Terug naar overzicht
Je werkt het best met zelfgeschreven enveloppen. Kom meteen een stuk persoonlijker over en kan ook minder goed over het hoofd gezien worden als (reclame)drukwerk.
Wij hebben ze ook hand geschreven. omdat wij dit persoonlijker vonden en omdat we zwarte enveloppen hadden dus was dat mooier. we hebben ze zelf in de bus gestoken en we hebben aan bijna idereen een adres gevraagd via facebook of sms. maar op sommige hadden we ook enkel namen dus
Hoi Wendy, wij hebben voor onze uitnodigingen gele etiketten gemaakt met een leuk retro lettertype geheel in lijn met de uitnodiging. Deze etiketten had ik ook in een vorm geknipt. (dus geen standaard witte etiketten gebruikt)Dit bespaart je heel wat schrijfwerk. En mijn handschrift is ook niet zo mooi, dus dat was ook mooi meegenomen :)Omdat wij de meeste uitnodigingen ook afgegeven hebben, stond er bij ons geen adres op. De mensen met kinderen die nog thuis wonen gaven wij een etiket met familie ... - ... Voor de mensen die als koppel komen zonder kinderen hadden wij hun voornamen geschreven. Dit is wat informeler maar daar hadden wij bewust voor gekozen.
hallo,Wij hebben de enveloppen met de hand geschreven. Wij hebben de uitnodigingen ook persoonlijk aan iedereen gegeven. Ik heb geen adressen op de enveloppen geschreven enkel DHr. en Mevr. achternaam- achternaam voornaam- voornaam