Terug naar overzicht
Sorry dat alles aan een hangt en er fouten in staan, maar die ipad is niet handig voor langere teksten te typen...
ik kan alleen maar alles beamen en je gevoel delen. tis hier exact hetzelfde. dat het maar snel 6 oktober is !
Hehe, leuk te horen dat ik niet alleen ben :-)
Oei meisjes toch. Ik leef mee in jullie plaats. Ik denk dat ik binnen 7 maanden exact hetzelfde zal meemaken. 2 weken voor de trouw valt nog mee, ik ben een echt stresskonijn dus dat zal al een 2-3 tal maanden voordien beginnen vrees ik. ;)Ik zou zeggen geniet nog van die laatste voorbereidingen en probeer af en toe toch een pauze in te lassen om jullie even te ontspannen. Probeer een soort van planning op te maken wanneer je wat gaat doen en dan komt alles wel goed. Probeer de dingen die meer prioriteit zijn eerst te doen.. Het huishouden zal niet gaan lopen en dat kan je voor een keer wel wat rapper doen. ;) Nog veel succes!!!
Silke,Ik denk wat jij nu voelt/meemaakt perfect normaal is. Ik had idem hetzelfde. Ik wist wel dat alles goed kwam en dat we voldoende tijd hadden, maar al die details op het laatst.... En het zijn de details die het afmaken hé. Ik heb de laatste dagen iedere avond een half pilletje genomen om in te slapen, want anders was ik uren lijstjes aan het aflopen .Veel plezier nog en de dag zal er snel zijn!!! xxx
Hallo dames! Ik leef ook met jullie mee! Ik trouw (net als Silke ) op 4 mei en heb ook al geregeld stress door de voorbereidingen. Dus ik vrees dat ik hetzelfde ga meemaken als jullie enkele weken voor de trouw! Silke, ik ben wel geïnteresseerd in dat haarlint! Ik heb je een privé-bericht gestuurd.Nog veel succes met de voorbereidingen, alles komt goed!
@ Ine; amai nog een 4-5-2013-bruidje; kei leuk!! :) Hier zitten er al een paar op dit forum; super!! :)
Ook hier begint de stress toe te slaan...Mijn kleedje hangt ondertussen al thuis en ik ga maar ongeveer 5 keer per dag kijken of alles nog in orde is... :)Vriendlief wordt er gek van! GElukkig kan ik tegen mijn mama veel over de trouw babbelen, want denk dat andere mensen er gek van worden...Ook bij ons moeten er nog kleine dingen gedaan worden en geleverd worden. Zo wacht ik al 2 weken op de bedankjes!! De ceremoniemeester zijn vader is onverwacht overleden. Hij ging normaal vanavond komen, maar wil nu onverwacht deze middag langskomen. Ik vind hetnogal raar om zo vrolijk over onze trouw te babbelen, terwijl die mens waarschijnlijk ongelooflijk veel verdriet heeft over het verlies van zijn vader.Ik hoop dat het snel 6 oktober is en dat die dag eeeeeeeuuuuuuuwwwwwigg mag duren! Voorlopig ziet het er op meteovista heel droog uit voor onze dag dames! :)
@Sarah: Hehe, het checken van meteovista en buienradar is ook begonnen bij mij... Maar ga er mij nog niet teveel op vast pinnen want gisteren was het 2x anders, en eergisteren nog nders... Dus ja. Maar ik heb de indruk dat het nog behoorlijk weertje zal worden. Zolang het niet teveel regent, zijn we tevreden :-) Mijnkleed heb ik pas de woensdag voor de trouw en die hangt dan bij men ouders... Mss best :-) Zaterdag laatste pas! Eerste pas heb ik nog maar 2 weken geleden gehad. 2e pas dan vorige week. Eindelijk ook fotolocatie gevonden die ons aanstaat :-) een oude dakpannenfabriek die leeg staat :-) Het zal er snel zijn, onze dag! Wij hebben donderdagavond voor den trouw nog wellnessje geboekt om toch nog even "ons tijd" te hebben en even te ontspannen. Zal deugd doen denk ik! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen! Mijn stress is al terug ietsje minder! Had zaterdag gewoon een "aanvalletje" van uuuuhhhh wanneer ga ik alles doen? Hehe! Maar alles komt gooooeeeedddd!! :-) Groetjes!
Haha... Donderdag hebben wij ook nog een saunaatje geboekt... Effe lekker 3 uurtjes weg van alles en iedereen met hapjes en cava en daarna nog met z'n tweetjes gaan eten. Vrijdag zal het dan vollebak worden om zaterdag te stralen... Wat zullen we er allemaal van genieten! Ik heb inderdaad ook de indruk dat het nog redelijk weer zal worden... Mag wel enkele graden warmer dan nu :)