Terug naar overzicht
Zondag mijn kleed gekocht bj Lilian Claes en daar schoenen gepast. Maar ik wilde er nog eens over nadenken omdat ik nog tijd heb.Vandaag typte ik het type schoen in op google en op deze site staan diezelfde schoenen van euro 179,- naar euro 89,- dus ik heb ze vanmiddag gelijk besteld.Nu daarna zag ik van boven staan dat het pasmodellen zijn http://www.trouwschoenen.com/collecties/RB.html Hopelijk komt het goed !
Afwachten tot je ze in de bus krijgt... Het zal hopelijk wel meevallen. Zou je ze kunnen terugsturen of omruilen als ze echt niet meevallen?Als je een lang kleed hebt, staan de schoenen niet echt in de picture. Dan valt het wel niet zo op dat ze al eens gepast zijn, moest er iets aan zijn.Ik heb ook mijn kleed bij Lilian Claes :-)Leuk he, kleedjes passen en kiezen! Alleen jammer dat we nog zo lang moeten wachten om het nog eens aan te doen!Veel succes met de schoenen!GroetjesJoyce
Neen ik kan ze niet terugsturen of omruilen, ik kan me ook niet voorstellen dat ik daar vanmiddag over gelezen heb maar soit.Ze passen mooi onder het kleed en aan mijn voet want het zijn net dezelfde als die ik gepast heb in de winkel. Alleen ben ik bang dat ze een beetje beschadigd gaan zijn
Geen zorgen maken over wat je nu niet kan veranderen. Wacht het pakketje rustig af en wie weet valt alles goed mee. En anders zijn we er ook om je te helpen!
Ach, bij het passen van een schoen gaat er toch niet vaak iets mis? Echte beschadigingen ga je daar niet aan hebben hoor. Je gaat het hooguit aan de zool zien dat er al eens een keertje op gestapt is, en als het heel soepel leer is zal je misschien een lijntje in het leer kunnen ontwaren, maar dat heb je ook als je ze zelf een uurtje aanhebt. Geen zorgen over maken, komt wel goed.
Ze zijn aangekomen. Ze zijn echt nieuw, volgens mij nooit gedragen of gepast. Heel mooi maar ze zijn te groot, een halve maat
Een zooltje kopen om wat te verkleinen - ga eens bij een schoenmaker horen, die verkopen zo een dingen.
Er zijn ook leertjes die je achteraan tegen het opstaande deel van je hiel kan plakken om te verkleinen. Maar test toch maar op voorhand of dit voldoende helpt, je wil niet de hele dag rondlopen met schoenen die van je voeten afglijden of schuren omdat het de hele tijd beweegt. Let ook wel op wanneer je past: het ene moment zijn je voeten al dikker dan het andere. Kan zijn dat je nog blij bent met die extra halve maat als je de hele dag hebt rondlopen en je voeten wat opzwellen tijdens je huwelijksdag.
Mijn voeten zwellen wel heel hard met de warmte maar toch ze glijden echt af. Een zooltje heb ik al geprobeerd maar dat is blijkbaar langs de linkerkant ook niet genoeg Misschien dat ik ze terug probeer te verkopen ? Of is dat een verloren moeite denken jullie ?
Ga toch es horen wat een schoenmaker zegt: die kan toch veel dingen en dan kan je de schoenen behouden.Je kan ze nog proberen verkopen maar dan ben je nog niet verder voor je eigen schoenen.