Terug naar overzicht
Hey peggy, wij hebben zelf een zoontje maar willen liever ook geen kinderen op ons avondfeest. Wij hebben dit gewoon op een ludiekere manier op het kaartje gezet, want ik kan zo al enkele mensen bedenken bij ons die daar anders wel met hun kinderen zouden staan....
Dag Marlies, mag ik vragen hoe het bij jullie op het kaartje staat ?Ik kan het me bij vrienden van ons ook zoal voorstellen dat ze aan komen draven met hun 3 kinderen
Wel, wij geven 's middags een kinderfeest, dus: Kinderen zijn fijn, kinderen zijn lief, We hebben zelf zo'n kleine hartendief. Maar liever niet op dit drukke avondfeest, Ze zijn al op het kinderfeest geweest.
Kunnen jullie dan vb niemand huren die zich met de kids kan bezig houden?vb een babysit of buurmeisje die je kent, of een nichtje dat dit graag wil doen?en een hoekje in de zaal voorzien voor kids : kleurpotloodjes, boekjes, blokken, knuffels, puzzels,...Je kan natuurlijk ook echt iemand laten komen zoals vb een ballonenplooier, clown, kindergrime, ... vaak hebben die hele speelgoed/verkleeddozen.