Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Herinnering

26-9-2012 12:02:01
Hallo bruidjes,

onze uitnodigingen zijn al enige tijd de deur uit, maar we wachten nog op heel wat bevestigingen.
We hadden gevraagd om te reageren voor 1 oktober. Nu had ik graag een herinnering rond gemaild en via FB,
om de mensen nog eens te laten weten dat we nog geen antwoord hebben gehad.
Maar ik ben momenteel inspiratieloos, hebben jullie leuke ideetjes voor een tekstje om rond te mailen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Elfie
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1022

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik26-9-2012 12:22:14

Nog ... dagen voor onze trouw en ik ben nog steeds in blijde verwachting van een antwoord van jou...of is dat te cru?

Ben je graag van de partij... laat iets weten voor 1 oktober en maak ons blij...

snik snik nog steeds geen bevestiging van jullie gekregen, de spanning begint nu wel door te wegen... Nog ... dagen en het is ons feest, je zal spijt hebben als je niet bent geweest!

Liefste... bijne al onze bevestigingen zijn reeds binnen maar die van u moet ik nog voor me winnen...;

Amai men hersenen kraken ervan :-)

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik26-9-2012 12:28:49

@kelly Bedankt voor de vele leuke tips. Ik ga ze deze avond eens voorleggen aan mijn vriend. En hopen dat ze dan wel reageren. Mijn mailtje zal ik wel pas zondag versturen denk ik, want uiteindelijk hebben we ze tijd gegeven tot 1 oktober.

Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik26-9-2012 14:05:14

Onze gasten hadden tijd tot 20 september om te bevestigen en ik ben nu nog steeds bezig met iedereen te bellen...
Dat kan je helaas niet vermijden... Kelly heeft wel enkele leuke tekstjes bedacht! -

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik26-9-2012 14:48:17

Ik zou er zelfs nog durven bijzetten dat als je niets gehoord heb voor 10 oktober dat je geen plaats zal voorzien voor hen..

Stout maar wel effectief

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik26-9-2012 15:18:01

Ik zou inderdaad ook wachten tot 1 oktober om een mailtje te sturen.
Zo hebben wij het alvast gedaan... gewacht tot de uiteindelijke datum want de laatste twee dagen voor den datum kregen wij plots nog een heel tal meldingen.
Ook hier toch nog 30tal personen (meeste wel koppels maar toch) moeten contacteren hoor. Uiteindelijk nog een 2tal koppels waar we geen antwoord van hebben maar dit is enkel voor de receptie dus steekt nog zo nauw niet qua tafelverdeling dan...

Succes ermee!

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik26-9-2012 15:19:22

@ Sarah, als ik dat hier zo lees op het forum is het inderdaad een algemeen probleem die bevestigingen. Nu ja, we kunnen iedereen er maar eens aan herinneren hé

@Sofie, ik heb daar ook al aan gedacht .... maar ik durf niet zo goed

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik26-9-2012 22:12:32

Mja.. 't Is cru hé om te zeggen dat als ze niets laten weten je geen plaats voorziet.. Maar dan kunnen ze je achteraf ook niets kwalijk nemen! Ze waren verwittigd.. Als je je daar echt niet goed bij voelt om het zo te doen zou ik ze persoonlijk opbellen.

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik27-9-2012 13:05:41

Goh, goed dat ik dat hier lees dat er zoveel mensen niks laten weten.
Had ik eerlijk gezegd niet gedacht.... Als ik naar mezelf kijk, laat ik dat altijd vrij snel weten aan het koppel. Ik snap dat niet goed, dat je zomaar niks laat weten...
Weet ik waaraan ik me kan verwachten, bespaart me weer een beetje frustraties :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info