Terug naar overzicht
Bij ons moeten ze zelf maar zien hoe ze er geraken .Ik kan daar echt geen geld aan geven. Wij trouwen 1 km van bij ons thuis en wij nemen zelf een taxi naar het stadhuis, feestzaal ligt op 5 minuten wandelen.
een huifkar of een tractor met huifkar....
Mss een domme vraag.. maar euhhmm!! Wie trouwt er???Precies, jullie!! Dus moeten jullie het doen hoe jullie het willen.. en als de ouders hier moeilijk over doen, dat zij dan opzoek gaan naar een oplossing en dit bekostigen! Wij gaan wss een limousine nemen, dit voor ons en de ouders, maar dat is omdat we het zelf zo kiezen, al de rest moet maar volgen in zijn/haar eigen auto.
wij hebben net vastelegd via de feestbus en hun standaard tarief is 750 euro als ik mij niet vergis voor 4 uur en per uur iets van 50 ( denk ik )Veel succes. eventueel een gewone mini bus??
tja, wij kennen het probleem ook! de ouders vinden ook dat het nie zomaar vervoer mag zijn... En langs den ene kant kies je inderdaad zelf, maar langs den andere kant wilt ge ook geen ambras met de ouders he!! moeilijke keus vind ik persoonlijk...We hebben nog tijd, dus bekijken het tegen wat we gaan doen...groetjes
Hier hetzelfde probleem, heel veel centen voor een heel korte afstand. Maar toch, allle andere dingen zijn tip top in orde en om dan naar de kerk en gemeentehuis te rijden met een kakofonie van auto's vind ik ook maar niks. Heeft er iemand een goed adres voor oldtimer bussen , voor een suite van ongeveer 25 personen? We weten echt niet meer goed waar te zoeken.
Wij hebben onze bus hier vastgelegd:http://www.vip-lounge.be/# Is geen oldtimer maar dat wilden wij ook niet.
wij hebben ook een bus, maar een limousinebushttp://www.glamourlounge.be/ wij betalen 650 euro 5u en 150 km inbegrepen, wel op de beurs geboekt met beursvoorwaarden. ze waren goedkoper dan vip-lounge.Groetjes,Sabine
Ann, je kan ook een lijnbus huren ;-)
Hallo,Mijn vriendin is vorig jaar gehuwd met een huifwagen waar 20 personen op konden.Dat waren mensen van Beernem : Roland Vanrie Hier het tel nr 0477/35.28.23Grt,