Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help ik kan gewoon niet kiezen !!!

2-10-2012 11:21:43
Hallo aanstaande bruidjes

Ik word helemaal gek , ik vind 1000 bruidsjurken mooi allemaal in verschillende modellen en allemaal van een ander merk!

ik vind voornamelijk de merken: pronovias, maggie sottero, la sposa, affezzione, carlo pignatelli geweldig!!!!

Ik heb schrik dat ik gewoon nooit mijn kleed ga vinden als ik alleen door op internet te kijken al zeker een 30 kleedjes geweldig vind.

Hoe hebben jullie dit gedaan ??

Pronovias zijn er 3 of 4 modellen die ik echt geweldig vind, maar van maggie sottero zijn het er al 7 .... pfffffffff vind dit zoooo moeilijk!!

lorena
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1066

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 11:31:39

Het is niet omdat ze op foto mooi zijn bij dat model die het draagt, dat het ook bij jou gaat passen...
Ik moest van de verkoopster voor mijn afspraak 5 foto's meebrengen van kleedjes die ik mooi vond. Natuurlijk had ik er ook meer mee, kon ook niet kiezen. Ik heb die ook allemaal aangehad en uiteindelijk was er bij de meeste wel iets dat mij nie aanstond. Je voelt en ziet het onmiddellijk wat HET kleed is. Alle, bij mij toch en ik ben een echte tweeling, een eeuwig twijfelaar! Maar nu had ik toch wel snel mijn keuze gemaakt. Kga wel nog eens voor de zekerheid naar een tweede winkel (tja, tweeling e), maar denk wel dat ik bij mijn eerste keuze ga blijven

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 11:31:54

Allesinds héél veel succes bij je zoektocht!!!

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik2-10-2012 11:34:00

Ik zou een aantal modellen kiezen die je mooi vindt en deze afprinten en meenemen naar je eerste winkel. Normaal gezien zullen ze je dan wel een aantal van deze jurken laten passen en eens je er een paar hebt aangedaan weet je normaal gezien wel waar je ongeveer mee staat en wat absoluut je ding niet is.
Belangrijk is ook wel om al een budget in je hoofd te hebben als je gaat passen. Zo vallen er automatisch misschien ook wel al wat jurken af...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik2-10-2012 11:45:40

ik zou dan vooral in stijlen kiezen wat je mooi vindt. Bijvoorbeeld A-lijn. weinig kant, veel kant. maak anders stapeltjes, meestal kan je ze wel sorteren per stijl en dan passen passen passen passen passen

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 12:01:02

@eline het klopt inderdaad wat je zegt, this niet omdat ze op foto mooi zijn dat ik er inderdaad ook mee pas,of ze in het echt mooi vind...

@jente ik ga inderdaad vanalles gaan uitprinten en dan met die foto's naar de winkels...

@ Sara dat is nu net het probleem, er zijn kleedjes met veel kant die ik geweldig vind andere waar helemaal niks van kant aan is maar die ik evenmooi vind.
en ook qua modellen liggen ze allemaal ver uiteen... vind de A-lijn mooi of het slankere naar beneden...

ihihihihi ik denk dat als ik ga passen verkoopster mij vervloekt voor al de jurken die ik haar laat uithalen :-)

ohhhh ik kan niet meer wachten om eens te gaan passen :-)

hebben jullie dames jullie jruk al ?? zoja welk model is het geworden als ik nieuwsgierig mag zijn :-)

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik2-10-2012 12:01:24

Hi Lorena

Er is maar 1 oplossing en dat is passen... Dan zullen er al heel snel een aantal kleedjes afvallen..

Succes

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 12:02:30

ja dat klopt :-) ik kan haast niet meer wachten

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik2-10-2012 12:05:52

@ Lorena: Ik heb een jurk van Pronovias. Ik kan nog niet zeggen welk model want mijn vriend durft hier ook eens te komen piepen.

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 12:11:00

jente mag ik je vragen waar ik mij qua prijs op moet baseren voor een pronovias ??

ik vind namelijk de barocco super mooi maar kvrees dat hij ver over mijn budget zit... ofthans zo ziet hij uit

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik2-10-2012 13:00:51

Mijn jurk kost 1600 euro. Toen ik naar een andere winkel ging zei de verkoopster wel dat dit vrij weinig was voor een Pronovias. Wat een jurk juist duur maakt weet ik ook niet. Ik vermoed dat kant wel duurder is dan de meeste andere stoffen (heb een kanten jurk van St. Patrick aangehad die meer dan 2000 euro kost) maar helemaal zeker ben ik hier ook niet van.

vanessa
29-3-2013
 Meld misbruik3-10-2012 10:05:27

hoi
Een goeie voorbereiding is belangrijk,zo moet je eerst weten of je in het lang of in het kort wil trouwen?
Ik heb enkele boeken gekocht,gekeken geknipt en naar de winkel geweest,zeg wat je wilt en ze halen enkele voorbeelden uit.
Ik ben van het pricipe eerste gedacht beste gedacht ,maar zo had ik ook een kleed in mijn gedachten gepast en was er totaal niet mooi mee.
Ik heb een andere gepast en zo mijn smaak en stond er ook goe mee dus beslist en besteld.
De winkeljuf zegt dat je tien modellen kunt passen ,maar altijd trug zal vallen op je eerste gedacht en dat zal zo blijven.
dus zoek eerst uit wat je direkt mooi vond en pas het.
Ik wens je veel succes meid.
grtjs vanessa

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik3-10-2012 10:40:35

Hoi,

Zoals de dames hier voor mij reeds aangaven: passen is en blijft de boodschap!
Het wordt dan inderdaad snel duidelijk, hoor.
Ik wou een Ladybird en dat is het ook geworden, maar wel een andere stijl dan die ik voor ogen had. Maar, ik was onmiddellijk verkocht!
Ook met foto's moet je wat opletten. Ik heb er aangehad die op foto veel mooier leken, en het mijne vind ik eigenlijk niet zo mooi op de foto...zo zie je maar.

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik3-10-2012 11:04:55

Hey Vanessa, this dat ik wil voorbereid gaan, maar net die voorbereiding maakt me onzeker omdat ik vanalles mooi vind.
zowiezo wil ik in het lang gaan
wil me een echte prinses voelen die dag

Het is dat ik echt vanalles mooi vind, de modellen met pronovias zoals barocco of planeta vindt ik prachtig maar dan vind ik een simpele maggie sottero model lizette (niet royal) of aniston (simpeler als pronovias)

maar dan vind ik bijvoorbeeld ook fantastisch pronovias ugalde wat weer een totaal ander model is of urke en uro ....

het klopt inderdaad dat ik niet met alles mooi zal staan en mijn lengte speelt hierin een grote rol als italiaanse heb ik het geluk om maar 1.60 klein te zijn

dus ja het zal inderdaad passen worden... maar ik bedoel maar nu heb ik 2 grote merken opgenoemd die ik leuk vind,maar zo zijn er nog een stuk of 6 merken die ik de moeite waard vind en ook weer met allemaal verschillende type kleedjes...

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik3-10-2012 11:13:55

Met je lengte moet je niet inzitten hoor Lorena! Ik ben zelf ook amper 1m60 (eigenlijk zelfs net niet) en dacht eerst ook dat ik niet met lang zou staan. Ik heb verschillende modellen aangehad en ik leek met geen enkele lange jurk kleiner, integendeel!

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik3-10-2012 11:20:45

ohhhhh Jente super leuk om te horen !! je hebt mij echt enorm gerustgesteld want ik had schrik dat ik er ging uitzien als een opeengepakte marschmallow

en ik kan die dag ook niet hoge hakken dragen ( omdat mijn vriend ook maar 1.65 is) italianen eh... en dus zeker niet boven hem uit wil steken...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info