Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Interessante website

23-9-2012 14:56:35
Hey!!

Misschien kennen jullie hem al maar ik vind het toch een interessante site, ik heb er toch al veel informatie op gevonden en ik zou hem toch graag met jullie willen delen.

http://www.designyourwedding.nl/

Veel leesplezier en nog veel succes met jullie verdere voorbereidingen!!

Groetjes,

Silke

Silke
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1061

Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 15:33:40

Ziet er interessant uit!

Hoe staat het met de voorbereidingen?
Bij ons lag het de laatste maand wat stil, maar deze week ga ik om schoenen kijken
Volgende week vragen we de bruidskindjes en getuigen
En op deze regenachtige zondag ben ik aan het verderwerken aan ons misboekje

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 15:38:21

Bij ons ligt het ook wat stil nu maar vanaf oktober vliegen we er terug in! ;)
Dan gaat mijn verloofde zijn kostuum kiezen, dan hebben we ons proefmenu.
Wat moet je anders doen met zo'n weer, je hebt gelijk! ;)
Het komt toch al wat korter hé.. :) Nog veel succes!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 18:14:27

Toffe site. Weer zoiets om uren op te verdwalen ;-)
Bij ons ook rustig met de voorbereidingen. Al zijn we nu ook begonnen aan onze mis. Leuk om te doen he! Alleen de liedjes en muziek kiezen die het koor kan zingen is niet zo makkelijk!
Binnenkort gaat mijn verloofde ook voor zijn kostuum... Ik ben eens benieuwd, want ik mag niet mee :-)
Ik denk dat wij oktober-november ook onze uitnodigingen concreter gaan maken. We hebben zelf al enkele ontwerpjes, maar 't moet nog écht een uitnodiging worden. Ook een drukker zoeken staat nog op het programma voor het najaar.
Met schoenen, lingerie en juwelen ga ik wachten op het nieuwe lenteseizoen van 2013.
Silke, mogen jullie dan al gaan proeven wat het menu zal worden? Of zijn het gewoon de gerechtjes doorgeven die jullie willen? Hebben jullie buffet of menu aan tafel? Wij weten nog niet wat het zal worden...

Vele groetjes
Joyce

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 18:53:56

Idd dat is verslavend he. :) Ik vind het wel leuk dat er prijzen bijstaan, zo weet je hoeveel dat het ongeveer kan kosten.

Pff de mis.. Wij hebben de pastoor nog niet kunnen spreken dus ik vind het zo lastig om al aan de misboekjes te beginnen. Ik heb wel enkele voorbeelden van iemand gekregen en we weten wel al welke liedjes we willen afspelen.
Ik mag ook niet mee om zijn kostuum te kiezen =p maar dat is omdat hij van mijn kleed ook niets mag weten natuurlijk. ;)
En de uitnodigingen.. Daar hebben we nog geen enkel idee van eigenlijk. Mijn broer (getuige) wilt deze eventueel wel ontwerpen maar ik heb zelf niet zoveel inspiratie. =P
Lingerie en juwelen enzo ga ik ook pas kopen als ik mijn volgende pas heb gehad.
Het koppel mag gratis proeven en onze ouders mogen ook mee maar die moeten wel betalen.. Zo kunnen we 6 verschillende menu's kiezen en proeven en dan moeten we beslissen welk menu we echt nemen.. We mochten zelf kiezen wanneer we dat wouden doen. We waren aan het twijfelen voor voorgerechtenbuffet maar we gaan het normaal toch niet doen. We gaan als nagerecht wel voor een dessertenbuffet. ;)

Groetjes,

Silke

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik24-9-2012 20:10:48

Leuk, zo mogen gaan proeven! Dat is bij ons niet. Dessert zal bij ons ook in buffet zijn.
Jammer van jullie pastoor. Maar je hebt nog wel tijd genoeg he! In 3 weken tijd steekt onze mis nu eigenlijk zo goed als in elkaar. Ik zou toch ook wel wachten tot je de pastoor gesproken hebt om echt aan de teksten te beginnen. Hij geeft waarschijnlijk ook nog info, tips, tekstenbundels,... mee.
Wij gaan begin oktober naar de trouwbeurs in Antwerpen en hopen daar nog wat meer ideetjes op te doen voor de uitnodigingen. Mss is dat ook nog wel iets voor jullie?!

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik25-9-2012 16:08:51

Oh Leuke Site ! :-)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-9-2012 18:49:49

@ Joyce; Bedankt voor de tip. We waren wel van plan om te gaan, mijn fotografe ging normaal een uitnodiging sturen want ze ging daar staan op de beurs maar ik heb niets ontvangen, ze zal mij vergeten zijn. ;) Wie weten kom ik u daar dan wel tegen of een ander forumgenoot. =D Veel plezier alvast!!

@ Ina; Idd, weeral zo'n verslavende site. ;)

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik27-9-2012 15:07:32

Merci voor de tip Silke!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik27-9-2012 21:03:26

Graag gedaan, Vanessa! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...