Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagjes ivm voorbereidingen

2-10-2012 14:06:20
Hey medebruidjes,

We zijn volop bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk zoals zovele
Echter ben ik nog op zoek naar enkele dingen.

- Als bedankje zouden we graag kleine cava of wijnflesjes geven voor de dames en voor de heren een duvel of een pintje. We willen dit graag zelf verwezenlijken en zijn nu op zoek naar een manier om hiervoor zelf etiketten te maken. Weet er iemand waar of hoe we dit makkelijk kunnen verwezenlijken. Of kent er iemand een winkel ofzo die dit tegen een redelijke prijs kan verwezenlijken?

- Mijn partner zou graag zelf een speech geven, maar is niet zo goed om het op papier te zetten. Ik weet het op dit moment ook niet zo heel goed hoe eraan te beginnen. Zijn er koppeltjes die ons eventueel enkele voorbeelden willen bezorgen om ideetjes op te doen of enkele website waar je voorbeeldjes kan vinden.

Mijn mailadres is wendy.mannaert@telenet.be

Alvast bedankt voor de hulp.

Grs,
Wendy

Wendy
1-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 698

tamara 7/9/2012

Meld misbruik2-10-2012 14:20:33

ik maak zelf de etiketten voor op de flessen, die maak ik in photoshop
ik neem de afmetingen van de etiketten die er aan hangen en maak ze volgens dat formaat

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik2-10-2012 14:26:14

ik heb het effe gegoogled en mss is deze site wel iets http://www.lacuriosa.be/figuren/duvelliam.JPG

groetjes

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik2-10-2012 14:35:26

Tamara,

Dat was ik ook al aan het denken.
Maar hoe ga je dat dan doen om die mooi vast te plakken.

groetjes

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik2-10-2012 14:45:18

Bedankt Femke voor de site.
Ik heb al even informatie gevraagd

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik2-10-2012 14:50:25

Als bier kan je eventueel wel al vedett nemen, die etiketten kan je daar gratis laten personaliseren op vedett.be.
Wij hebben dat ook zo gedaan, en de bakken haal je dan op bij de brouwer dat je op de website hebt gekozen.
De etiketten zitten dan op een rol en je moet ze er enkel nog zelf opkleven, zijn zelfklevende etiketten.

Voor de cavaflesjes heb ik alle etiketten afgeweekt van de flesjes en dan etiketten besteld bij vistaprint.
http://www.vistaprint.be/stickers-vierhoekig.aspx?pfid=...

Ik had ze zelf ontworpen in illustrator en dan mijn pdf doorgestuurd. De kleine rechthoekige etiketten zijn perfect voor kleine cavaflesjes.

tamara 7/9/2012

Meld misbruik2-10-2012 15:48:03

ik print mijn etiketten op etikettenpapier of op zelfklevend fotopapier
denk dat die laatste mooier zal zijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...