Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp bij de uitnodigingen

10-9-2012 15:54:14
Onze bestellingen zijn besteld.
Nu zijn er echter prolemen met onze kaartjes die we er gingen bijsteken voor wat ze zijn uitgenodigd.
Hiermee bedoel ik suite, receptie en avondfeest.

Het is eigenlijk vrij dringend, dus alle hulp is welkom.

Alvast bedankt.

Wendy
1-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1055

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 15:58:29

Wat is het probleem precies?

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik10-9-2012 16:14:36

We hadden al teksten voor op de kaartjes om de genodigden te laten weten voor wat ze juist uitgenodigd zijn (receptie, avondfeest, suite), maar nu krijgen we die daar niet op.
De tekst is te lang voor op de kaartjes
Als we de tekst er willen op krijgen, is hij gewoon helemaal niet meer leesbaar.

Het kan waarschijnlijk heel simpel opgelost worden maar ik heb gewoon even geen inspiratie meer om een korte leuke tekst te verzinnen voor op de kaartjes

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik10-9-2012 16:20:56

Kan je de tekst die je had hier misschien eens neer typen?? mss kunnen we dan eens kijken waar er 'geknipt' kan worden.

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik10-9-2012 16:27:01

Er kan zeker knipwerk gebeuren denk ik, maar ik heb even een black-out kwa inspiratie

Dit zou hem worden:

Tekst Receptie:
De dag waarop wij elkaar ons jawoord geven,
Willen we graag met jullie delen.
Wij vinden het daarom erg fijn,
Als jullie van 16u00 tot 17u30 in Zaal Victory, Stationstraat 37 te 2880 Bornem kunnen zijn.
Om met ons een glas te drinken,
En samen op een mooie toekomst te klinken.

Vergeet ons alleen niet eventjes voor 20 oktober 2012 te bellen,
Dan kunnen wij het aantal genodigden tellen

We zijn dan wel een getrouwd paar, ons droomhuisje is nog niet helemaal klaar
Dus als u ons zou willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen

Tekst receptie + dessertenbuffet:
Willen we graag met jullie delen.
Als jullie om 21u00 in Zaal Victory, Stationstraat 37 te 2880 Bornem kunnen zijn.
Om met ons een glas te drinken,
En samen op een mooie toekomst te klinken.
Daarna gaan we gezellig samen van de toetjes smullen,
Zodat de buikjes zich kunnen vullen.
Als de receptie en het dessert zijn geweest,
Dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest!

Dus als u ons zou willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen

Ganse dag:
Willen we graag van begin tot einde met jullie delen.
Als jullie om 9u00 bij het huis van het bruidspaar kunnen zijn.
Tegen 9u30 gaan we in stoet,
Ons burgerlijk huwelijk tegemoet.
S ’middags gaan we gezellig samen smullen,
Zodat dat de buikjes zich kunnen vullen.
Om 14u30 spreken we onze huwelijksgeloften uit

Na ons Ja-woord, gaan we van 16u00 tot 17u30 op onze receptie een glaasje drinken,
Om zo met zijn allen op onze mooie toekomst te klinken.
Na de toost op ons huwelijk volgt het diner,
Dan eten jullie gezellig met ons mee.
Als het diner en het toetje zijn geweest,
Dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest!
De receptie en het avondfeest vinden plaats in Zaal Victory, Stationstraat 37 te 2880 Bornem.

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik15-9-2012 11:52:48

Hoi hoi,

Ik weet niet of je probleem al opgelost is, en of je al uitnodigingen besteld hebt. Maar ik kwam hier net op de site Stijlvolletrouwkaarten.nl en moest meteen aan jou denken.. Hier kan je uitnodigingen laten maken met apart bijgepaste kaarten voor het dagprogramma en een brief.. Dus dit lost misschien wel je probleem op zodat je wel deze teksten kan blijven gebruiken maar het gewoon verspreid over deze kaarten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info