Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe hebben jullie de getuigen gevraagd ???

27-9-2012 12:27:52
Hallo iedereen ,

Ik ben nieuw hier en zit met eengrote vraag !!!

Hoe hebben jullie aan de getuigen gevraagd als ze dit wouden zijn

Ik zou het namelijk op een originele manier willen doen ,maar heb totaal geen idee hoe!

Bij ons thuis, naar hun toegaan ? cadeautje? gewoon vragen ?
Ik weet het totaal niet!
ik wel wil iets bijzonders doen,want mijn getuigen(nicht) is er 1 uit de 1000 ... ze is er altijd geweest voor mij en staat nog steeds elke dag klaar!

mijn schouder op om te huilen als ik weeral eens een ruzie heb gehad thuis met mijn ouders...(lang verhaal)
we schelen ons 9 jaar en in de moeilijkste periode die ik gehad heb thuis met mijn ouders, heeft ze besloten om mij voor een tijdje bij haar thuis te laten wonen en er voor mij te zijn in dik en dun!

dus ik denk dat jullie dan wel snappen dat ik er iets heel speciaals van wil maken!!

Alle ideetjes zijn welkom!!

alvast bedankt!!

xxx

lorena
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 976

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik27-9-2012 12:41:39

wij hebben een vacature gemaakt. en cadeautje afgegeven

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik27-9-2012 12:46:19

Oww dat lijkt mij wel leuk en HEEEEL orgineel!

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik27-9-2012 12:51:37

Wij hebben een balpen laten bedrukken met onze namen en de datum op. Toen ze dit opendeden, hadden ze nog niet onmiddellijk door wat de bedoeling was. Dan hebben we gezegd dat ze deze pen moeten meebrengen naar het gemeentehuis om hun handtekening te zetten... En toen viel hun frank :)

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik27-9-2012 12:59:27

Hey

Wij hebben aan onze getuigen een chocoladeletter G gegeven met een kaartje erbij:

Een chocoladeletter G,
Je zal denken “Wat ben ik daar nu mee”
De “G” van (naam)
Van Grappig, Guitig, Geweldig of nog iets anders misschien…
Voordat wij op (datum) kunnen trouwen moet er veel geregeld zijn.
Niet alleen een locatie en een jurk, een hapje eten is ook wel fijn.
Maar eigenlijk is dat bijzaak, de ceremonie is waar het omgaat,
De reden dat je samen voor die ambtenaar staat.
Natuurlijk hebben wij met ons Ja-woord de belangrijkste taak,
Maar zonder getuige is dat een verloren zaak.
Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken.
Het zetten van de handtekening is dan ook een van de belangrijkste taken!
Voor deze functie vraag je niet zomaar iemand,
Met je getuige heb je een speciale band.
Vandaar dat ik jou nu wil vragen:
Lieve (naam), Wil jij mijn Getuige zijn?

Zij vonden het superleuk en ontroerend.

Veel succes ermee.
groetjes
Vanessa

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik27-9-2012 13:08:15

ik heb een mooi doosje pralinen gekocht met enkel haar lievelingspraline in
Buitenkant van doosje stond

Cant say I do without you...

en van binnen stond: Wil je mijn getuige zijn?

niet mega origineel maar ze vond het wel leuk en vooral lekker ;)

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik27-9-2012 14:08:36

Wij hebben de mevrouw die anders de notities neemt op de huwelijken zover gekregen om te acteren in een filmpje. Mijn broer heeft gefilmd, en we kwamen binnen in het stadhuis, gingen zitten, de mevrouw deed heel plechtig de aankondiging dat wij gingen trouwen, en dat ze graag de getuigen zou willen begroeten. Dan keken wij in de camera, zeiden dat we dit volledig vergeten waren, en of mijn zus en zijn neef onze getuigen wilden zijn. En dan zeggen wij tegen elkaar 'en misschien ook best wat volk uitnodigen', en zoemde de camera uit naar het lege stadhus (afgezien van enkele verwarde toeristen die met zo'n telefoontjes aan het luisteren waren naar uitleg over de zaal - we trouwen in het oude stadhuis van brugge). Dan hebben we hen apart eens casual uitgenodigd en zei timmy dat hij een leuk filmpje had gemaakt en dat ze eens moesten kijken... Twas echt supergoed gelukt en echt tof!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik27-9-2012 14:15:12

Amai Marlies, da's nu echt wel eens origineel! Tof!

Kelly
16-8-2013
 Meld misbruik27-9-2012 14:19:55

Ik ga als getuige mijn meter vragen. ze is komende zaterdag jarig en ik heb een persoonlijk gedicht gemaakt over hoe speciaal onze band is en op einde van het gedicht hetgeen ik wil vragen er in verwerkt... dit in een kadertje gestoken (meter bewaard graag alles)... nu maar afwachten! :)

Tatjana
14-9-2013
 Meld misbruik27-9-2012 19:40:12

Ik ga mijn beste vriendin en mijn broer als getuige vragen. kan niet kiezen dus worden ze het beide

mijn beste vriendin verjaart in november en mijn broer op 2de kerstdag. Ik ga een taart laten maken voor hun verjaardag maar ipv gelukkige verjaardag zal er 'Wil je mijn getuige zijn? ' op gezet worden.
Ben eens benieuwd hoe ze gaan reageren !!!!
grts

Karen
1-6-2013
 Meld misbruik27-9-2012 19:40:37

Ik ga mijn broer morgen als getuige vragen.

Ik heb een pen laten drukken waarop staat 'Getuige van de bruid' en daaronder de datum.
Ik heb er een handgeschreven briefje bijgestoken, waar het volgende opstaat:
"Dag broer,
01-06-2013 gaat een dag zijn die we nooit vergeten,
maar voor het zover is, moeten we toch nog wat laten weten.
Dat Niels en ik "ja" zeggen is speciaal die dag,
toch zijn er mensen die ik niet vergeten mag.
Een getuige kiezen is niet de makkelijkste taak,
je gaat op zoek naar iemand die er, ondanks moeilijke periodes, toch steeds voor je staat.
Open het doosje en kijk goed.
Ik weet zeker dat je het doet!"
Voor mijn beste vriendin (ik heb twee getuigen) heb ik hetzelfde gedaan, alleen is het tekstje een beetje anders. Mijn broer verwacht immers dat hij getuige mag zijn en mijn beste vriendin niet.
Het is maar een tip.. But wish me luck tomorrow!!

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik27-9-2012 20:22:17

Wij hebben een cadeautje gegeven met daarin een pen met daarop gegraveerd: Wil je mijn getuige zijn? Bij alletwee de getuigen kregen we 'JA' en van de partners de reactie: Ja? Op wat antwoord je nu Ja?

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 7:13:27

Wij hebben onze getuigen gevraagd met een fles cava :-)
We hebben op die fles een foto van ons laten drukken en met daar een mooi tekstje op .
Ik ken het nu niet meer van buiten , maar als je het wilt wil ik het wel nog eens gaan zoeken . :-)

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 9:00:47

Amaai allemaal super leuke ideeen! en heeeel origineel!! jullie tips helpen mij alvast enorm!! dank je wel!!

oehhhh ik kijk er zoooo naar uit, kan haast niet wachten om het haar te gaan vragen!
ik zal jullie op de hoogte houden als ik wat beslist heb van hoe ik het precies ga aanpakken!!

Ik heb ergens op een forum gelezen dat een bruidje een soort van speurtocht had georganiseerd met allerlei vragen , een correct antwoord was een tip naar de locatie waar de getuigen naar toe moesten!
1 maal op de locatie aangekomen was het volledig versierd met ballonnen en een spandoek met daarop de vraag als ze getuigen wilden zijn!

dat vond ik oook heerl orgineel!! maar wel veel werk...

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 9:48:17

@ karen good luck!!! hou ons op de hoogte!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...