Terug naar overzicht
Hey!Een zeer goede vriendin van mij heeft daar haar feest gehad.Zij had gekozen voor buffet.Héél lekker eten en enorm vriendelijk!Maar het is enkel geschikt voor kleinere groepen.Alle, zij zat beneden, ze kreeg het restaurant zelf.Wel heel warm! Tijdens het dansfeest kropen wij met ons bendeke onder de blazers van de airco Enkel opletten als iemand iets wil tonen van filmpje of foto's...Ik had dat gedaan en ze hadden alleen een scherm.Dus je moet zelf projector, laptop, boxen (of gebruikt die van de DJ) meebrengen.Alles zat aangesloten, ik begon aan mijn speechke en toen liep een ober de draad uit de laptop(nochtans riepen we telkens PAS OP VOOR DEN DRAAD!) Gevolg: draad kapot en geen muziek bij het filmpje... De DJ heeft dan maar zelf snel een paar liedjes op de achtergrond laten spelen.Maar qua eten en vriendelijkheid: zeker doen!
@ Jolien,Ja hallo wat denk je dat een zaal alles zal voorzien omdat jullie een film kunnen afspelen !!Het is jullie idee toch dus breng zelf een beamer en scherm mee.
Tja, sorry ze! Ma ik zeg ook niet dat het slecht is e!!!Ik zeg het alleen maar om in je achterhoofd te houden e.Excuseer maar het niet echt echt nodig om zo te reageren.Ik heb helemaal niks tegeb het Braemhof, ik wou dit gewoon melden zodat ze erop voorbereid zijn!En het is Eline ipv Jolien!
Wij zijn er naar een trouwfeest geweest dat plaatsvond in het zaaltje op de eerste verdieping. Het eten was lekker en verzorgd maar de zaal aan de kleine kant - vooral voor de receptie - en de bediening verliep vrij traag. Op zich geen probleem, alleen was het feest smiddags en moest de zaal op tijd vrij zijn voor een ander feest s'avonds. Ze liepen ze dus achter op hun eigen planning ...
Bedantk voor de tips!Ons feest zou doorgaan in de zaal op het gelijkvloers (de grootste) en 's avonds. Dus dat probleem van 2 feesten zal zich bij ons niet voordoen denk ik :-)@ Eline: blij dat je je mening gegeven hebt. Ik zou daar zelf ook niet aan denken, denk ik :-)
Beste Sybil, Ik draai daar héél regelmatig als deejay en kan alleen maar bevestigen dat de eigenares van het Braemhof en haar medewerkers héél goed weten waarmee zij PROFESSIONEEL bezig zijn. Loeken heeft natuurlijk een punt, dat op zich géén probleem hoeft te betekenen.Zich op voorhand goed bevragen omtrent wat kan is (overal) steeds aangewezen.Véél succes!