal niets mis mee hé. Als ik de beschrijving hoor klinkt het mooi dus. Of het eventjes laten rusten en dan nog een 6de winkel bezoeken? Het is belangrijk dat je echt zeker bent van uw keuze.

Troost u.. Ik ben ook wel een twijfelaar als het over mezelf gaat. ;)

Stéphanie

Meld misbruik9-9-2012 22:20:37

Ik ga zelf ook voor een kort trouwkleed, mijn mama maakt het zelf en het wordt een strapless kleedje met A- lijn model. Ik zie dit liever dan een lang kleed plus het staat me beter. En aangezien ik een echte schoenenfreak ben , kan ik dan mijn schoenen eens extra in de verf zetten

Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik9-9-2012 22:27:55

Hoi Peggy,

koop maar waar je je zelf goed in voelt. Als je een smile tot achter je oren hebt als je de jurk aan hebt, weet je dat het goed zit.
Voor die verkoopsters hoef je het niet te doen ;)
Zelf heb ik ook voor een jurk gekozen die halverwege de kuit valt, de zogenaamde tea length. Mijn jurk is de Danbury van Blue by Enzoani. Ik wist al van in het begin dat lang niets voor mij was. En dat kleedje ziet er voor mij even bruid-achtig uit als een lang kleedje.

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 8:19:27

Ik heb ook lang getwijfeld. Maar ik trouw ook in het kort. Het staat me gewoon beter. Ik heb speciale schoenen gekocht. En ik moet zeggen gisteren heb ik alles nog eens aangetrokken en ik voel me er echt mezelf in.
Het komt dus allemaal goed. Gewoon je eigen gevoel volgen!!
Leuk om te lezen dat er nog bruidjes in het kort trouwen!! Go girls!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik10-9-2012 9:24:26

Ik vind kort ook heel mooi!
Zeker de beschrijving die je van het kleedje geeft is niet mis. De parelmoer kleur, het kant, de mooie boothals,... Love it! Dat is toch op en top chique, wat moet dat meer zijn als je bruid bent?!
Niet teveel aantrekken van die verkoopsters. Jij bent degenen die de "klik" moet voelen en jij moet je er de dag zelf fantastisch in voelen.
't Is idd niet makkelijk als je een twijfelaar bent he... Zoveel belangrijke beslissingen in de trouwvoorbereiding...
Maar dat komt wel goed hoor! Gewoon je gevoel volgen!

Groetjes
Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info