Terug naar overzicht
wij hebben al 3/4de van het kleed als voorschot betaald. Ze vroegen wel of dit goed was, ofdat we het liever in kleinere schijven betaalde...Ik denk wel dat dit enorm afhangt van winkel tot winkel.
ik moet het in 3x betalen. 1ste deel (voorschot) heb ik betaald als ik beslist had te kopen. 2de deel als ik terug moet gaan passen en 3de deel als ik het mee naar huis neem. Hangt idd af van winkel tot winkel. Heel veel plezier bij het passen!!!
Bij mij was het ook in 3 keer. Is logisch want het gaat over grote bedragen. Als je een salon gaat kopen moet je vaak een voorschot betalen. Ik weet dat sommige winkels inderdaad ook met afbetalingen werken als het moeilijk is om het ineens te betalen.
Bij ons vroegen ze om de helft te betalen.. Maar wij hadden te weinig mee en ze maakte er geen probleem van, wij zijn de rest enkele weken nadien gaan betalen.
Bij ons hebben ze een voorschot van 500€ gevraagd. Dan komt ongeveer op 1/3 van mijn trouwkleed.Voor de rest weet ik het eigenlijk niet. Eind februari heb ik mijn eerste pas maar ze heeft niet gevraagd om dan nog een deel te betalen.
o ja, het is niet in een van de winkels die jij opgeeft. Mijn kleed komt van bij Elena Couture in Deinze.
Ik heb ook de helft als voorschot betaald. Mijn kleed komt van Liliane Claes in Herentals. Zien dat je genoeg cash bij hebt, of dat de limiet van je bankkaart zover strekt, als je een duur kleed koopt.
hallo,Ik heb alles direct moeten betalen. Het was in de Jagré outlet (quellinstraat). Ik had dat natuurlijk ook niet bij en ze verwezen me naar de bankautomaat iets verder in de straat. Het was geen super dure jurk (550 euro). Op zich wel vreemd alles betalen maar je jurk niet meekrijgen. Ik vermoed dat ze dat doen opdat er zeker niets aan kan komen.
Ik heb ook de helft betaald, en mijn kleed komt ook van Liliane Claes te herentals...Het andere deel moet betaald worden bij afhaling van het kleed..
Bea: hadden ze daar veel keuze in de Jagré outlet?Dat zijn jurken van de vorige collectie zeker?
voor Stéphanie:Er hangt toch redelijk wat en allerlei stijlen. De meeste zijn inderdaad van vorige collecties maar ik dacht dat er ook een aantal kleren waren die ook nog in hun andere winkel hangen. Het zijn pasmodellen of modellen waar modeshow ingelopen is. Fijn is dat je er gewoon kan binnenwandelen.