Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kort 'versje' om tekenen gastenboek te stimuleren

13-9-2012 16:35:29
Hey mede-bruidjes,

onze teller is hier sedert gisteren onder de 10 gedoken, dus de stress zou nu toch moeten beginnen komen, maar ik voel mezelf nog redelijk rustig... Misschien omdat ik zeer goed op schema zit qua voorberedingen, en ik enkel nu nog aan details en fine-tuning moet denken.
En uit de 'details' rees nu mijn volgende vraag. Wij werken ook met een gastenboek, doch een alles behalve klassiek gastenboek;
wij hebben onze initialen van onze namen in hout laten maken en deze laten witlakken, op deze letters kunnen de gasten nu hun naam noteren en/of iets kort bijschrijven. Deze letters zijn +/- 50cm*60cm groot

Nu had ik graag een soort van slagzin of versje gehad om het tekenen van de letters te stimuleren... misschien zitten hier onder de toekomstige bruidjes wel 'dicht-koninginen' of 'schrijfwonders? :-)
We zouden dit dan op afdrukken en boven de letters hangen...

Alle hulp is welkom!

Liefs
Een aftellend bruidje

X

Annelies
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 868

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik13-9-2012 19:06:33

misschien;

Wat je kwijt wil, laat het ons weten,
zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten.

of

Wil je hier een tekstje neerschrijven?
Dan zal je altijd in onze gedachten blijven

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik13-9-2012 19:07:14

dit is een iets langer tekstje;

Een kleine zin, een groot verhaal,
In je eigen woorden, je eigen taal,
Al wat je kwijt wil, laat het ons weten.
Zodat we geen enkel moment
Van de mooiste dag van ons leven vergeten

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-9-2012 19:28:26

Amai Silke, gij kunt rijmen zeg!
@ Annelies: blij te horen dat de laatste voorbereidingen vlotjes lopen!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik13-9-2012 19:36:53

hihi (stiekem heb ik dat laatste tekstje geleerd door dit forum)

Sylvia
15-6-2013
 Meld misbruik14-9-2012 8:26:00

Hey Annelies,
Wij gaan met verlof, dus zal het forum niet kunnen bijhouden. Ik wens je een mooie dag met vele leuke herinneringen en kijk uit naar jullie verslagje. groetjes Sylvia & Steven

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik14-9-2012 9:21:33

@ Silke, amaai!! rijmen en dichten zonder haar g*t op te lichten (zouden ze bij ons zeggen) :-) Superbedankt!!

X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...