Terug naar overzicht
Herken dat gevoel was hier net hetzelfde!Weer een stapje dichter en weer iets weggevinkt op de planning!
hihi, moet een zicht geweest zijn: een stralende bride-to-be en een norse beambte.Soit, ze nemen ons deze topdagen niet af, nah!
Leuk dat je dit al kan..wij moeten nog steeds wachten om vast te leggen voor volgende zomer...pfff
Ooh super!! Wij moeten ook nog even wachten tot de verhuis van mijn ventje naar nederland in orde is.. dat zal het einde van het jaar zijn vermoedelijk.. de opzeg van het appartement is ingediend.. maar vanaf het moment dat we zijn adres gaan veranderen doen we ineens ondertrouw
Ah zo leuk! Ik vond dit ook heerlijk!Geniet er nog van!
hihihi, geeft inderdaad echt een supergevoel! nu kan ik voor de kerk bellen morgen... Ik weet het juiste uur nu!!Rebecca, inderdaad, die van vorige keer was een supertoffe, da zei dat ik toch al best kon langskomen zodat ze da in de agenda kon noteren.Deze heeft ineens de papieren ingevuld, en keek echt zo van, wa komt gij hier nu al doen??? En heeft da regelmatig herhaald dak heeel vroeg was en nie echt op een grappige manier!!
leuk! :-) Hihi! Wij trouwen in de kapel en dat is altijd om 12u dus de gemeente zal zich moeten aanpassen :-) xxx