Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verwelkoming receptie

1-10-2012 18:15:19
Hallo ! Even een heel praktisch vraagje ivm het 'ontvangstcomité' :-) van de receptie. Standaard zijn dat de bruid en bruidegom, de ouders van de bruid en de ouders van de bruidegom. In ons geval zijn er enkel nog mijn ouders. M'n vriend vind het een beetje raar om enkel mijn ouders bij de verwelkoming te hebben. Hij heeft wel nog z'n oma... Zijn er nog mensen met hetzelfde geval? Hoe lossen jullie dat op?

HELENE

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 701

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik1-10-2012 19:15:18

Wij zitten niet in dezelfde situatie maar wij gaan de mensen gewoon alleen ontvangen, zonder ouders...

Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik1-10-2012 19:46:34

Wij hebben dezelfde situatie. Bij ons zijn het ook alleen mijn ouders. M'n vriend heeft daar niet echt een probleem mee. Misschien kan je zijn getuige vragen of is dat een beetje raar?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik1-10-2012 20:05:06

Wij hebben wel onze ouders nog, maar gaan de mensen ook alleen ontvangen. We betalen alles zelf, nodigen alleen onze familie en vrienden uit (dus geen kennissen van ouders), wij trouwen, het is ons feest, dus wij ontvangen de mensen. :-) Wel een andere redenering natuurlijk.

Heeft je toekomstige geen broers of zussen? Misschien kunnen die erbij?

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik2-10-2012 10:46:57

wij hebben beiden geen mama meer, en mijn papa heeft een vriendin dus hebben wij ook de ontvangst alleen gedaan.

Wij betaalden dan ook alles zelf.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...