Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toch stilletjes aan beetje stress? + Haarlint te koop!

22-9-2012 11:16:23
Hoi iedereen! Gelukkig is er jet forum om even te ventileren rond den trouw... Ik wil nu eenmaal niet constant tetteren over den trouw tegen anderen... Bij deze dus: Sinds paar dagen voel ik de stress toch stilletjes aan naderen... Ik zeg altijd dak geen stress heb, maar als ik alles op een rijtje aet die nog moet gebeuren, krijg ik er toch wel even. Ik ben er zeker van dat we er geraken en dat we op schema zitten maar komende dagen moeten we na twerk overal naar toe, elke dag wel iets... Weekends ook al zo druk... En ik daarenboven mijn huishouden in orde houden maar weet maar half de tijd te vinden en ligt het dan vuil (in mijn ogen, ben nogal zindelijk op dit vlak) en heb ik het gevoel wat ga ik wanneer doen??? En de vriend helpt wel maar ik denk niet dat hij beseft wat er nog allemaal moet gebeuren in die 14 dagen en plant dan afqpraken met vrienden tussendoor en... (bovenop de dagelijkseen gewone dingen) Blijkbaar heb ik toch wel wat stress... Vorige week vrijdag eerste pas, alles ingenomen, gisteren terug voor 2 e pas en ze moeten terug beetje innemen. Be blijkbaar vermagerd maar ik weet het zelf niet gezien ik amper op weegschaal sta... Ik denk eerder dat het komt doordat we savonds minder tijd hebben, dat ik savonds dan ook niet met zak chips in living zit.. Nenee,, niet de stress doet mij afvallen, want ik heb geen, hehe ;-) Gisteren ook 2e proef van men haar. Totaal iets anders dan vorige keer... En heel geslaagd! Dit wordt het!! Maar ik kan helaas mijn mooi haarlint niet meer gebruiken... Speciaal in Canada besteld, 60€ betaald en nu op zoek naar haarkam in de plaats. Ai ai ai toch. Moesten er geinteresseerden zijn in het haarlint, geef gerust seintje. http://www.etsy.com/listing/91688011/bridal-headband-br... Verder verloopt allles heel goed hoor. Heel tevreden van mijn kleed en ik kan niet wachte, tot de dag er is!! En dan verlooooofffff!! Eindelijk. Ook op het werk nog eens druk om alles klaar te krijgen tegen mijn verlof... Zal deufd doen na jaar en vier maand geen verlof te hebben (op enkele verlengde weekendjes na) Groetjes, Silke

Silke
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 861

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik22-9-2012 11:19:02

Sorry dat alles aan een hangt en er fouten in staan, maar die ipad is niet handig voor langere teksten te typen...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-9-2012 11:38:47

ik kan alleen maar alles beamen en je gevoel delen. tis hier exact hetzelfde. dat het maar snel 6 oktober is !

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik22-9-2012 12:13:22

Hehe, leuk te horen dat ik niet alleen ben :-)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-9-2012 13:05:44

Oei meisjes toch. Ik leef mee in jullie plaats. Ik denk dat ik binnen 7 maanden exact hetzelfde zal meemaken. 2 weken voor de trouw valt nog mee, ik ben een echt stresskonijn dus dat zal al een 2-3 tal maanden voordien beginnen vrees ik. ;)
Ik zou zeggen geniet nog van die laatste voorbereidingen en probeer af en toe toch een pauze in te lassen om jullie even te ontspannen. Probeer een soort van planning op te maken wanneer je wat gaat doen en dan komt alles wel goed. Probeer de dingen die meer prioriteit zijn eerst te doen.. Het huishouden zal niet gaan lopen en dat kan je voor een keer wel wat rapper doen. ;)
Nog veel succes!!!

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik22-9-2012 18:32:32

Silke,

Ik denk wat jij nu voelt/meemaakt perfect normaal is. Ik had idem hetzelfde. Ik wist wel dat alles goed kwam en dat we voldoende tijd hadden, maar al die details op het laatst.... En het zijn de details die het afmaken hé. Ik heb de laatste dagen iedere avond een half pilletje genomen om in te slapen, want anders was ik uren lijstjes aan het aflopen .

Veel plezier nog en de dag zal er snel zijn!!! xxx

Ine
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 8:21:28

Hallo dames! Ik leef ook met jullie mee! Ik trouw (net als Silke ) op 4 mei en heb ook al geregeld stress door de voorbereidingen. Dus ik vrees dat ik hetzelfde ga meemaken als jullie enkele weken voor de trouw!

Silke, ik ben wel geïnteresseerd in dat haarlint! Ik heb je een privé-bericht gestuurd.

Nog veel succes met de voorbereidingen, alles komt goed!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 11:49:27

@ Ine; amai nog een 4-5-2013-bruidje; kei leuk!! :) Hier zitten er al een paar op dit forum; super!! :)

Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik25-9-2012 8:51:02

Ook hier begint de stress toe te slaan...
Mijn kleedje hangt ondertussen al thuis en ik ga maar ongeveer 5 keer per dag kijken of alles nog in orde is... :)
Vriendlief wordt er gek van! GElukkig kan ik tegen mijn mama veel over de trouw babbelen, want denk dat andere mensen er gek van worden...
Ook bij ons moeten er nog kleine dingen gedaan worden en geleverd worden. Zo wacht ik al 2 weken op de bedankjes!!
De ceremoniemeester zijn vader is onverwacht overleden. Hij ging normaal vanavond komen, maar wil nu onverwacht deze middag langskomen. Ik vind hetnogal raar om zo vrolijk over onze trouw te babbelen, terwijl die mens waarschijnlijk ongelooflijk veel verdriet heeft over het verlies van zijn vader.

Ik hoop dat het snel 6 oktober is en dat die dag eeeeeeeuuuuuuuwwwwwigg mag duren! Voorlopig ziet het er op meteovista heel droog uit voor onze dag dames! :)

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik25-9-2012 9:25:15

@Sarah: Hehe, het checken van meteovista en buienradar is ook begonnen bij mij... Maar ga er mij nog niet teveel op vast pinnen want gisteren was het 2x anders, en eergisteren nog nders... Dus ja. Maar ik heb de indruk dat het nog behoorlijk weertje zal worden. Zolang het niet teveel regent, zijn we tevreden :-) Mijnkleed heb ik pas de woensdag voor de trouw en die hangt dan bij men ouders... Mss best :-) Zaterdag laatste pas! Eerste pas heb ik nog maar 2 weken geleden gehad. 2e pas dan vorige week. Eindelijk ook fotolocatie gevonden die ons aanstaat :-) een oude dakpannenfabriek die leeg staat :-) Het zal er snel zijn, onze dag! Wij hebben donderdagavond voor den trouw nog wellnessje geboekt om toch nog even "ons tijd" te hebben en even te ontspannen. Zal deugd doen denk ik! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen! Mijn stress is al terug ietsje minder! Had zaterdag gewoon een "aanvalletje" van uuuuhhhh wanneer ga ik alles doen? Hehe! Maar alles komt gooooeeeedddd!! :-) Groetjes!

Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik25-9-2012 10:02:18

Haha... Donderdag hebben wij ook nog een saunaatje geboekt... Effe lekker 3 uurtjes weg van alles en iedereen met hapjes en cava en daarna nog met z'n tweetjes gaan eten.
Vrijdag zal het dan vollebak worden om zaterdag te stralen... Wat zullen we er allemaal van genieten! Ik heb inderdaad ook de indruk dat het nog redelijk weer zal worden... Mag wel enkele graden warmer dan nu :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...