Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 22/09/2012

1-10-2012 12:48:23
Dag bruidjes,

We zijn intussen al +/- een weekje getrouwd en onze dag was prachtig! Hierbij een mini verslag, enkele tips en een aantal bedankingen!
Ik raad iedereen aan om niet te blijven werken tot de dag voor de trouw! Dit was mijn plan maar ben (godzijdank, raar maar waar) de week ervoor ziek geworden. Hierdoor heb ik kunnen uitrusten, laatste zaken rustig in orde kunnen brengen, huis op orde gebracht..

Dan ben ik de avond voor de trouw bij m'n zus gaan slapen, ook een aanrader! Het is toch een speciaal moment met je beste vriendin, zus, getuige, moeder, ...

De dag zelf was per-fect! Eerst kapper, dan make-up, dan aankleden.. aankomst bruidegom en bijna direct nadien vertrokken naar foto locatie. Tip: voorzie minstens een half u speling hiervoor in het schema. Wij hadden 1u voorzien voor foto's maar eens je bezig bent, wil je dat nog en misschien is dat ook wel leuk, ... de tijd vliegt!

Nadien de suite gaan ophalen en naar stadhuis gereden. Daar waren ze 'vergeten' dat we een uitgebreide viering gevraagd hadden (met persoonlijke inbreng) dus.. wees voorbereid! Ik had alle goedkeuringen mee (e-mails) en had ook een schema uitgetypt (wie wanneer iets ging zeggen).. Hierdoor is alles toch kunnen doorgaan..

Het diner en dansfeest waren ook zeer leuk; onze vrienden hadden een flashmob georganiseerd :-) Tip: mijn man ging speechen maar het publiek begon ineens mijn naam te roepen; dus wees voorbereid op een korte, tweede speech uit naam van de bruid..

Algemene tip:
- voorzie écht een hulp-kit! Ik had aan alles nood; pleister voor blaren, make-up, haarlak, deo (!) , speldjes voor je haar, veiligheidsspelden voor kleren van de suite, medicijnen, andere schoenen, een reserve hemd voor bruidegom, ... Ik was zoo blij dat ik alles bij had!
- zorg steeds dat alle enveloppen in de doos zitten of in de kluis, een auto, ... wij hadden er één over het hoofd gezien en vonden 's nachts buiten een opengescheurde enveloppe!! (dan denk je dat je vrienden/familie eerlijk zijn.......)
- maak op voorhand envelopjes met fooien in. Geef dit aan je zus, getuige, moeder en laat hen dit afgeven

Dan zijn wij enorm dankbaar:

1) Florist Maenhaut uit Gent - de bloemen waren ge-wel-dig!! Zoals gevraagd , stipte levering, tip top!
2) Make up Joke Dult, glance of beauty - blijft rustig, doet héél goed make up (die lang blijft!), komt aan huis, luistert naar aanbevelingen en is ook heel stipt en klantvriendelijk, een echte aanrader!!
3) http://www.partybusjes.be/ - we hadden een Amerikaanse schoolbus. Mark was heel erg op tijd, erg hulpvaardig, helpt waar nodig en blijft op achtergrond wanneer dat gewenst is. Een perfecte dag, mede door zijn aanwezigheid! Bedankt
4) Couture Elena voor de goede service - ze zijn correct en vriendelijk, niet opdringerig, goed!
5) Feestzaal De Hophoeve - goede service, lekker eten, goede samenwerking! Alles was tip top, alsook de bespreking ervoor en erna, een echte aanrader!
6) Traiteur Cochez - voor de goede, stipte service! Ze verzorgden de receptie thuis en op het stadhuis.. Lekkere, fijne hapjes, mooie presentatie, stipte levering, top!!
7) Feestviltjes - de PRAATPAAL - stipte levering, we zijn nog wachtende op de DVD (en we zijn benieuwd....)

Als allerlaatste tip: geniet, geniet, geniet!!! Laat de planning, schema's, lijstjes écht minstens twee dagen ervoor los!
Geen stress, de dag gaat heel snel, sta af en toe stil en GENIET! Doe geen zaken, 'omdat het moet'...

Groetjes en veel succes ermee!

BruidjeXX
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1398

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik1-10-2012 12:58:06

Leuk verslagje!
Tof met zo een schoolbus! Wij wonen in Wetteren en hebben nu ook eens navraag gedaan voor op onze dag :-) Hopelijk met positief nieuws...
Veel succes nog verder in je getrouwde leven!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-10-2012 16:08:45

Ik ben ook nog altijd blij dat ik de week voor de trouw verlof had :-) er is nog zoooo veel te doen é die laatste dagen ;-).
Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!

groetjes

Sandra

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-10-2012 19:30:26

Bedankt voor je verslag - het klonk als een topdag.
Veel nagenietplezier en proficiat !

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik1-10-2012 19:32:23

proficiat!!
ik had geen verlof, want heb die gespaard voor de huwelijksreis.heb dan wel heel de week iets langer gewerkt zodat ik de vrijdagmiddag kon stoppen...

gaat zo snel hé!!!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik1-10-2012 20:37:19

Proficiat!
bedankt voor de tips. Er zitten er een paar tussen die ik zeker zal onthouden!
Nog veel geluk samen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info