Terug naar overzicht
Goeie keuze!Ik heb ook gekozen voor gelpolish en was erg tevreden met het resultaat.Het enige nadeel voor mij was dat ik er maar een 10-tal dagen plezier aan gehad heb, toen begonnen er al 'blazen' onder te zitten en was het niet meer mooi.Ik had enkele jaren geleden eens gelnagels, en toen hetzelfde probleem...Succes!!
hey melissa,voor mij zou dat niet echt een probleem zijn mocht het na 10 dagen al "blazen" trekken want dan moet de gellish er toch stilaan af. Bij ons op het werk is nagellak uit den boze (verpleging) hé . Maar ik wou toch wel graag iets op mijn nagels dat net iets langer houdt dan gewone nagellak. ben superbenieuwd maar 't zal nog wat geduld uitoefenen zijn
Man ik ben hier een echte leek in. Ik heb ook een sessie nageltjes geboekt maar of die nu gel of acryl of whatever zijn, geen idee. Alvast goed om te weten dat je gel er zelf kan af doen zonder je nagels mee af te trekken... Ik heb hier al veel goede gelezen over Jessica dus je hebt wel een goeie keuze gemaakt. Ondertussen ben je ook al minder dan een jaartje van de datum verwijderd. Veel plezier bij de andere voorbereidingen!
Rebecca, het is wel zo dat échte gelnagels er niet zelf af te halen zijn, volgens mij.Het is de gelpolish (een soort nagelak) die je er evt zelf kan afhalen (ik heb het trouwens wel laten doen).Dus toch eens informeren eh ;)Tash, aja dan is het geen probleem eh voor jou :) Maar ik vond het zo jammer, want tenslotte is het niet supergoedkoop eh..En volgens mij zit je bij GlitGlam inderdaad héél goed! :)
thanks lady's :-).
Melissa heeft gelijk, gel of acrylnagels kun je het beste door je nagelstyliste laten verwijderen. Gelpolish kun je wel zelf verwijderen met nagellakremover met aceton, maar natuurlijk kunnen wij die daar ook afhalen, zoals je dat zelf verkiest. Heel erg fijn om zo een leuke reacties te lezen. Vele groetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam