Terug naar overzicht
Ik heb halflang haar en had een tiara. Een verse bloem moet niet per se groot zijn. Dit had mijn moeder, zij had enkele kleine bloemetjes in haar haar.
Hey Peggy Wij hebben bloemen in ons assortiment die zeer sterk gelijken op echte bloemen, maar toch "vals" zijn. Ik wil je gerust per mail de catalogus toesturen. GroetjesJessica GlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Dag Jessica,Je mag me per mail de catalogus sturen. Mijn jurk is volledig in kant. Maar het is geen klassieke jurk, eerder strak met een klein sleepje. Ik heb de indruk dat daar niet veel bijstaat.@Minke een tiara is echt niets voor mij, ik voel me daar te oud voor :)
Waarom zou een verse bloem altijd groot moeten zijn? En waarom zou er weinig keuze zijn? Als je dat graag ziet zou ik die piste toch nog verder durven onderzoeken.
ik ben ook getrouwd zonder versiering in mijn haar!!kheb heel veel leuke reactie gehad op mijn kapsel dus.....het moet niet als je dat niet wil!! :-) ik vond al dat gedoe ook veel TEsoms is eenvoudig nog het mooist!
Ik trouw seffens ook zonder haarversiering! Ik heb kort haar en dat gaat niet samen met versiering vind ik!
Ik doe ook niets speciaal met mijn haar. Ik heb halflang haar maar het is een beetje schuin geknipt met een froefroe waardoor ik het niet kan opsteken. Ik dacht misschien nog een speld ofzo erin te steken maar toen ik mijn kleed gevonden had waren we het er allemaal over eens dat naturel het mooiste ging zijn. Het kleed op zich is al speciaal genoeg .
Ik heb lang haar en wil mijn haar graag langs 1 kant in een nonchalante vlecht laten vallen die slechts een tiental cm lang wordt. de rest gewoon zo laten, daarvoor laat ik het eerst in lompe krullen leggen, lijkt me mooi. ga rond dit idee een en ander uitproberen. naturel, nonchalant, da's mijn ding ;)
Ik had precies ook eerst het idee dat ik 'iets' in mijn haar moest steken maar ik ben daar eigenlijk het type niet voor dus ik denk ook dat ik voor 'naturel' ga.
Ik ga ook niets te opvallend doen met mijn haar.. Misschien gewoon plat laten brushen, dat is ook altijd mooi ofwel krullen laten leggen en vanachter wat vaststekken met een speldje ofzo... Moet niet meer zijn dan dat. ;)
Ik ben gisteren al eens naar de kapper geweest waar ik voor de trouw ook zal gaan. Ga het ook naturel houden. Ik zou ook graag gaan voor een nonchalante ingevlochten stukje langs 1 kant en die vaststeken met een mooie speld of bloem. Verder gewoon los laten hangen. Less is more! :-)Ga mss ook eens langs bij een kapper, zij kunnen je meestal wel tips geven en voorbeelden laten zien.
Je kan ook echte bloemen gebruiken zoals orchideën. Die houden meestal langer dan andere bloemen. Je kan bij je bloemist een spray vragen die ze over bruidsboeketten spayen voor een langere houdbaarheid. Ik monteer ze met siliconelijm op een haarspeldje en meestal houden ze dan wel een dag lang. Of zoals Jessica van Glit glam voorsteld in satijn of stof. Je kan ze tegenwoordig bijna niet meer van echte onderscheiden.