Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond

2-10-2012 18:29:56
Hey bruidjes,

Nog 9 maanden en tis zo ver voor ons, en daar hoort natuurlijk ook een vrijgezellen avond bij, mijn vriendinnen regelen alles voor mij en m'n vriend z'n vrienden regelen alles voor ons,maar ze zitten wat vast met wat ze kunnen doen van activiteit (buiten een gewone kroegentocht die hier vanzelfsprekend is bij een vrijgezellen).
Dus hebben ze nu aan mij enkele ideetjes gevraagd waar ze dan uit kunnen kiezen (zo blijft het ook nog een verassing voor ons) ik dacht een iets lekkers gaan eten en dan een welnessje of cinemake en voor mijn vriend een kaarting of paintball of lasershooting, maar ik vroeg me af of er nog leuke dingen zijn die je kan doen, zowizo is de activiteit voor de vrouwkes en de mannen apart maar daarna zouden we wel allemaal samen komen.
Het is ook moeilijk aangezien we de eersten zijn uit onze vriendenkring die trouwen :)
alle ideetjes zijn welkom!!

Groetjes evy x

Evy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 906

Jessica

Meld misbruik2-10-2012 19:13:58

Hey Evy

Wij kunnen langskomen met onze Beauty Bar :-) jullie worden dan opgemaakt (haar en make-up) en de bruid krijgt een leuk cadeau. Alles met een glaasje cava én voor en na foto's.
Groetjes
Jessica

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 19:38:59

Amai, klinkt super leuk ( en echt wel iets voor mij en m'n vriendinne, we zijn zo van die 'echte' meisjes) hebt u anders een website of misschien kunt ie wat meer info door mailen naar evy.vandewiele@hotmail.com
groetjes

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 19:41:04

Ik zie wel dat jullie van Aarschot zijn, wat dat denk ik toch wel een eindje van diksmuide (west-vlaanderen) is. alsda voor jullie geen probleemis, voor mij ook nie hoor ;)

Jessica

Meld misbruik2-10-2012 21:02:31

Als we dat op voorhand weten, is dat geen probleem :-) dan plannen we voldoende tijd in. Ik stuur je wat meer info door.

Groetjes

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 21:05:35

buikdansinitiatie of flamenco

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik3-10-2012 9:42:54

Paaldans initiatie
Miss murder diner (google dat maar eens)
Vespa tocht
Wellness
Bierfiets (google dat ook maar eens)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...