Terug naar overzicht
Ik vind zo'n wensboom wel een leuk en decoratief idee. Alleen vrees ik een beetje dat we hier achteraf niet echt meer naar zouden kijken. Ik zie niet in waar ik dat thuis zou zetten.Ergens online heb ik een ander leuk idee gevonden, nl. een wens quilt. Dat is dus zo'n patchwork dekentje waar iedereen dan zijn boodschap kan opschrijven met textielstiften. Zoiets dus: http://offbeatbride.com/2012/01/wedding-quilt-guest-boo...
Ik ben een oud koffertje gaan kopen. Daarbij zal ik kaartjes leggen waarop de gasten hun wensen kunnen schrijven! De bedoeling is om het koffertje met de wensen nadien in de living te zetten zodat we er af en toe eens in kunnen kijken! :-D
Wij hadden onze initialen in het hout laten maken. Daar konden de mensen dan iets op kribbelen. We gaan dat nu ophangen in onze bureau.
wij hadden een grote witte houten wensboom. ik had zelf rode hartjes geknipt die ze in de boom konden hangen met hun wens,... wij zijn ondertussen bijna 2 maanden getrouwd en hij staat nog steeds te schitteren in onze living ;-) tijdens onze onze viering heeft iedereen zijn vingerafdruk in een boek gezet en is er een foto van iedereen gemaakt. de hartjes en de foto's gaan we binnekort mooi bij de juiste vingerafdrukken plakken zodat alles een mooi geheel vormt
hallo ladies, Ben ook op zoek naar een wensboom, ik twijfel ook tussen een echte mini boom of een goed stevige kartonnen boom Sofie waar heb jij je boom gehaald als uk vragen mag? Grtjs
hey ik heb die via 2de hands.be gekocht whahaha
haha ok heb je chance gehad dan ! ik zal verder zoeken!
maar zoek eens op 2de handssites he staan er wel regelmatig op hoor ;-)