Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toch wel heel teleurgesteld

1-10-2012 22:39:49
Hallo,

Wil het even kwijt. Na zoveel zalen bezocht te hebben, uiteindelijk toch maar beslist om een zaal te huren en alles zelf te doen.

Dus wij een afspraak gemaakt voor een fantastisch mooie, gerenoveerde kantine, vlakbij huis. Had ik volledig men zinnen op gezet. Alles leek in het plaatje te kloppen daarstraks, tot we de prijslijst meekregen van den drank.

Volgens mij is dit toch wel heel duur!! We mogen zelf geen wijn of cava meenemen (willen er echt onze italiaanse merken gebruiken) Het kan alleen als zij daar dan winst op maken, dus buiten wat wij de flessen betalen, aan hun ook nog is 3euro betalen per fles. Oftwel hune cava aan 9euro per fles, rode wijn aan 8euro per fles, Cola aan 1,90euro per liter, ...

We willen echt nie voor verrassingen komen te staan! En als we een klein berekening maken, telt het allemaal heel snel op.

Dus men inspiratie is momenteel echt op... Echt geen idee meer welke zaal we zouden nemen :-(

Zo het is eruit...

debora
18-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1392

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik1-10-2012 23:03:11

wij moeten 10 euro de fles...
dus 3 euro flesgeld is heel weinig!

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik1-10-2012 23:05:48

dus waarschijnlijk doe je het toch beter zelf! dan bespaar je wel denk ik.
WIj gaan het daarom ook nie kunnen doen...(want 10eruo de fles extra, das zot é!)

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 7:32:15

prijzen zijn vrij normaal denk ik...bij ons is het voor de cava 17€ de fles, en voor zelf flessen mee te brengen 4€ extra

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik2-10-2012 9:16:08

Hi Debora

Kurkrecht is vrij normaal hoor, wij betalen ook 3.5 EUR per fles. Prijzen lijken mij ook redelijk, alé toch in vergelijking met hetgeen wij moeten betalen..

Hang in there!

Gr

debora
18-7-2014
 Meld misbruik2-10-2012 9:24:23

oooo leuk om die reacties te lezen, want tegen ons had familie gezegd dat het teveel was.

Misschien de zaal toch nog maar overwegen dan!

mercikes

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 10:21:32

Moet je veel huur betalen of moet je voor een minimum bedrag drank verbruiken. Krijg je vanaf een bepaald bedrag verbruik korting? Misschien kan je daar over onderhandelen.

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik2-10-2012 13:38:46

Wij betalen geen huur voor de zaal maar bij ons kost een fles cava wel euro 28,- !!!

Pfffffffffffff

An
18-8-2012
 Meld misbruik2-10-2012 13:45:25

Debora, ik denk dat de prijzen wel ok zijn.

Wij betaalde 1,65 voor een 1l cola. We hadden dit vergeleken met andere zalen hier in de buurt en daar zat je al snel rond de 2,50 a 2,95 euro
Wijnen moesten we ook van de zaal nemen, zoniet ''stoppengeld'' betalen.
Gelukkig viel dit héél goed mee wij moesten maar 50euro (vast bedrag) betalen.
Groetjes
An

iris
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 13:47:35

hier hebben we ook een zaal gehuurd

en voor de drank moeten we ook met hun nemen ,behalve wijnen ,cava (alleen frisdrank,bier ,water ,koffie is met hun af te nemen ..

nu de vraag waar ik mee zit is ,wij moeten zeggen zoveel bakken willen wij van elk en dat zetten ze dan klaar ,maar wat als we niet genoeg hebben??

Sonja

Meld misbruik2-10-2012 23:31:35

Hey Debora,
Deze prijzen vallen echt mee hoor. Waar hebben jullie dat zaaltje gevonden ? Mijn schoonzus zoekt ook nog zo-iets voor haar. Kan je die naam eens laten weten aub.
Alvast veel succes en je mag zeggen aan je familie dat dit zeer normale prijzen zijn. Groetjes.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik3-10-2012 16:48:32

Heyla,

De zaal is dus de kantine van Linda Olen.

Maar ondertussen vernomen dat den akoestiek echt slecht is in die zaal.

Dus zullen we deze toch nie nemen!

Sonja

Meld misbruik4-10-2012 9:38:43

Hoi Debora,
Mercikes voor deze info, dan ga ik haar dit toch niet doorgeven hoor, want akoestiek is toch ook belangrijk. Grt. en we volgen uw verloop verder.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik4-10-2012 12:14:01

Inderdaad, ik ben volop weer op zoek naar een andere zaal!
ik hou je op de hoogte

Sonja

Meld misbruik4-10-2012 23:06:04

Hoi Debora,
Dit weekend zou er een trouwbeurs zijn in het Bouwcentrum in Antwerpen. Misschien daar eens naartoe gaan en misschien dat jullie daar een oplossing vinden. Grt.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik5-10-2012 1:08:38

Hey Sonja,

Merci voor de tip, maar zitten dit weekend al met doopsel en opendeur winkel van een nicht van men ventje...

Maar ja, we hebben nog tijd he

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 21:42:10

Ey Deborah Wij hebben ook de zaal van Linda olen , en doen ook alles zelf Prijzen vonden wij ook wel normaal Vergeleken met de andere zalen in de buurt waar je alles zelf moet doen Groetjes

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 22:00:50

Lees juist van de akoestiek , hebben er al geweest ook tijdens een feest en hebben niets gemerkt van de slechte akoestiek Grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info