TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Delphine
4-5-2013
|
20-9-2012 15:13:34
Hoi Eva! Na het lezen van jouw verslagje krijg ik nog meer zin om kleedjes te gaan passen :) nog 1.5 weekje en dan heb ik mijn eerste pasbeurt! Kzie het al volledig zitten! Succes nog in de andere winkels! Enjoy!
groetjes
|
|
Carrie
13-9-2013
|
20-9-2012 15:31:06
Heel leuk ! Ik ga binnen een dikke week naar Boutique Couture en Jagré en kan al bijna niet meer wachten.... hihihi
Welke winkels staan nog op jouw lijstje? Wat was de gemiddelde prijs van de jurken als ik mag vragen? :-)
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
20-9-2012 15:55:42
OOOhhh ik begin hier al jaloers te worden Bij mij is het echt nog wel te vroeg om al te gaan kijken wij trouwen pas over 1 jaar en 9 maanden! PPPfff nog zo lang hahahahaha! Maar ik wens je nog heel veel succes met de verdere jacht naar jou droomjurk!!!
|
|
Delphine
4-5-2013
|
20-9-2012 16:23:39
Hoi Nathalie! geloof me de tijd gaat vlug hoor! :) ik ben vorig jaar verloofd in september en kijk er is al een jaar voorbijgevlogen. Ik dacht ook in het begin van: pffff zo lang nog. Maar uiteindelijk valt het nog mee en mag ik al op zoek naar een kleedje zie :)
|
|
Eva
13-9-2013
|
20-9-2012 16:25:58
De prijs in Boutique Couture lag rond de 600 euro gemiddeld. Voor de pasmodellen krijg je wel wat extra korting. Bij Youniek varieerde dit van 399 tot 799. Volgende week ga ik naar Moderna in Schepdaal (afspraak ligt al vast) en als ik daar ook niets vind, staat La Sposa outlet ook nog op mijn lijstje.
|
|
Kelly
13-7-2013
|
21-9-2012 9:03:12
hallo, ook ik ben gisteren gaan passen in Youniek te Turnhout.Was hierin wel een beetje teleurgesteld, betreft de kleden. Vriendelijke mensen, leuke locatie, alles tip top ...maar geen kleedjes voor mij! Maar ik was mss anders gewoon, ik ben dinsdag naar Jagré in Deurne geweest, en dat ... ja is een geweldige winkel, met teveel keuzes
Ook héél vriendelijk, geduldige mensen, want ik wou toen 20 kleedjes passen. En bij elk kleedje was ze ook héél eerlijk, van ja .. dit is iets voor jou en anders, ow neen... doe maar snel terug uit, want is niets voor jou. En daar heb ik natuurlijk wel een kleedje gevonden met een WOW-effect. Mss daardoor dat ik gisteren wat teleurgesteld was....
Dinsdag de 3de winkel; Farah Love in Zwijndrecht. Daar iemand geweest, en welke ervaringen?
Groetjes Kelly
|
|
kelly
13-7-2013
|
21-9-2012 13:23:49
Piep Kelly, Farah love heb ik nog niet veel goeds over gehoord. Ik wilde er ook gaan maar na mijn bezoek aan la tiara vond ik het niet meer nodig.Had farah love vorig jaar op de huwelijksbeurs gezien en vond hen niet echt vriendelijk. Toch wilde ik er gaan omdat het lekker dichtbij is nu ik in Burcht woon... Maar kan dus geen concrete ervaring geven. Ik zou zeggen succes en geniet ervan x x x
|
|
Kelly
13-7-2013
|
21-9-2012 13:54:48
Oei Kelly, krijg een beetje schrik en extra stress of ik wel dinsdag zou gaan. Aan de telefoon klonken ze goed, vriendelijk, maar dat is maar telefoon eh... OOOhhhh, wat een gedoe zég ...
En nu na gisteren, ik had dinsdag een klein gevonden waarin ik me wel zag trouwen, maar niet echt een trouwkleed was, en gisteren had ik dan ineens wel een echt trouwkleed aan en zei m'n zus ja dit is ook wel mooi! dus ja daar beginnen te twijfels weer eh ...
Of neen, ik ga bij mijn gevoel blijven, en het is tenslotte mijn dag! En mijn gevoel zat juist bij het kleedje van dinsdag!! Trouwkleed of niet, ik moet het de hele dag draaien en ik wil er goed inzitten én voelen!! Nah!!
(kreeg effe dit gevoel toen ik aan het typen was)
We zien wel dinsdag en anders zal ik snel terug bij Jagré in Deurne staan :-)
x
|
|
kelly
13-7-2013
|
21-9-2012 17:11:32
Zotteke toch, gewoon gaan en zijn ze niet vriendelijk, dan zijn ze een klant kwijt he! eigen schuld, dikke bult zeg ik dan zo. Zeg maar jij bent toch van schoten he, ik zou toch ook eens la tiara proberen ze, dat kan geen slechte ervaring worden, wie weet, kan je het nog combineren met dinsdag Farah love. Die verkoopster is ook een Kelly dus dat KAN ni slecht zijn he hihi. Als je dan nog zoiets heb van; Mijn wow is nog altijd Jagre, moet je niet meer twijfelen!!! Weet je, ik heb ook veel gepast en ik vond ook veel mooi maar ik wou toch 100 percent zeker zijn want het is nog te veel tijd om te kunnen twijfelen :-)
|
|
Kelly
13-7-2013
|
21-9-2012 17:43:31
oh we zullen wel zien! doordat ik het kleedje van dinsdag niet kan vergeten, zal dit mss wel een goed teken zijn niet? Of hoe moet ik dat WOW-effect ontdekken?
Die La Tiara, is dat Antwerpen? Ben inderdaad van Schoten :-) En waar? En qua prijs?
Ho Kelly, we zijn dus ook gestart met danslessen bij DancePoint eh, koppeldansen, gaan we een jaar doen en proberen zelf ons openeningsdans te lezen en anders nog 1 of 2 privé lessen. Maar dan moet het wel lukken eh :-)
Misboekje sinds vandaag ook af, kan ik doorsturen naar onzen diaken, en dan wachten op feedback.
Hoe is het voor de rest bij jullie?
x
|
|
kelly
13-7-2013
|
22-9-2012 13:36:20
Kelly, heb effe prive gestuurd want eva zal denken; die kelly's liggen hier lustig te converseren op mijn post...
|
|
Eva
13-9-2013
|
22-9-2012 14:46:28
Geen probleem hoor :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|