TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
15-9-2012
|
16-9-2012 19:48:59
vergeet wat je vriend zegt...mijn vriend was ook niet voor kant en tule... oeps maar toen hij me gisteren zag, ging hij zelfs even door de benen, zo overdonderd was hij! hij zei achteraf: zo'n kleed aan mijn lief is toch iets helemaal anders dan zo'n doorsnee model in een boekske hoor! waw!
en wat je halter betreft, ik zou hem houden... ik wou een halterjurk, maar was helemaal weg van mijn jurk (bustier) en heb er bandjes laten aanzetten. had nog steeds liever een halter gehad, het zit makkelijker en ik vind t ook mooier. het duwt niks plat, of omhoog ("vlees" onder de schouders, heel gevaarlijk met een bustier... je moet maar eens foto's bekijken van bustier-bruiden... als je draait, geeft dat niet mee é)
|
|
Silke
4-5-2013
|
16-9-2012 19:52:53
Die twijfels zijn wel vrij normaal. Op het moment dat ik in de winkel was, was ik echt zeker maar nadien kwam ik thuis en kwamen die twijfels ook. Ik heb ook een beetje schrik voor de reacties van de rest. Zeker van mijn verloofde. Hij laat soms modellen zien van kleedjes die hij mooi vindt maar dat is iets totaal anders dan ik heb gekozen. Ik vind kant wel mooi voor een trouwkleed! Als iedereen het zo mooi vond zou ik je toch niet te veel zorgen maken hoor! Het is normaal dat je wat kritischer bent voor uw eigen.
|
|
Silke
4-5-2013
|
16-9-2012 19:54:31
P.S. Ik ben ook minder voor bustier, idem als Vicky.. ;)
|
|
Peggy
28-9-2013
|
16-9-2012 20:14:02
Als ik het kleed op de site van Cymbeline bekijk is het echt lelijk, als ik het aanheb lijkt het daar ook helemaal niet op. Zo zie je maar dat je geen kleed kan kiezen uit een boekje. Ik had trouwens een rare ervaring in de winkel. Er was een meisje met haar mama, ze zag me in dat kleed en zei die wil ik. Ze heeft hem besteld zonder te passen . Vervolgens vroeg ze aan me of ik schoenen in haar plaats onder mijn jurk kon passen. Heb ik vervolgens gedaan en die heeft ze ook gekocht !!!!! Vervolgens hebben nog 3 andere meisjes hem gepast maar het stond niet. Daar waren de anderen in de winkel het ook over oneens Langs de ene kant denk ik wow ik heb een kleed maar ik ben toch zooooooooo verschrikkelijk onzeker wat mijn vriend er van gaat vinden !!!!!!!! Het is helemaal anders dan wat hij verwacht denk ik. En ivm de bustier ik heb wel een boezem en mooie schouders om een bustier te dragen maar ik ben bang dat ik de neiging heb hem elke keer op te trekken.
|
|
Peggy
28-9-2013
|
16-9-2012 20:15:23
het er over 'eens' bedoelde ik
|
|
miranda
20-4-2013
|
16-9-2012 20:20:28
ik ben gisteren ook nog eens MIJN jurk gaan passen had ook eerst twijfel nadat ik het gekocht had maar nu ik alles ook sieraden enz... is alles prima vond het ongeloofelijk mooi.Denk dat het inderdaad is dat iedereen weleens de twijfels krijgt zeker omdat je niet weet wat je toekomstige gaat zeggen!!!
|
|
Katrien
1-6-2013
|
16-9-2012 20:23:41
Ik ben ook bij Liliane Claes geweest en ik herinner me de jurk die je dan gekocht heb. Ikzelf vind het niet zo mooi om er iets over te hebben want ben nogal een bustier fan :-) maar dat moet je natuurlijk ook bij elke persoon zien eh.
En uw vriend zal zeker content zijn met jou. Hij ziet ook maar 1 kleedje en het gaat gewoon SUPER zijn. Ik zie zelf kant ook niet graag maar als je dat in een kleed ziet, is het echt wel mooi. Maak je maar geen zorgen.
Waren er speciale aanbiedingen bij de opendeurdagen? Ik twijfel nog tussen een jurk in die winkel en eentje in een andere winkel, daarmee dat ik het vraag :-)
|
|
katrien
26-10-2013
|
16-9-2012 20:24:35
Peggy
Ik denk dat ik je gezien heb en weet dus over welk kleed het gaat. En ik kan je gerust stellen, je was er echt prachtig mee! Niet voor niets dat iedereen ze ineens wilde passen. Maar zoals je zegt, de anderen stonden er niet mee zoals jij, het was JOUW kleed! Zowel met het halsje als zonder (al vond ik persoonlijk als je dat halsje naar beneden deed het iets mooier). Je moet niet twijfelen, zal er geweldig uitzien!!!
|
|
Peggy
28-9-2013
|
16-9-2012 20:30:33
Dag Katrien, ha ha dat is wel leuk moest je me gezien hebben ! Vond je het met de bustier mooier ? De verkoopster hamerde er elke keer op dat de hals het kleed helemaal AF maakte en daarom twijfel ik. De bustier past meer bij mij, bij mijn zijn....maar ik ben een eeuwige twijfelaar Keihard met alles, alleen op mezelf niet
|
|
katrien
26-10-2013
|
16-9-2012 20:51:59
Hey Peggy, ja ik was jou aan het bekijken terwijl ze mijn maten aan het opnemen waren. Met en zonder halsstuk, het was alletwee heel mooi hoor. Ja ik hoorde dat de verkoopster dat mooier vond(en nog iemand anders die de rug met het halsstuk beter vond), maar mijn voorkeur zou uitgaan naar de bustier. Ik weet niet waarom, maar het leek alsof je jezelf daar beter bij voelde. En dat is toch wel het belangrijkst op jouw dag he! Maar je hebt nog veeeeeel tijd om erover na te denken. Hoop dat je hetzelfde gevoel als ik kan krijgen, want bij mij voelt het fantastisch om een jurk besteld te hebben...
|
|
Peggy
28-9-2013
|
16-9-2012 21:14:29
Dag Katrien (1-6-2013), Er was niets speciaals omdat het opendeur was. Geen kadootje, geen korting en zelfs geen glaasje drinken wat ik toch wel raar vond, zeker op een opendeur. Dus als je op een ander moment kan gaan, lijkt me dat aangenamer. Na mij stonden er toch een paar meisjes aan te schuiven. En als je dan moet wachten op iemand als ik die geen besluit kan nemen dan sta je daar maar mooi te wachten. Het was er ook erg druk, je moest wachten om op het verhoog voor de spiegel te kunnen staan. En er stonden op een bepaald moment echt wel veel mensen. Kan leuk zijn als ze je mooi vinden want dan hoor je gelijk wat iedereen van je kleed vindt. Maar ik persoonlijk hou er niet van om bekeken te worden . Voorbeeld ik had een brazilaanse slip aan, en de verkoopster had de rits van mijn kleed blijkbaar niet dicht gedaan en ik draai me om en zie dat er dus een man mij deftig stond te bekijken langs achteren
|
|
Sofie
6-7-2013
|
16-9-2012 21:14:31
Ik denk wel dat het normaal is dat je twijfels hebt erna hoor.. Dat zal iedereen wel een beetje hebben! In ieder geval zeg je zelf dat het mooi was met kant dus dan zou ik er niet bang van zijn wat je toekomstige ervan vindt.. Als die andere bezoeksters je er heel erg mooi mee vonden zit het zeker wel goed denk ik Ik ga zelf ook eens langs liliane claes gaan. Hoe zit het met maten nemen? Werd dat nu meteen gedaan? Want ik zou eerst nog wat kilo's willen verliezen alvorens ik een bepaalde maat bestel.. En hoelang heb je moeten wachten op je afspraak? Als ik nu bv bel kan ik binnen 2 weken dan al gaan?
|
|
Katrien
1-6-2013
|
16-9-2012 21:25:01
Ik heb op dinsdag gebeld en ik kon diezelfde week nog zaterdag gaan en ik was wel alleen in de winkel dus geen rijen om aan te schuiven :-)
|
|
jkjkd
20-7-2013
|
17-9-2012 7:43:16
Ik heb ook nu twijfels... Toen ik men kleed aanhad in de winkel was het echt wow ja die is het...en nu thuis komen er toch twijfels op.... heel raar :-)
|
|
Sara
8-6-2013
|
17-9-2012 18:05:20
Idem hier hoor. Ik had ook toen ik het kleed aanhad onmiddelijk van, DIT IS HET!!! Ik heb het ook gekocht :-) Maar nu thuis gekomen, begint het beeld wat te vervagen en kan het me eigenlijk nog maar amper voorstellen.. In maart mag ik weer gaan passen met schoenen. Wat kijk ik hier naar uit :-)
|
|
Joyce
11-5-2013
|
17-9-2012 20:42:42
Ik heb mijn kleed ook van bij Liliane Claes. Twijfels zijn heel normaal denk ik. Bij mij was (is) het ook zo. Ik ben er in het voorjaar ook tijdens een opendeur geweest en heb er toen enkele kleedjes gepast. Er was er meteen eentje dat me een wow-gevoel gaf. Heb er dan nog 2 weken over nagedacht en nog naar een andere winkel geweest. Ben toen ook enorm beginnen twijfelen, maar toen ik 2 weken later nog eens terugging en opnieuw hét kleedje paste, was het weer "wow dit is het!". Toen heb ik het ook gekocht. Nu ik het op foto zie in de catalogus vind ik het kleedje eigenlijk ook niet zo mooi. Dus twijfel ik weer. Maar toen heeft het 2 keer zo'n indruk op mij en mijn mama gemaakt, het zal wel goed zitten denk ik dus... Zal bij jou ook wel zijn. Het feit dat de andere mensen dit ook zo geweldig vonden zegt al héél veel. Je vriend zal je zowiezo prachtig vinden. 't Is waarschijnlijk de eerste en enige keer dat hij jou in een chique trouwkleed zal zien. Overdonderd zal hij dus zeker zijn!
Niet teveel beginnen nadenken. Gewoon genieten dat je een kleed gevonden hebt! Zalig toch
Groetjes Joyce
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|