Nu Online
Momenteel zijn er 398 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar goede winkel voor zijden bruidsboeket?

14-9-2012 10:56:14
zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een winkel waar ze zijden bruidsboeketjes maken. Graag eentje waar iemand al ervaring mee heeft.
Ik wil dus onder geen enkele voorwaarde een boeket met verse bloemen, ik vind het een beetje zonde van het geld qua houdbaarheid
Nu heb ik natuurlijk een heel mooi boeket gezien op internet (weliswaar in U.S), heel simpel met ivoorkleurige rozen en daartussen smalle lange zwarte veren (mijn kleed is ivoor-zwartkleurig). En dus helemaal verkocht :-)))))
Ik zoek iemand die het kan namaken :-)
Iemand ideeen van winkels?

tash
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 609

LL
29-9-2012
 Meld misbruik14-9-2012 12:08:06

Ik heb ook getwijfeld en dus één en ander opgezocht:

http://www.kunstbloemen.be/site/index.php
in Roeselare

http://www.ifleur.nl/zijden-bruidswerk/
dat is in Nederland

Het zijn voor mij uiteindelijk toch echte bloemen geworden ;)

tash
21-9-2013
 Meld misbruik14-9-2012 12:13:42

wel, ik heb deze voormiddag al een mailtje gestuurd naar die winkel in roeselare. Maar natuurlijk hoe meer winkels ik kan aanschrijven, hoe beter
In nederland had ik er ook eentje gevonden maar het is nogal ver van hier.......

Anne-Sophie
12-10-2012
 Meld misbruik15-9-2012 8:55:10

Kinu in Rijmenan? Die werken veel op maat van de klant....

tash
21-9-2013
 Meld misbruik15-9-2012 9:08:04

dank je wel anne-sophie, ik ben es gaan googlen en ga hun direct een mailtje met de foto sturen. Hopelijk krijg ik goed nieuws :-)

tash
21-9-2013
 Meld misbruik22-9-2012 17:42:27

vandaag bij Kinu in rijmenam geweest!!!!! Hele mooie zijden bloemen (en ik ben iemand die ni echt vlug tevreden is ) Een supervriendelijke dame die echt mee zoekt en luistert naar hetgene je zoekt!!! Een aanrader voor mensen die voor zijde gaan.

Anne-Sophie
12-10-2012
 Meld misbruik22-9-2012 18:56:52

blij dat ik iemand heb kunnen voorthelpen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...