Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Griekenland in herfstvakantie

10-9-2012 11:57:12
Hoi,
Ik kan maar niet beslissen voor de huwelijksreis. We willen er even een weekje tussenuit in de herfstvakantie. Gezien dit niet zo lang is, willen we ook niet super ver weg. We hebben Griekenland in ons hoofd (Kreta) maar twijfelen vanwege het weer.Heeft er iemand ervaringen in deze periode? of met een huwelijksreis in de herfstvakantie? Andere voorstellen en landen zijn ook welkom. We zijn geen fan van massatoerisme, dus géén grote hotels...

Groeten

Marie-Line
13-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 848

LL
29-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 12:05:54

Wij gaan op huwelijksreis naar Kreta de eerste 2 weken van oktober. Het weer zou dan nog goed zijn (22°C) en kleine kans op regen.
Pluspunt is dat het dan laagseizoen is en de prijzen veel lager zijn.

Groetjes!

sonja

Meld misbruik10-9-2012 14:35:06

Niks zo onvoorspelbaar als het weer
Canarische eilanden, Cyprus en Turkije zijn dan ook nog zeer populair.

http://www.caractere.be/nl/hotels/result.php

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik10-9-2012 17:55:29

Ben al heel vaak in november geweest! Meestal is het overdag goed, zelfs voor te zwemmen, maar 's avondspits koelt het enorm af! Je kan ev wel een dag regen hebben. Groetjes! Kreta is prachtig!

Tom
25-8-2012
 Meld misbruik11-9-2012 10:55:42

ik vijf jaar geleden naar Griekenland geweest eind oktober
Ik had alleen warme kleren mee, man man, hebben we daar wat afgezweet, 30 gr overdag en 20 's nachts

Ik zou niet twijfelen hoor!!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums