Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 jaar !

13-9-2012 9:58:49
Vandaag is het nog exact 1 jaar vooraleer wij JA zeggen :-)
Dan zal het VRIJDAG 13e zijn... Whahahaha !
Hopelijk voel ik me dan wat beter, want nu hebben de microben hun aanval ingezet en zit ik te snotteren....

Zaal, fotograaf, viering, gemeentehuis, DJ, ceremoniemeester, getuigen,.... is al geregeld.
Nog 2 weekjes en dan begin ik aan mijn bruidsjurk-zoektocht !
Al weet ik al heeeel goed wat ik wil (lees : vooral wat ik niet wil!)

Ik ga stillekesaan ook al beginnen zoeken wat ik van DIY wil en een beetje beginnen knutselen.
jipie !

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 582

tash
21-9-2013
 Meld misbruik13-9-2012 10:17:25

bij ons is het net een weekje later :-)
Ook hier al redelijk veel geregeld (ik ben dan ook van het ongeduldige typetje)
Ik heb de indruk dat het nog vrij vlot vooruit gaat gaan ;-)

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik13-9-2012 10:32:43

Wij twee weekjes later :-) We zijn nog maar juist begonnen met de feestzaal jacht, hopelijk ligt die snel vast.

Qua DIY: ik heb al een heleboel ideeën en zodra de zaal vastligt begin ik daar alvast mee, dan kan ik daar al geen last-minute stress over hebben :-p

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik13-9-2012 10:36:42

Voor mij was het vrijdag precies nog een jaartje... Spannend! Als ik zo eens naar de andere bruidjes kijk, zit ik goed op schema. Net als bij jou is de bruidsjurk het volgende. Veel succes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-9-2012 10:37:00

Geniet van alle voorbereidingen!!
Verloofd zijn is een super leuke tijd!!

groetjes!

Sandra

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik13-9-2012 12:34:01

Ik start morgen met de jurkentocht en ben best zenuwachtig.

Wij hebben reeds: zaal, kerk, priester, gemeentehuis (maar daar moeten we nog eens naartoe), fotograaf, live muziek voor kerk, kapster, reeds 1 bruidskindje en nu zijn we bezig met de DJ. Ik heb het gevoel goed op schema te zitten, alleen lijkt vervoer niet echt te vlotten.

@Tamara: we kunnen samen aftellen, gezien we dezelfde trouwdag hebben ;)

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik13-9-2012 13:13:12

Ha, leuk . Waar trouwen jullie precies?

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik13-9-2012 15:30:52

Ik ken dat gevoel!
Bij mij de "Nog-Precies-Een-Jaar-Dag" liep ik rond met ne smile van het kan niet meer

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik13-9-2012 21:15:11

Wij trouwen 1 dagje na jullie!!
De grootste zaken liggen al vast, dus we gaan met een gerust gemoed ons laatste jaar als vriend-vriendin in. Binnen een week of twee begin ik ook aan de bruidsjurkshoptocht!! kan al niet meer wachten!
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...