Terug naar overzicht
Origineel 'verslagje' :-). Proficiat! Mooie foto's van een prachtig koppel. Ben helemaal weg van je boeket!
Hey Evi, kheb net uw foto's gezien via facebook, echt mooi en lief :-) Veel geluk samen! X Lieselotte
Ooooh, KEImooi!! Ik las de naam Melissa Milis en wist dat het sowieso prachtig zou zijn, en inderdaad: schitterende foto's! Je was een stralend bruidje, mooie jurk (zelfgemaakt door je broer, tof!), fleurig bruidboeketje, lachende gezichten van alle gasten: zoals een perfecte trouwdag moet zijn! Dikke proficiat!
Proficiat en heel veel geluk gewenst!Mooie foto's!
Leuke foto's, je zag jullie werkelijk stralen Enjoy the honeymoon!!
Wauw!De foto's zijn prachtig!Maar het filmpje...; SUPER!Echt heel schoon, ontroerend en toch zo... vind de woorden er niet voor!Tranen in de ogen (ook al ken ik je totaal niet, hehe).Jullie straalden, zo gelukkig !! Zalig!Proficiat!
Hey,Een hele aparte stijl van foto's maar super mooi!Een dikke proficiat en geniet van jullie huwelijksreis!
Mooie foto's!! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!
Ik ben echt helemaal verliefd op je kleed! en echt super dat retro sfeertje. <3
Origineel maar alleszegend verslagje en dan nog super mooie foto's, nog een heel dikke proficiat!!!
Echt prachtig die retro sfeer...knappe foto's en idd originele verslaggeving!!Dikke proficiat!!groetjesSandra