Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste keer kleedjes passen achter de rug!

20-9-2012 15:00:04
Waw, wat een overweldigende ervaring om voor de eerste keer in je leven een bruidsjurk aan te doen!
Ik ben gaan passen bij Youniek in Turnhout en Boutique Couture in Sint-Niklaas.
Over deze eerste: zeer vriendelijk personeel en goede ontvangst. Er is een ruime keuze aan kleedjes, je mag in de winkel rondlopen en deze rustig bekijken. De kleedjes die je mooi vindt, worden apart gehouden en opgehangen in het zaaltje ernaast. Je kan deze dan allemaal passen en dan moet je op een soort van podium gaan staan om je goed te kunnen bekijken. Het enige minpunt was dat je wel wat aan de kwaliteit kan zien dat het goedkope jurken zijn, vooral dan aan de afwerking van bvb. pareltjes of borduursels.
Ik zou hier dus niet meer speciaal anderhalf uur voor rijden maar voor bruidjes die in de buurt wonen en (net als ik) een beperkt budget hebben, is dit wel een aanrader.
In Boutique Couture eveneens een toffe ervaring gehad. Daar mag je eerst in een boek kijken, wat toch wel al een ander beeld geeft dan aan een kapstok. De kleedjes die je uitkiest, kan je dan passen (ook al zijn het er 20 :p)
Bij beide winkels heb ik verteld dat ik nog niet ging beslissen aangezien ik nog andere winkels ging bezoeken en er werd geen probleem van gemaakt, ze bleven even vriendelijk. De uitgekozen jurken werden opgeschreven zodat ik ze eventueel later nog kan terugvinden.
Ik heb dus een leuke eerste passessie achter de rug. En voor de nieuwsgierigen: ik heb nog geen "wow"jurk gezien maar weet intussen wel wat me goed staat en wat niet. Op naar de volgende sessie!

Eva
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1151

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik20-9-2012 15:13:34

Hoi Eva!
Na het lezen van jouw verslagje krijg ik nog meer zin om kleedjes te gaan passen :) nog 1.5 weekje en dan heb ik mijn eerste pasbeurt! Kzie het al volledig zitten!
Succes nog in de andere winkels! Enjoy!

groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik20-9-2012 15:31:06

Heel leuk ! Ik ga binnen een dikke week naar Boutique Couture en Jagré en kan al bijna niet meer wachten.... hihihi

Welke winkels staan nog op jouw lijstje?
Wat was de gemiddelde prijs van de jurken als ik mag vragen? :-)

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik20-9-2012 15:55:42

OOOhhh ik begin hier al jaloers te worden Bij mij is het echt nog wel te vroeg om al te gaan kijken wij trouwen pas over 1 jaar en 9 maanden! PPPfff nog zo lang hahahahaha!

Maar ik wens je nog heel veel succes met de verdere jacht naar jou droomjurk!!!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik20-9-2012 16:23:39

Hoi Nathalie!
geloof me de tijd gaat vlug hoor! :) ik ben vorig jaar verloofd in september en kijk er is al een jaar voorbijgevlogen. Ik dacht ook in het begin van: pffff zo lang nog. Maar uiteindelijk valt het nog mee en mag ik al op zoek naar een kleedje zie :)

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik20-9-2012 16:25:58

De prijs in Boutique Couture lag rond de 600 euro gemiddeld. Voor de pasmodellen krijg je wel wat extra korting. Bij Youniek varieerde dit van 399 tot 799.
Volgende week ga ik naar Moderna in Schepdaal (afspraak ligt al vast) en als ik daar ook niets vind, staat La Sposa outlet ook nog op mijn lijstje.

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-9-2012 9:03:12

hallo, ook ik ben gisteren gaan passen in Youniek te Turnhout.Was hierin wel een beetje teleurgesteld, betreft de kleden. Vriendelijke mensen, leuke locatie, alles tip top ...maar geen kleedjes voor mij! Maar ik was mss anders gewoon, ik ben dinsdag naar Jagré in Deurne geweest, en dat ... ja is een geweldige winkel, met teveel keuzes

Ook héél vriendelijk, geduldige mensen, want ik wou toen 20 kleedjes passen.
En bij elk kleedje was ze ook héél eerlijk, van ja .. dit is iets voor jou en anders, ow neen... doe maar snel terug uit, want is niets voor jou.
En daar heb ik natuurlijk wel een kleedje gevonden met een WOW-effect.
Mss daardoor dat ik gisteren wat teleurgesteld was....

Dinsdag de 3de winkel; Farah Love in Zwijndrecht.
Daar iemand geweest, en welke ervaringen?

Groetjes
Kelly

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-9-2012 13:23:49

Piep Kelly,
Farah love heb ik nog niet veel goeds over gehoord. Ik wilde er ook gaan maar na mijn bezoek aan la tiara vond ik het niet meer nodig.Had farah love vorig jaar op de huwelijksbeurs gezien en vond hen niet echt vriendelijk. Toch wilde ik er gaan omdat het lekker dichtbij is nu ik in Burcht woon... Maar kan dus geen concrete ervaring geven.
Ik zou zeggen succes en geniet ervan x x x

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-9-2012 13:54:48

Oei Kelly, krijg een beetje schrik en extra stress of ik wel dinsdag zou gaan.
Aan de telefoon klonken ze goed, vriendelijk, maar dat is maar telefoon eh...
OOOhhhh, wat een gedoe zég ...

En nu na gisteren, ik had dinsdag een klein gevonden waarin ik me wel zag trouwen, maar niet echt een trouwkleed was, en gisteren had ik dan ineens wel een echt trouwkleed aan en zei m'n zus ja dit is ook wel mooi! dus ja daar beginnen te twijfels weer eh ...

Of neen, ik ga bij mijn gevoel blijven, en het is tenslotte mijn dag!
En mijn gevoel zat juist bij het kleedje van dinsdag!!
Trouwkleed of niet, ik moet het de hele dag draaien en ik wil er goed inzitten én voelen!! Nah!!

(kreeg effe dit gevoel toen ik aan het typen was)

We zien wel dinsdag en anders zal ik snel terug bij Jagré in Deurne staan :-)

x

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-9-2012 17:11:32

Zotteke toch, gewoon gaan en zijn ze niet vriendelijk, dan zijn ze een klant kwijt he! eigen schuld, dikke bult zeg ik dan zo.
Zeg maar jij bent toch van schoten he, ik zou toch ook eens la tiara proberen ze, dat kan geen slechte ervaring worden, wie weet, kan je het nog combineren met dinsdag Farah love. Die verkoopster is ook een Kelly dus dat KAN ni slecht zijn he hihi.
Als je dan nog zoiets heb van; Mijn wow is nog altijd Jagre, moet je niet meer twijfelen!!!
Weet je, ik heb ook veel gepast en ik vond ook veel mooi maar ik wou toch 100 percent zeker zijn want het is nog te veel tijd om te kunnen twijfelen :-)

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-9-2012 17:43:31

oh we zullen wel zien!
doordat ik het kleedje van dinsdag niet kan vergeten, zal dit mss wel een goed teken zijn niet? Of hoe moet ik dat WOW-effect ontdekken?

Die La Tiara, is dat Antwerpen? Ben inderdaad van Schoten :-)
En waar? En qua prijs?

Ho Kelly, we zijn dus ook gestart met danslessen bij DancePoint eh, koppeldansen, gaan we een jaar doen en proberen zelf ons openeningsdans te lezen en anders nog 1 of 2 privé lessen. Maar dan moet het wel lukken eh :-)

Misboekje sinds vandaag ook af, kan ik doorsturen naar onzen diaken, en dan wachten op feedback.

Hoe is het voor de rest bij jullie?

x

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-9-2012 13:36:20

Kelly, heb effe prive gestuurd want eva zal denken; die kelly's liggen hier lustig te converseren op mijn post...

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik22-9-2012 14:46:28

Geen probleem hoor :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info