Katrien
1-6-2013
|
30-9-2012 18:28:19
waar heb je de I DO stickers gekocht? :-)
|
|
debora
18-7-2014
|
30-9-2012 18:56:47
Ik heb die overgekocht van een bruidje dat ze niet gebruikt heeft Maar ik heb ook deelgenomen aan een wedstrijd van Stylez shoes, dus vermoed dat je die daar ook wel zal kunnen kopen .
|
|
Eva
13-9-2013
|
30-9-2012 19:26:00
Achter? Ik denk dat je zelfs voor staat op sommige 2013-bruidjes :) Als je zo verder gaat, kan je in januari al trouwen :D Grapje hé. Nee, ik denk dat je je zeker geen zorgen hoeft te maken.
|
|
Anneleen
22-8-2014
|
30-9-2012 19:45:27
hier ook al een paar dingen gedaan.
De feestzaal De fotograaf De getuigen De bruidskindjes De gastenlijst (omdat er elke week wel nog mensen bij komen) En al eens gaan kijken voor een jurk omdat ik op hete kolen zat. Volgende maand gaan we met de priester een afspraak maken. Voor de rest hebben we alleen nog maar ideetjes op papier gezet.
En ik vind je kan er nooit te vroeg bij zijn.
x
|
|
debora
18-7-2014
|
30-9-2012 20:16:37
hihihi Eva, tja, eens ge verloofd bent, kriebelt da zo hard dage er direct invliegt he :-)) @ Anneleen: jaaaa, ik wil langs de ene kant zo graag al gaan zien voor een kleed. Maar ben door ziekte 20kilo bijgekomen, en nu ik beter ben en medicatie gestopt ben, kan ik eindelijk wa afvallen, dus wil ik er toch effe mee wachten. Hoe moeilijk het ook is he :-) Ik heb ook heeeeel veel ideetjes op papier staan En in men dromen weet ik het al helemaal...haha Ik heb ook al een poging gedaan om de kerk te bereiken, maar is me nog nie gelukt... x
|
|
anke
24-5-2014
|
30-9-2012 21:41:57
Hallo,
Wij hebben dit weekend onze zaal vastgelegd. De getuigen en bruidskindjes zijn ook gevraagd. Hebben al bloemenmandjes voor de bruidskindjes gekocht, een ringkussen en een gastenboek. Een voorlopige gastenlijst is ook opgesteld.
Heb ook al eens met de burgemeester gesproken (aangezien die bij mij in de harmonie zit) en heb mijn favoriete datum laten vallen en hij zei dat het nog even kan wachten voor ik naar het gemeentehuis moet gaan.
Dit weekend hadden we ook een afspraak met een fotograaf maar we zijn nog even aan het afwachten voor afspraken bij andere fotografen en ook op de trouwbeurs.
groetjes
|
|
Wendy
13-6-2015
|
1-10-2012 7:26:24
ofwel ben ik wat traag dan maar hier staat vast:
-de datum :D -de zaal -de dj (die van de zaal)
verder een afspraak staan met de fotograaf en hebben we een voorlopige gastenlijst... Nu nog is beslissen wie nemen als getuigen en de bruidskindjes vragen (dat zullen onze eigen kindjes worden en mijn 3 jongste zusjes/broers).
Begin me nu zo stilaan af te vragen wat het thema wordt van onze trouw. En welke kleuren...
Vind wit/fushia zo mooi maar zo cliché
|
|
Sofie
5-7-2014
|
2-10-2012 12:55:05
Wij hebben nog niet zoveel geregeld dus je zit zeker op schema :) Wij hebben: - De zaal - Dj - Bloemen - Gemeentehuis en kerk vastleggen gaat pas een halfjaar voor de effectieve datum
Dus je staat zeker goed op schema :) En sommigen zeggen wel dat het te vroeg is om er al aan te beginnen maar daar moet je niet naar luisteren :) Ik kijk er ook enorm naar uit en kan niet wachten om alles allemaal te regelen :D
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
3-10-2012 18:38:29
Wij hebben de 'zaal' vastliggen. We gaan het niet echt in een feestzaal doen maar in een restaurant. Super gezellig wel! De Getuigen zijn gevraagd en al 1 bruidskindje. Verder heb ik mijn kapster/visagiste al vastliggen. Een vriendin van mij is fotograaf van beroep. Dus ik ga haar vragen hiervoor. Voor de rest is er nog niet zoveel gebeurd.. Gemeente kunnen we pas doen als mijn ventje bij mij opgeschreven staat. Voor het trouwkleed kriebelt het echt wel, maar ik ga me nog inhouden tot juli
|
|
Kim
4-10-2014
|
17-10-2012 19:24:13
Wij hebben de zaal, kerkoortje, kapel en fotograaf :-) Voor de rest begin ik pas in januari. Ik heb het nu te druk met mijn beste vriendin haar huwelijk :-) Ik heb wel al een prachtig kleed gezien van linea rafaelli... En als men beste vriendin gaat passen durf ik daar wel eens achter te vragen denk ik :D Succes bruidjes!!
|
|
Wendy
13-6-2015
|
24-10-2012 12:26:04
ok een update :) zaal,dj,fotograaf en na vanavond ook wel de ceremoniemeester denk ik! Nog updates van jullie?
|
|
debora
18-7-2014
|
24-10-2012 12:35:50
hihi, wij weten ondertussen dat we het eten kado krijgen (mijn broer doet catering), dus nu nog een zaal vinden met een grote keuken Voor de rest zijn we even blijven hangen...
|
|
anke
24-5-2014
|
24-10-2012 21:03:33
Ik heb mijn visagiste al geregeld, ik heb ook het gemeentehuis al gereserveerd voor die dag en dat uur :) Weet eigenlijk niet wanneer we best naar de kerk gaan horen?? Fotograaf zijn we nog steeds bezig, moeten deze week normaal nog iets horen van ene, en als dat positief is zullen het die worden :)
|
|
debora
18-7-2014
|
24-10-2012 21:20:09
Amai Anke, gij staat er nogal heel goed op precies visagiste en kapper enzo is bij mij echt voor later...
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
25-10-2012 19:21:05
Hier heeft de vriendin bevestigd dat ze onze fotograaf wil zijn :-) dus dat ligt ook al vast!
|
|
Karen
14-6-2014
|
31-10-2012 7:36:59
Ik zit blijkbaar wat achter noàg volop op zoek naar een zaal niet makkelijk :-( dan volgt de gemeente eens informeren, de kerk en de fotograaf. Kapster is mijn vriendin dus die maakt ook tijd voor mij :-D Visagiste is een kennis en zal zeker nog kunnen tegen 2014.. En ik die altijd maar denk dat ik nog zoveel tijd heb, krijg al zenuwen als ik lees wat jullie allemaal in orde hebben. O ja genodigdenlijst is het enige wat wij al echt in orde hebben zo weten wij ook "ongeveer wat een feest zou kosten hier of daar"
|
|
debora
18-7-2014
|
31-10-2012 8:39:02
hihi Karen, je hebt zeker nog tijd genoeg ze! Maar het is gewoon leuk om daar vanaf dage verloofd bent al mee te beginnen.. Wij gaan morgen nog is voor een zaal zien, en de kans is groot dat dat de zaal gaat worden. Hebben er verschillende gezien, maar zijn denk wa kieskeurig...haha... Ge hebt mensen die op zes maanden hune trouw nog perfect kunnen regelen. Dus stresse hoeft zeker nie ze Het is ook zo, als de zaal, gemeente en kerk vastliggen, dan hebt ge de zekerheid al dat het die dag kan doorgaan... Hier kan je in ieder geval heel veel ideekes en tips opdoen he... groetjes
|
|
Karen
14-6-2014
|
31-10-2012 9:02:17
Hey Debora,
Ja idd hier doe ik veel ideetjes op :-D ben beetje verslaafd aan het forum vrees ik.. Als de zaal vastligt ga ik naar de gemeente en de kerk maar is het hiervoor wat niet te vroeg ik zou wel graag bepaalde uren hebben.. Zo dat ik tijd genoeg heb op onze dag.. Ik zou graag om 11uur trouwen voor de wet en om kwart voor 12 voor de kerk of halftwaalf.. omdat het echt niet ver uit elkaar ligt..
Groetjes
|
|
debora
18-7-2014
|
31-10-2012 9:07:50
tja, da hangt echt van gemeente tot gemeente vanaf! Ik was toevallig bij de gemeente en wou informatie inwinnen. En toen bleek da ik het al mocht doorgeven, dan was ik zeker van dag en uur. Maar het kan wel pas om half twee in de gemeente, kan nie eerder.
Maar bij sommige gemeentes kan je echt pas zes maanden vantevoren datum vastleggen...
x
|
|
Karen
14-6-2014
|
31-10-2012 9:15:31
Ik hoop echt dat het bij ons lukt om dit wat meer dan 6 maand op voorhand vast te leggen ben zo bang dat er nog mensen zouden zijn, al zou het mij verwonderen we wonen in een kleine gemeente en ik zie niet zo heel vaak trouwers maar het zou maar is moeten lukken :-) Ik ga alvast is kijken vooraf wat informatie inwinnen en wie weet kan het vroeger...
x
|
|
debora
18-7-2014
|
31-10-2012 9:19:38
ik duim mee dat ze het al in de agenda kunnen zetten
|
|
Karen
14-6-2014
|
31-10-2012 9:30:23
:-) bedankt nog veel succes met de verdere voorbereidingen.. x
|
|
Kim
4-10-2014
|
27-12-2012 15:22:54
Ik begin te twijfelen over de zaal.. hebben jullie dat ook? We hebben gelukkig nog niets betaald we hebben alleen een optie. Als er een ander koppel ook die datum wil trouwen gingen ze ons contacteren voor het voorschot... Maar ik vind het echt moeilijk om de knoop door te hakken...
|
|
Tamara
23-5-2014
|
13-10-2013 9:56:18
Wat hebben we al gedaan? Locatie [x] THE DRESS maatpak hubbie kledij bruidsmeisjes vintagelook kostuums voor de jongens (wordt gemaakt) origineel gastenboek speciale enveloppen ding ceremoniewagen fotograaf schoenen bruid ...... bijna alles begin me stillaan te vervelen zo 7 maanden voor de trouw en alles bekan geregeld. hahah
|
|