Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor gastenboek?

17-9-2012 14:28:37
Zijn er nog mensen die een wensenboom gebruiken als alternatief voor het gastenboek?
Wat kan ik mij hier bij voorstellen? Hoe hebben jullie dit gedaan? Een echte boom, in het hout?
Omdat mijn man schrijnwerker is, zou hij een houten boom kunnen maken (echt wel een grote, ongeveer 1,80-1,90m groot). Ik zou dan kaartjes maken waar de mensen hun wens kwijt kunnen of een tekstje die ze normaal gezien in het gastenboek schrijven.
Of is dit een beetje overdreven? En zou ik de boom wat kleiner maken? Ik vond dit wel een tof idee.
Op de site van http://dantasimport.nl/wensboom-gastenboek-p-2921.html staat er een wensboom maar ik zie dat dit op de eettafel staat en die kaartjes lijken me wat klein?
Wat vinden jullie hiervan? Wat is nu eigenlijk het idee achter de wensboom?

Pff ik begin zo wat te twijfelen.

Ik had ook gedacht aan een praatpaal maar ben een beetje bang dat onze kant van de familie dit niet gaat doen en dat het beetje weggesmeten geld zal zijn.

Tenzij er nog andere suggesties zijn?

Groetjes
Kim

Kim
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1020

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik17-9-2012 16:05:46

Ik vind zo'n wensboom wel een leuk en decoratief idee. Alleen vrees ik een beetje dat we hier achteraf niet echt meer naar zouden kijken. Ik zie niet in waar ik dat thuis zou zetten.

Ergens online heb ik een ander leuk idee gevonden, nl. een wens quilt. Dat is dus zo'n patchwork dekentje waar iedereen dan zijn boodschap kan opschrijven met textielstiften. Zoiets dus: http://offbeatbride.com/2012/01/wedding-quilt-guest-boo...

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 16:41:09

Ik ben een oud koffertje gaan kopen. Daarbij zal ik kaartjes leggen waarop de gasten hun wensen kunnen schrijven! De bedoeling is om het koffertje met de wensen nadien in de living te zetten zodat we er af en toe eens in kunnen kijken! :-D

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 17:20:24

Wij hadden onze initialen in het hout laten maken. Daar konden de mensen dan iets op kribbelen. We gaan dat nu ophangen in onze bureau.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik17-9-2012 21:20:26

wij hadden een grote witte houten wensboom. ik had zelf rode hartjes geknipt die ze in de boom konden hangen met hun wens,... wij zijn ondertussen bijna 2 maanden getrouwd en hij staat nog steeds te schitteren in onze living ;-)

tijdens onze onze viering heeft iedereen zijn vingerafdruk in een boek gezet en is er een foto van iedereen gemaakt. de hartjes en de foto's gaan we binnekort mooi bij de juiste vingerafdrukken plakken zodat alles een mooi geheel vormt

Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 9:43:13

hallo ladies, Ben ook op zoek naar een wensboom, ik twijfel ook tussen een echte mini boom of een goed stevige kartonnen boom Sofie waar heb jij je boom gehaald als uk vragen mag? Grtjs

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik8-10-2012 12:07:23

hey ik heb die via 2de hands.be gekocht whahaha

Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik16-10-2012 21:38:45

haha ok heb je chance gehad dan ! ik zal verder zoeken!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik17-10-2012 9:06:44

maar zoek eens op 2de handssites he staan er wel regelmatig op hoor ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...