Terug naar overzicht
Ik vind het wel leuk. Een koud buffet wordt misschien al vaak genomen. Iets warm smaakt ook altijd hé. Maar je moet er dan wel rekening mee houden dat er sommige mensen geen vlees eten dus best toch ook iets van kip of vis voorzien ofzo. Misschien kan je ook frietjes voorzien? Ik weet niet wat mogelijk is natuurlijk. ;)
Ja frietjes dachten we zelf te laten bakken.Er staat een friteuse in onze keuken die we mogen gebruiken en frietjes bakken duurt niet zo lang hé :-) Wel een extra job voor de helpers maar daar zullen ze niet om klagen denk ik :-pKip of vis voorzien .. Oké, tnx voor de tip ;-)
hihi super! :) np! nog veel plezier met de verdere voorbereidingen! :)
wij doen een luxe BBQ ! Iedereen lust bbq ik doe deze voor zekerste alleen me schoonzus eet geen vlees dus voor haar kijk ik voor extra stuk vis ! Ik heb al veel trouws gedaan en waren vaak reactie's ik moest het eten niet hebben lust er niets van en voor zekerste namen we iets simpel in een luxe jasje ! En later op de avond hebben ze ook nog luxe-broodjes om de gaatjes verder op te vullen .Eerst zal het apperitief hapjes zijn , bbq , dessertbuffet . En later broodjes dat ze zeker niet met honger naar huis zullen gaan :)
hey vanessa,niet iedereen lust bbq ik weet zo al paar mensen die ik geen plezier zou doen met bbqDit gezegd zijnde :mmmmm ribbekes ;)geef mij maar lekkere boerenkost hoor!!
Hey Vanessa,bbq gaat bij ons niet lukken, ook dat moeten wachten op stukje vlees.Allé, het zou me stress bezorgen :-) Maar wel fijn dat jullie het doen!!Hey Sarah, fijn dat jij het leuk vind :-)Nu gaan we er volledig voor !!!! :-D
Je kan nooit voor iedereen goed doen he. Ik heb dat nooit goed begrepen dat je geen BBQ kan lusten, dat is toch ook gewoon vlees dat gebakken is. ;) Ik begrijp dat vegetariërs dat niet eten maar uiteindelijk komt dat toch overeen met het concept van 'boerenkost'.Ik vind het allebei even goed. :)
Ik vind het boerenkost-buffet leuker dan een koud buffet. Niet iedereen zal alles lusten maar het voordeel aan een buffet is dat er toch altijd wel iets tussen zit dat je wel lust hé. Met boerenkost kan je volgens mij al niet echt veel mis doen omdat dat dingen zijn die de mensen kennen. Voor de vegetariërs kan je misschien fishsticks voorzien? Dat past toch ook een beetje in de boerenkost en past goed bij (spinazie)puree.
Hallo Jente,Ja, ook mijn gedacht, boerenkost kent iedereen :-) Goed idee van de fish sticks :-)Kzal het hier allemaal eens bespreken :-)