Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag (1 september), verslagje + foto's

12-9-2012 11:45:07
Hey allemaal,

Onze dag 1 septmeber is nu bijna 2 weken voorbij en t was schitterend.
Die klok onderaan telt nu op in plaats van af, toch fantastisch niet?
Hij staat momenteel op 11 dagen, 11 uren en 7 minuten en nog wa.
Normaal gezien gingen we om 9u opstaan, maar om 8u waren we beiden al wakker.
Tegen 9u is mijn toen nog verloofde vertrokken naar zijn getuige. Hij heeft zich daar aangekleed en geschoren en zo. Hij heeft daar ontbeten en ik ben hier thuis nog met mijn nichtje naar de aldi geweest achter cornflakes en melk om te ontbijten. Ik heb dan met mijn nichtjes, oma, tante, nonkel en neefje ontbeten.( Mijn tante en nonkel met hun 2 dochters en 2 zoontjes en meme waren blijven slapen van de dag voordien.)
Na t ontbijt hebben we de voorkant van het huis versierd. Toen hadden we nog een paar balonnen over en men nichtje (11j) had gevraagd of ze binnen nog wat mocht versieren terwijl ik naar de kapper ging. (Het meeste hangt er nog steeds.) Mijn getuige kwam toe tegen 10u10 en we zijn rechtstreeks vertrokken naar de kapster (en make-up). 1 van mijn andere nichten is rechtstreeks naar de kapper gekomen om daar foto's te nemen bij mijn opmaak. Om 11.55 waren we terug thuis. Mijn neefje (7 jaar) wilde al zijn kostuumpje aan doen. (hij was namelijk 1 van de bruidskids) en mijn nichtje (11j) heeft dan ook tergelijkertijd gevraagd of ik haar wilde helpen aan te kleden. Ik heb dat dan ook maar gedaan. Normaalgezien moesten mijn ouders, broers en zussen + lieven ook om 12u toekomen en mijn marine (doopmeter, zus van mijn mama) om het haar op te steken van mijn nichtje. Ze waren allemaal te laat!!
Ik heb dus maar zelf mijn nichtje haar haar opgestoken en t resultaat was ook mooi. Tegen 12u30 belde mijn verloofde dat ze vertrokken, dus was het voor mij tijd om in men kleed te springen. Iedereen hier buitengezet! Fotograaf was ondertussen ook al toegekomen. Om 12.45 stond mijn verloofde voor de deur. Ik heb open gedaan en was verrast, k wist zelf niet goed wat ik daar moest doen. Ik heb iedereen terug naar binnen geroepen en we hebben nog even gepraat. Onze hond was ook blij, ze wilde iedereen goeie dag zeggen en vooral aan haar baas en bazin. Ze sprong op men kleed. Corsages werden uitgedeeld door mezelf, ik heb iedereen mogen prikken hahaha
Tegen 13u10 zijn we allemaal naar buiten gegaan en vertrokken naar het gemeentehuis. Om 13u30 begon onze wettelijke trouw. Om 13u45 waren we man en vrouw. Daarna staken we de straat over richting de kerk. Om 14u begon onze kerkelijke plechtigheid. Die klokken bleven maar luiden. Papa was aan het bibberen! (hij bracht me naar het altaar). Tegen 15u was de kerk gedaan, we hebben daar nog wat foto's genomen en zijn dan met de hele bende vertrokken naar Ieper, de Rijselpoort. Op de Rijselpoort hebben we met z'n allen iets gedronken. Wij zijn dan verder gewandeld voor onze fotoshoot. Tegen 17u40 zijn wij dan vertrokken naar de feestzaal. Tegen 18u zijn we begonnen met aperitief, daarna voorgerecht (in buffet), hoofdgerecht (keuze tussen 3 verschillende dingen) en dessert (buffet). Er was zo veel keuze, t was de moeite!! Om 23u30 zijn we begonnen aan onze openingsdans. De toon was gezet voor een schitterend dansfeest. Om 3u hebben we onze openingsdans nogmaals gedaan om het feest af te sluiten. Tegen 3u30 zijn we vertrokken vanuit de feestzaal naar Bastis in Vlamertinge, nog wat verder vieren met mijn ouders, broers en zussen en de liefjes natuurlijk. T was super! Om 5u30 zijn we dan in ons bed beland in het hotel. T was zalliiiiggg! Aan de toekomstige bruidjes wens ik ook evenveel geluk zoals wij hebben gehad op onze dag en geniet er gewoon van want t is oh zo snel voorbij!!!!

Foto's vind je hier:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4030484072796.2149303.1002438387&type=3
(er staan er wel nog niet veel op, maar wel genoeg om naar te kijken :)

Lieze
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1388

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik12-9-2012 12:28:14

PROFICIAT! Mooie foto's :-)
Geniet van je leven als getrouwde vrouw!

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 13:06:44

Mooi kleed zeg!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik12-9-2012 13:29:28

Super mooie foto's en leuk verslagje!!

Geniet ervan!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-9-2012 18:24:24

Toch genoeg foto's om te zien dat je straalde! Je zag er prachtig uit! Mooie foto's! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 18:43:44

Ik heb alle foto's die we al gekregen hebben van de fotograaf erop gezet, momenteel zijn dat er 37. T was een voorproefje voor wat volgt. T is in elk geval de moeite.Dus nu staan er wat meer op!

@Silke: das waar, iedereen zegt het!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik12-9-2012 19:20:30

Heel mooi! Leuk en kleurig bruidsboeketje :-) En je juweeltjes pasten er ook mooi bij! Van waar komen de juwelen?
Dikke proficiat en geniet van het getrouwde leven!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-9-2012 20:15:12

Zo een mooie foto van tijdens de offerande: je man ziet er de gelukkigste man ter wereld uit!
Je boeketje is inderdaad ook heel origineel, heel mooie kleurencombinatie !!
Hele grote proficiat!!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik12-9-2012 20:20:09

Proficiat!!
Geniet ervan en nog veel geluk.

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik12-9-2012 20:48:27

@Joyce: Mijn juwelensetje ( ketting, armband en oorbellen (clippers)) komen van tohaveandtohold.be van bij Filipa. Het setje heeft mij in t totaal ongeveer 47,5 gekost met beveiligde verzending, anders kwam het op 42.5 denk ik. Je kan het setje in verschillende kleuren bestellen. Mijn schoenen waren ook rood (maar die zie je nog niet op die foto's, die komen nog) dus het was uitgedoktert tot in de details.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info