Terug naar overzicht
Ik heb ook een wit-wit kleedje met zwarte tailleband. Mjin kleedje komt tot halverwege de kuit en hier heb ik zwarte pumps onder.Voor juwelen heb ik enkel oorbellen. Zilver met een transparant (kristal?) druppelvormig hangertje aan. In mijn haar zit zo'n netje met zwart en wit.Ik heb ook nog een zwarte bril en dit alles samen maakt het meer dan genoeg.
Ik heb een ivoren kleedje. De verkoopster in de winkel zei dat er zéér weinig bruidjes zijn die echt goed staan met wit-wit dus je mag je alvast vereerd voelen :)
Mijn kleedje is wel een lang met sleep.Zo'n haarnetje heb ik ook geprobeerd, maar dat was eentje tot over mijn ogen en ik werd direct duizelig van die "netjes" hahaha, maar misschien dat ik een netje/sluier zoek die enkel op mijn hoofd is...Na een nachtje er over te slapen, denk ik toch voor de zilver/kristalletjes te gaan.Maar waarschijnlijk ook wel zwarte pumps, en de steeltjes van mijn bruidboeket gaan met zwart lint omwikkeld worden. Samen met mijn zwart haar, zal dat denk ik wel genoeg zijn.... Mijn ventje zal ook een zwart pak dragen...
Bij mij komt het netje ook niet over m'n ogen. Het is eigenlijk zo'n kammetje met een zwarte bloem op en zo'n netje errond wat opzij op m'n haar komt. Klinkt een beetje raar als ik het zo schijf :) maar het is wel mooi.Ik heb een boeket van broches waar de hoofdtoon ook zilver is met af en toe een zwarte broche tussen.Mijn ventje heeft ook een zwart pak.Ik denk trouwens dat het wit-wit heel mooi is als je donkere haren hebt.
Ikzelf heb ook een wit kleed met zwarte band. Zouden we voor hetzelfde gegaan zijn?Bustier is ook redelijk eenvoudig en was niet van plan een ketting te dragen, maar net zoals jij brede armband met kristallen en lange oorbellen en ook een diadeem.