Terug naar overzicht
Spannend! Geniet volop van jullie dagje!!!!
veel succes en geniet van je dag!!!en ze geven enkel in de voormiddag regen, dus ...
Super! Geniet er maar goed van! Ik ben al benieuwd naar het verslagje!
Veel succes en vooral geen zenuwen... alles loopt wel goed ;-)ik had ook zenuwen en achteraf gezien was dat voor niks nodig :)
Doe dat goed he en vergeet ons hier niet
Véél plezier!!! GENIETEN!
Lekker spannend - geniet van ieder moment !!!
Oh spannend Silke...eindelijk is het bijna jullie dag!!VOLLEN BAK genieten é ;-)!Believe me...het vliegt voorbij é :-)!Je gaat zeker stralen, ook zonder een zonnetje...die paraplu's gaan super foto's opleveren, ben er zeker van!!!groetjes!Sandra
Niet teveel stressen en genieten van elk moment!Volgens de weermannen zul je de parpalu's niet nodig hebben. We duimen alvast mee
Veel plezier morgen en geniet ervan!
Spannend Geniet ervan!Ik had die paraplu's ook zien hangen bij blokker, maar durfde ze niet nemen omdat mijn kleed ivoor is en de rand van de paraplu's wit. Nu zei onze fotograaf dat voor een trouw meestal witte paraplu's wordt genomen dus dat dit wel zou kunnen... maar ja, een eeuwige twijfelaar als ik durft dan toch niet definitief iets aankopen. M.a.w. ik ben dus heel benieuwd naar jullie fotootjes inclusief paraplu's
Maak er een geweldige dag van !!! GENIETEN!!