Terug naar overzicht
Ik duim!Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo op het einde gaat en al kijk ik uit naar mijn trouw, die laatste weken hoef ik niet perse mee te maken...
Geniet ervan met volle teugen!
Ik duim mee! Geniet er maar volop van!
hey geniet er van morgen! de laatste loodjes wegen het meest e ;) Ook aan daphne en alle andere bruidjes nen proficiat.nog een dage en het is aan ons :)
Een prachtige dag toegewenst Lynn, geniet geniet geniet! Na er zo lang naar uitgekeken te hebben is het nu eindelijk zo ver voor jou: het wordt ongetwijfeld onvergetelijk!
Hey, je hebt er idd lang naar uitgekeken en al dat zware werk wordt ongetwijfeld beloond! Ik wens je een prachtige twee dagen en een mooi zorgeloos leven samen. Enjoy! :-)
Veel plezier!!!!
Geniet ervan !
Geniet van elk moment! Have fun!!!
Lieverd,Geniet er met volle teugen van en je zal zien dat het alle inspanningen en stressmomenten mééééééér dan waard was! Ik denk aan je en duim voor prachtig weer (hier in Gent komt het zonnetje al piepen), veel romantiek, veel lachmomenten, vreugde, kortom the best 2 days of your life!Dikke zoenen x x x
Alles zal wel in zijn plooi ballen de dag zelf! Genieten, genieten, genieten! En nu al proficiat!! Liefs, Silke
Geniet er van meid!!!! Alvast proficiat!! Kijk al uit naar het verslagje en foto's
Genieten is de boodschap! Alvast een heel dikke proficiat!!!!!!
Geniet van elk moment en de voorbereidingen zullen het zeker waard zijn.Nu al proficiat ik wens je twee perfecte dagen toe!
Lynn, geniet volop !!!
De dag zelf zal alles wel in de plooi vallen :-) Geniet ervan!!
Alvast een superdikke proficiat! Het zal onvergetelijk worden!
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! We gaan genieten morgen!!