Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FEESTZAAL IN HET WAASLAND

2-10-2012 13:44:17
Hallo iedereen
Ik ben nu bijna 2 weken verloofd en vroeg me af of iemand goede zalen in het waasland weet?
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar Art Nouveau in Sint-Gillis-Waas of Scala in Beveren-Waas.
Wie heeft al ervaringen met deze zalen?
Alvast bedankt:)

Nicky

Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1444

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik2-10-2012 13:59:42

Wij hebben ons feest gegeven in Feestzalen Roxy in nieuwkerken - Waas.
Wij waren hier heel tevreden over alles! Prachtige siertuin met chalet, waar wij ons receptie's in hebben gehouden en de zalen waren ook in een nieuwe stijl.
We zijn hier ook steeds vriendelijk onthaald geweest voor alles te bespreken.
En van prijs viel alles ook super mee!

Art Nouveau heb ik enkel nog maar een liefdadigheidsdiner gedaan, maar lag mij eerlijk gezegd niet.

Patrick

Meld misbruik2-10-2012 15:02:00

Dit is ook een meevaller en heel netjes.Succes.
http://www.hotelbeveren.be

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik2-10-2012 17:29:42

Domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas is prachtig! Je moet er wel heel snel bij zijn om te reserveren, wij waren er anderhalf jaar op voorhand en hadden voor 2013 enkel nog vrijdagen vrij...

Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik2-10-2012 17:40:16

Wij zijn ook volop bezig met zalen in het waasland.
Zalen waar wij al een afspraak hebben of wachten op een antwoord:
*Scala (was op onze datum al volzet)
*Kastelenhof
*Tybeert
*Zilte Zoen
*Hof Ter Velde
*L'Amuse
*Kasteel van Zwijnaarde
*Kasteel van Zaffelaere

Op veel zalen zijn al een optie. Je moet er dus wel snel bij zijn.

Art Nouveau ben ik ook al eens naar een huwelijksfeest geweest maar lag mij ook niet echt.

Veel succes alvast!

Anne-Sophie
12-10-2012
 Meld misbruik2-10-2012 18:26:24

Ook wij geven binnenkort ons feest in Feestzalen Roxy... Enkele weken allles gaan vastleggen en had er echt een supergoed gevoel over! Alles zal in orde zijn, ben er zeker van!!

Sonja

Meld misbruik2-10-2012 23:13:11

Beste Nicky,
Inderdaad wat Jontje zegt klopt. Feestzalen Roxy is echt prijs kwaliteit zeer aan te raden.
Ze zijn er zeer vriendelijk. Alles is onlangs ook volledig herschilderd geweest en hun chalet en tuin voor eventuele receptie en/of foto's is ook prachtig. Je zal ver in de streek moeten gaan zoeken om zo'n mooie tuin te vinden. Hun eten is ook zeer lekker. Het is geen nouvelle cuisine, maar wel lekker en zeker genoeg. Je hoeft zeker geen schrik te hebben dat mensen met honger van tafel zullen gaan en alles is netjes verzorgd. Wij hebben hier al verscheidene feesten mogen meemaken. Veel succes en ga er zeker es kijken !!!

Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik3-10-2012 10:20:48

Wij hadden ons feest in Art Nouveau en waren daar heel tevereden over. Goede service, zeer vriendelijke mensen en het eten was superlekker. Alle gasten waren zeer tevreden (ook diegene die vegetarisch wouden), dus voor ons was het dubbel en dik in orde.
Wij vonden Roxy nogal oubollig, maar dat is natuurlijk eigen smaak. Je moet vooral afgaan op je gevoel, dat hebben wij ook gedaan!

Groetjes,
Ellen

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-10-2012 10:55:11

Mijn stiefzus heeft haar feest in Scala gegeven. Het was echt AF; lekker eten, goede service, mooie locatie... niks op aan te merken. Moest het binnen ons budget geweest zijn, ik had niet getwijfeld...

Sonja

Meld misbruik3-10-2012 11:33:02

Beste Nicky,
Wat Ellen vertelt over de Roxy, vinden wij echt niet hoor. Die zalen zijn pas volledig herschilderd. Misschien heeft Ellen de vernieuwing nog niet gezien, dat kan natuurlijk altijd hé. Haar feest in Art Nouveau zal natuurlijk ook wel goed geweest zijn, daar twijfel ik niet aan. Grt.

Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik3-10-2012 13:34:54

@ Sonja:
als het er vernieuwd is, dan kan ik er inderdaad niets over zeggen. Wij zijn vorig jaar in juli gaan kijken. We vonden de zaal in de tuin zeer mooi en heel leuk voor de receptie, maar de andere zaal vonden wij nogal ouderwets overkomen omwille van de gordijnen en stoelen.
Ik denk wel dat de feesten daar goed zijn want de uitbaters leken ons zeer bekwaam. Alleen kwam de zaal op dat moment niet overeen met wat wij verwachten van een zaal, maar dat kan nu natuurlijk helemaal anders zijn.

@ Nicky: je moet gewoon eens langs al die zalen gaan en eens gaan kijken, op die manier kan je je het best een idee erover vormen.

Groetjes!
Ellen

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik3-10-2012 13:54:40

@ Ellen: dat was inderdaad in het begin zo. Maar in maart is alles gerenoveerd, en het resultaat mag er wezen, stoelen zijn nog wel dezelfde maar passen beter in het kader nu.
Met ons huwelijk wou ik ook hoge kandelaars hebben en die hebben ze nu tegenwoordig ook al.
En stoelhoezen gaven ze geloof ik ook al als optie, mits meerprijs. Wat ik ergens begrijp aangezien er dan meer linnen naar de wasserij moet.
Je kan de transformatie op de website nu ook zien. www.feestzalenroxy.be

Art Nouveau kwam misschien dan indertijd moderner over als je toen beide interieurs moest vergelijken. Qua eten zijn zij gelijkaardig.
Alleen vind ik in Art Nouveau de bakstenen muren op den duur overkomen als een refter. Maar als de zaal aangekleed is valt dat mss minder op.
En ik vond ook, ok de stoelen zijn overtrokken daar met stof, maar makkelijk zitten deden deze zeker niet. Eronder zaten allemaal houten versleten stoelen, maar dat zie je niet als de stoelhoes erover hangt, maar na een hele avond zitten voel je het wel :-)

En bij Scala is het concept wel heel vind ik, maar praktisch geen buitenlicht dat naar binnenkomt.

@Nicky: Gewoon je gevoel volgen en overal gaan kijken en uitleg en prijzen gaan vragen. Dat is het beste, je moet een feestzaal nemen waar je u goed bij voelt, want daar breng je merendeel van je dag door.

Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik4-10-2012 9:20:39

@Jontje: goh ja, wij hebben daar toch geen last gehad van de stoelen en de bakstenen muur was bij ons zeker niet storend, maar ja, wij vonden dat juist mooier, dan een zaal vol gordijnen. Ieder zijn smaak hé :). Ik ben er zeker van dat we beiden een fantastisch feest hebben gehad en dat beide uitbaters zeer competent zijn.

Bruid2be
1-9-2012
 Meld misbruik4-10-2012 13:14:15

wij zijn zaterdag 1 sept getrouwd en alles wel geweldig. zeer ontspannend. Ik wil vooral de feestzaal aanprijzen, wij kozen voor hof ten damme en het was geweldig. alles is perfect geregeld, iedereen was heel enthousiast! de receptie was fantastisch en het feest nog beter. al onze genodigden waren onder de indruk van het kader en het eten, iedereen sprak vol lof en zeiden dat ze precies in een sterrenrestaurant waren uitgenodigd. Ik vond het zalig dat iedereen zo vol lof sprak, het was echt een droomfeest. als er bruidjes zijn die twijfelen over de zaal, zeker doen! er is aan alles gedacht en elk detail klopt daar. het maakte onze dag echt zorgeloos en af.
succes met de voorbereidingen
groetjes

Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik15-10-2012 11:15:08

hej bruidjes , wij zijn ook in verschillende zalen langsgeweest ...
bij scala was het dus echt heel vuil als we naar de zaal kwamen kijken dit was voor mij al geen goede eerste indruk !

bij art nouveau al een trouwfeest gehad en dit was niet slecht maar ook niet wauw deze zaal sprak me ook helemaal niet aan .
de volgende was hof ter keulen in kallo , dit is een gerenoveerde hoeve deze zaal kan van cappaciteit heel veel gasten ontvangen en heeft wel een zeer gezellige sfeer
we zijn ook naar zilte zoen geweest en deze mensen deden echt helemaal uit de hoogte , wouden ook geen extra gasten voor dessertenbuffet.

en toen gingen we naar kasteel van saffelaere
en dit was WAUW ! wat een ontvangst wat een prachtlocatie ... ook al heel veel goede reacties van gehoord ... ja een zaal moet direct wauw zijn en je liggen hé !

Groetjes

Vince

Meld misbruik19-10-2012 19:51:06

Wij zijn getrouwd in zilte zoen en moet zeggen alles was top zowel de culinaire

ervaring als kader en bediening.Hebben er ondertussen al meerdere feesten gehad en
kan alleen maar beamen dat het telkens top is en dat ze mee zijn met hun culinaire ervaringen.Alvast succes met jullie huwelijk.

marc

Meld misbruik10-11-2012 23:42:50

Wij gaan volgend jaar ook trouwen en had op aanraden van iemand ons ingeschreven op deze site . Heel leerrijk voor wat betreft het runnen van uw eigen zaak . Hier kan je zien welke uiteenlopende meningen er zijn over een zaal en er ook nog bepaalde dingen van opsteken . Wel een beetje beschamend hoe collega's u onderuit kunnen halen om hun eigen zaak te promoten . Als ik me niet vergis dan is Jontje of Marjon de dochter van feestzalen "De Roxy" . Ik vermoed dat haar opinie over een feestzaal niet echt een neutrale mening kan zijn , maar na enige tijd leesplezier is zij blijkbaar niet de enige die op deze manier reklame maakt . Spijtige zaak voor wat de eigenlijke bedoeling is van deze Site .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info